Poculi sme slovo jokovo.amen
14.02.2017 - 11:48:46
00
Zdravim mate niekto skusenosti s tmelom Zeroflates v tufo plastovkach?Chcel by som ho pouzit ako preventivny proti defektom.Ak ano kolko ho mam naliat do 22mm plastovky.Dakujem za odpovede.
17.02.2017 - 11:56:06
00
Ahojte..Tufo Hi-Composite carbon 25mm galdy maju aky dlhy ventil? Budem potrebovat nadstavec na 50mm rafik? Ak ano, aky dlhy cca?
20.02.2017 - 21:40:57
00
budeš, ventil má 3 cm, tak taký 4 cm nástavec bude ideal
20.02.2017 - 21:47:20
01
Ja som bral na 50mm karbóny redukciu FORCE 28mm a jej celková dĺžka je 38mm . tak mi to doporučil predajca a sedí to ok. Galúsky Tufo HiCC 23mm , takže ventil asi rovnaký :-)
konkrétne táto : https://www.cyklovb.cz/galusky-na-kolo/galusky-prislusenstvi/redukce-hlinikova-gal-ventilku-28mm-force-cerna
20.02.2017 - 21:54:48
01
Niekde na fore som cital ze ma vyznam dat do zadu 25 mm a do predu 23 mm plast??
Je to naozaj tak? Ci radsej rovnake?
Dakujem.
24.02.2017 - 15:37:42
00
Závisí hlavne od šírky ráfku. Ak to je ok odporúčam 25mm na oba.
24.02.2017 - 15:41:55
01
Jasne. Rafiky su OK. Kolesa su nove Campagnolo zonda. Len vraj 25 ky do zadu kvoli pohodliu a 23 do predu kvoli aerodynamickému odporu... Neviem.
24.02.2017 - 16:01:33
00
to je blbosť, údajne to nešetrí nič a ak by aj niečo šetrilo, tak sa s tým neoplatí zaberať na úkor pohodlia.. jedine žeby si bol tony martin a chystal by si to na majstrovstvá sveta v časovke..
24.02.2017 - 16:04:22
00
Od conti je set GP Atack/Force 22/24 mm Je to akože set na preteky :-) Pre takých hobíkov je to jedno či je vpredu 23, alebo 25 z hľadiska hmotnosti a aerodynamiky . Rozdiel vo válivom odpore zanedbateľný a v konforte určite pocítiš , že máš vpredu 25mm :-)
24.02.2017 - 16:18:31
00
Hosť napísal:
to je blbosť, údajne to nešetrí nič a ak by aj niečo šetrilo, tak sa s tým neoplatí zaberať na úkor pohodlia.. jedine žeby si bol tony martin a chystal by si to na majstrovstvá sveta v časovke..


Dokonca Tony šiel 24/26 plášte na MS ;)
24.02.2017 - 16:27:13
00
mám zondy,tú predošlú verziu a k úplnej spokojnosti tam mám Conti GP4000 25. Do 23mm už nepôjdem.
24.02.2017 - 16:27:47
00
Kiesel says Martin ran a 24-millimeter tire in the front and a 26-millimeter tire in the rear. The CLX64 rim was designed to work with the 24-millimeter tire specifically: There’s an aerodynamic advantage to the clincher tire over a tubular, because the clincher tire has a straighter sidewall when hooked into the rim. This means air flows more smoothly over the tire and rim, whereas a tubular’s round shape would cause turbulence.

Since there’s so much turbulence in the rear regardless of tire choice, Martin used a 26-millimeter tire because the wider tire offers lower rolling resistance than a 24-millimeter tire.

Read more at http://www.velonews.com/2016/10/bikes-and-tech/no-tubulars-needed-martin-wins-worlds-with-clincher-tires_422800#BfMBIo7fYP2pZSkj.99


ja som ho uviedol len ako príklad, lebo viem, že on s tým dosť špekuluje, ale máš pravdu že to mal hentak navolelné v článku je to aj odôvodnené prečo...
ja napríklad vozím na koze presne naopak vpredu 23 a v zadu 21, ale nemá to teda žiadny aero dôvod, len som to tak pokupoval a som lenivý meniť dobrú galdu len preto žeby mi to mohlo ušetriť nula nula nič aj tak na tie hnojáky čo ja jazdím to stačí, aj tak som s tým bol v top 5 skoro vždy...
24.02.2017 - 16:42:00
00
Aj ja som kupil povodne Conti GP 4000 25 mm. Su to dobre plaste, len ak som ich natlakoval na maximum tak boli velke na zadnu vidlicu, dotykalo sa to stropu vidlice vzadu. Na 7 atm. to bolo OK. Na 8 atm tam uz bol jemny dotyk. Ram mam Fondriest Tf3 1.2 a je konstruovany na 23 mm.
Teraz mam 23 mm Schwalbe one V-guard 23-622.Kvoli dizajnu s tym cervenym pruhom k mojmu ramu :-)) Chcem, vyskusat tieto Schwalbe plaste 25 mm lebo maju vraj mensie balony ako Conti. Ak sadne do zadu 25 tak teda kupim aj dopredu 25 mm.
24.02.2017 - 16:44:43
00
Kostra z bavlny? Robia sa také aj nejaké galusky. Životnosť je veľmi obmedzená
25.02.2017 - 10:45:30
00
keyboard_arrow_up