Komunikácia s obchodom: (kto uhádne aké
pedále nakoniec prišli?)
"Z: Dobrý večer, chcel by som sa spýtať, či je ešte možné vymeniť čierne pedále za strieborné, nedopatrením som totiž objednal čierne. Ďakujem, s pozdravom ...
O: prajem dobry den, ano, vieme zaslat aj strieborne. mame si to v objednavke zmenit? dakujem za Vasu odpoved
Z: Áno, ak je to možné, tak by som poprosil zmeniť to. Ďakujem
Z: Dobrý deň, teraz som si uvedomil, že možno som zle rozumel.Objednávku rušiť a zakladať novú nechcem, ak sa dajú pedále vymeniť aj bez toho, tak by som to uvítal. Stačí ak na faktúre bude uvedený správny model. Ďakujem, ospravedlňujem sa za zbytočné komplikácie, s pozdravom ...
O: prajem dobry den, dakujem, samozrejme na fakture zmenime iba na strieborne
pedale a tak zasleme spolu s radenim"