Tak aký ventil?
Autoventil 55% [ 224 ]
Galuskový ventil 45% [ 185 ]
Celkový počet hlasov : 409
ta redukcia je obojstranna takze auto gal a gal auto a mali by to mat v kazdom dobrom bikeshope
09.04.2005 - 00:24:02
00
Mne je v podstate jedno aky mam ventil. Obidva maju aj svoje vyhody ale aj nevyhody. Ked som nad tym tak rozmyslal tak je to asi narovnako... ale v poslednom case lutujem ze nemam autoventil pretoze mam plnu skatulu vselijakych peknych farebnych kovovych ciapociek a nemam si ich kam nasrobovat...
09.04.2005 - 19:34:08
00
ak si z BA a chces tie farebne ciapocky darovat alebo predat za lacika tak napis
09.04.2005 - 23:50:26
00
Z BA niesom ale aj ty si mozes lahko nejake zohnat. Staci ak ta nastve nejaky ***** z vytunovanym autom ( napr. ta skoro zrazi na prechode ako mna ... ) Zapamataj si jeho ŠPZ alebo auto a on raz pride nakupovat k nejakemu hypermarketu .... muhahaha a potom 1 min strachu a mas super ciapocky :-))
16.04.2005 - 23:01:01
00
redukcie naku napr. v BA v kaktusibiku. mimochodom, dost sa f rflalo na obsluhu, mozom zo svojich skusenosti povedat, ze sa chlapci veeelmi zlepsili a uz okolo seba nesiria okolo seba frajerstvo, skor teraz sa snazia poradit.
23.02.2006 - 22:45:17
00
Dost dlho som sa branil galuskovym. Okrem ineho som argumentoval tym, ze ak treba mozem pouzivat kompresory na pumpach. Teraz mam galuskove, treba s nimi opatrnejsie zaobchadzat, ale je fakt ze malou rucnou pumpickou (aka sa obvykle vozi) sa fukaju lepsie.
23.02.2006 - 22:52:34
00
Parkrat som mal aj galuskovy ventil, ale svojou sikovnostou som to vzdy nejak polamal:/ Takze uz kupujem len auto a spokojnost. To fukanie na pumpach je tiez vyhoda:)
26.02.2006 - 17:41:26
00
Ja som mal ten galuskovy ventil a skor mi dlho nevydrzal. Ta ventilka neviem akym zazrakom ale vzdy sa ohla tak odvtedy jazdim na auto ale pravda je ze treba dofukavat trosku castejsie.
07.03.2006 - 20:41:51
00
ja som dlho jazdil galuskove ventilky, lebo som mal vysoky rafik a zdali sa mi dlhsie, ale ked som ich par polamal a obcas dokonca na nahradnej dusi, ktoru som mal ako poslednu spasu (co ma teda dozralo), tak som ich velmi rychlo vymenil za autoventilky......clovek sa sice trosku viac nadrie s pumpickou ale stoji to za to 8)
07.03.2006 - 23:44:38
00
ja som dlho jazdil galuskove ventilky.... tak som ich velmi rychlo vymenil za autoventilky 8)

:D ale inak pravdu mas
08.03.2006 - 07:29:23
00
Ja som skôr za galuskovy ale to bude asi typom biku mam hardtail 2.0 gumy a autoventil som prestal pouzivat tak v 95-tom ked sa trhali jak dive
odvtedy len galuskac aj kvôli fukaniu. :P
08.03.2006 - 08:04:18
00
ja som dlho jazdil galuskove ventilky.... tak som ich velmi rychlo vymenil za autoventilky 8)

:D ale inak pravdu mas


ale no, hadam sa tu nebudeme chytat za slovicka, si to vytrhol z kontextu, myslim ze je jasne, ze som ich "velmi rychlo" vymenil hned potom ako som ich zopar polamal......predtym som ich pouzival aspon 5 rokov a ak som zlomil jeden za rok tak to je moc, potom sa interval skratil (bohvie preco) a ked som v Javornikoch ostal bez nahradnej duse, tak bolo rozhodnutie jasne....
08.03.2006 - 08:32:45
00
galuskovy ventil ma velke tendencie sa lahsie poskodit ako autoventil...sam som bol toho svedkom....a na autoventile sa mi to jakziv nestalo :shock:
08.03.2006 - 08:37:46
00
Žiaden problém nie je používať galuskový ventil. Stačí ho nefúkať bezhlavo a dodržať isté zásady.
Kto nemá v hlave nasraté, príde na to aj sám.
Príjemný deň Vám prajem! :lol:
11.03.2006 - 09:58:30
00
Si fakt ostrý,ale v podstate máš pravdu.Ja som za cca 12 rokov používania galuskových vetilov žiadny nezohol ani nezlomil.Mám takú fintu,že pri fúkaní minipumpou držím aj špicu aby som s tým nelomcoval.
11.03.2006 - 10:23:12
00
keyboard_arrow_up