Podľa mňa si ho nechaj, keďže pod Tebou ide dobre :)
26.01.2017 - 10:53:38
02
ja nemam DH bajk :-) ......... a moj tlmic ma tusim 200mm a tento 240mm
26.01.2017 - 11:09:33
00
Poradenstvo: Verím ti Juro nevzdávaj sa. ;)
26.01.2017 - 11:27:28
02
Tesak: su vseobecne 3 typy Low,Medium a High pre ladenie kompresie .. a ta zalezi od prepakovania hlavne .. ale ako naladit podlozky, to neviem :) Na vzduchas sa da kupit priamo cely set
26.01.2017 - 11:50:41
00
Však skús ho poskladať podľa fabrického výkresu, toľko podložiek a tesnení, koľko by po správnosti mal mať a nech chalan otestuje.
26.01.2017 - 12:32:19
00
on inak ide aj pod chalanom celkom mäkko ale len do 1/3 zdvihu cca a potom stuhne jak hovado...... a chalan si bol aj poskakat niekde na schodoch a zda sa mu to moc tuhe aj pri skokoch .... porovnava to s nejakym Foxom co ma na inom bajku
jedna sa o tento Polygon
Dublinboy ... pisal som Lapierrovi, pockam co odpovie... potom ho znovu rozhadzem

Prílohy:

IMG_2087.JPG
IMG_2087.JPG 497.6 KiB thumb_up0thumb_down

26.01.2017 - 12:34:22
00
No a dal si mu ho opačne... teda ak sa vôbec hrá s kompresiou počas jazdy chalan...
26.01.2017 - 12:52:28
00
ja sa v DH bajkoch moc neorientujem.... takto to tam mal.... na funkcnost to asi vplyv nema...ci?
26.01.2017 - 13:05:35
00
Nie na funkčnost to nemá vplyv. Len užívateľský komfort aby dosiahol na štelovátka :)
26.01.2017 - 14:10:18
00
ak bol zvyknuty na takto otoceny tlmic, tak by sa asi nas*al, keby mu to tesak dal naopak :)
26.01.2017 - 14:13:37
00
tak som si to zopakoval.......... rozborka/zborka (uz to mam nacvicene takze hodinka) a ide uplne inak :-D .... vyhodena jedna podlozka a gumicka a presnejsie nastavena IFP komora (tu som mal trochu hokej lebo SRAM ma nepresnost vo video navode a v manuale su zase ine cisla ) tak sa necham prekvapit ........ cakam na chlapca nech si to pride vyskusat

edit: takze chalan je spokojny.... funguje dobre :rock:
26.01.2017 - 14:59:43
011
Tiež som dnes zrepasoval svoj Vivid aj keď môj je vzduchový. Dám sem pár postrehov keďže mi nikto nevedel poradiť čo so zaseknutým ventilom na expanzke možno sa to niekomu zíde keďže na nete je o tom minimum informácií.
majo2 napísal:
Ok, tak sa mi to podarilo aj keď som si musel vyrobiť vlastný kľúč aby som to odkrútil, nerozumiem prečo to bolo tak dotiahnuté :fubar: . Mám však ďalší problém zaseknutý ventil na expanzke. Potom čo som tlmič naspäť poskladal tak ju nedokážem nafúkať ani stlačiť ventil imbusom. Nechápem ako sa to mohlo stať keďže som rozoberal len vzduchovu komoru.

V sevisnom manuáli sa píše, že po vypustení vzduchu z expanzky treba skúsiť stlačiť ventil imbusom, ak to nejde, tak tlmič treba poslať do servisu. Po dlhom pátraní som zistil, že problém je vzduch v tlmiacom okruhu, ktorý sa tam dostal niekedy skôr počas používania tlmiča, alebo pri vypúšťaní expanzky (táto časť ostáva pre mňa záhadou, nerozumiem ako k tomu môže dôjsť). Po vypustení vzduchu teda IFP tlačí priamo na ventil, ktorý sa preto nedá stlačiť. Tlmič netreba nikde posielať, ale treba ho rozoberať veľmi opatrne a samozrejme je potrebné rozobrať aj tlmiaci okruh. Pri odšrubovávaní seal head treba odtáčať veľmi pomaly a nechať vzduch nech pomaly unikne cez závit, ideálne je aj tlmič obaliť nejakou handrou pre prípad, že je tam toho vzduchu viac, aby olej nestriekal na všetky strany. Z toho čo som našiel na nete tak zjavne rovnaký problém môže postihnúť aj Monarch, pričom postup opravy by mal byť rovnaký ;)
na obrázku home made Counter MeasureTM Compressor tool :D originál stojí úplne nehoráznych 70e na to že je to úplne jednoúčelový nástroj

Prílohy:

WP_20170126_12_51_32_Pro.jpg
WP_20170126_12_51_32_Pro.jpg 361.54 KiB thumb_up0thumb_down

26.01.2017 - 18:47:36
05
ja som si tiez par pripravkov musel vyrobit, hlavne na uchytenie piestnice a na povolenie hlav.... foto nedam lebo niesu sexi..... toto co si vyrabal ty az tak treba nieje a da sa to zlozit v klude aj bez toho......
moj postreh je ze original vazelina RS (bledo zelena) na zadne tlmice s ktorou som mazal okruzky pri skladani sa pri styku s olejom oddelila a plavali potom v oleji (pri druhom rozoberani som to tam nasiel v oleji) take kusky.......... druhy krat som skladal s PM 600.... prisla mi blizsia tomu oleju ako original RS Grease
ten origo RS kit na servis je jeden pre Air aj Coil verziu takze nejake veci ostanu navyse!!...ani nie o-kruzky ako strunky, gulicky atd....
tlak do IFP komory je pri verzii 5.1. 200PSI, pri verzii 4.1 130PSI......... pri plneni olejom zasunutie piestu v IFP komore je pri starsej verzii 45,5 mm (podla vsetkeho 2008-2013), pri novsich v rozmere 267x89mm ma byt 53 mm, pri ostatnych 49mm
26.01.2017 - 23:30:24
04
Mal už niekto problém s teleskopickou sedlovkou v chladnom počasí? Normálne pri mínusových teplotách sa spomaľuje chod až nakoniec úplne skape.musim celý systém znovu odvzdusnovat. Rockshox reverb stealth.


Naposledy upravil Paci6666 dňa 27.01.2017 - 12:00:23, celkovo upravené 1 krát.

27.01.2017 - 11:56:56
00
bez ovzdusnenia nefunguje, ked prides s bajkom do tepla a si tam X hodin ?
27.01.2017 - 11:58:19
00
keyboard_arrow_up