Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
Zdravim mate niekto skusenosti s tmelom Zeroflates v tufo plastovkach?Chcel by som ho pouzit ako preventivny proti defektom.Ak ano kolko ho mam naliat do 22mm plastovky.Dakujem za odpovede.
to je blbosť, údajne to nešetrí nič a ak by aj niečo šetrilo, tak sa s tým neoplatí zaberať na úkor pohodlia.. jedine žeby si bol tony martin a chystal by si to na majstrovstvá sveta v časovke..
Od conti je set GP Atack/Force 22/24 mm Je to akože set na preteky Pre takých hobíkov je to jedno či je vpredu 23, alebo 25 z hľadiska hmotnosti a aerodynamiky . Rozdiel vo válivom odpore zanedbateľný a v konforte určite pocítiš , že máš vpredu 25mm
to je blbosť, údajne to nešetrí nič a ak by aj niečo šetrilo, tak sa s tým neoplatí zaberať na úkor pohodlia.. jedine žeby si bol tony martin a chystal by si to na majstrovstvá sveta v časovke..
Kiesel says Martin ran a 24-millimeter tire in the front and a 26-millimeter tire in the rear. The CLX64 rim was designed to work with the 24-millimeter tire specifically: There’s an aerodynamic advantage to the clincher tire over a tubular, because the clincher tire has a straighter sidewall when hooked into the rim. This means air flows more smoothly over the tire and rim, whereas a tubular’s round shape would cause turbulence.
Since there’s so much turbulence in the rear regardless of tire choice, Martin used a 26-millimeter tire because the wider tire offers lower rolling resistance than a 24-millimeter tire.
ja som ho uviedol len ako príklad, lebo viem, že on s tým dosť špekuluje, ale máš pravdu že to mal hentak navolelné v článku je to aj odôvodnené prečo...
ja napríklad vozím na koze presne naopak vpredu 23 a v zadu 21, ale nemá to teda žiadny aero dôvod, len som to tak pokupoval a som lenivý meniť dobrú galdu len preto žeby mi to mohlo ušetriť nula nula nič aj tak na tie hnojáky čo ja jazdím to stačí, aj tak som s tým bol v top 5 skoro vždy...
Aj ja som kupil povodne Conti GP 4000 25 mm. Su to dobre plaste, len ak som ich natlakoval na maximum tak boli velke na zadnu vidlicu, dotykalo sa to stropu vidlice vzadu. Na 7 atm. to bolo OK. Na 8 atm tam uz bol jemny dotyk. Ram mam Fondriest Tf3 1.2 a je konstruovany na 23 mm.
Teraz mam 23 mm Schwalbe one V-guard 23-622.Kvoli dizajnu s tym cervenym pruhom k mojmu ramu ) Chcem, vyskusat tieto Schwalbe plaste 25 mm lebo maju vraj mensie balony ako Conti. Ak sadne do zadu 25 tak teda kupim aj dopredu 25 mm.
Prosim poradte.
Ako som pisal davnejsie dal som na ram Fondriest Tf3 1.2 teraz 25 ku Schwalbe one v-guard plast na 8 atm a je to sice lepsie ako pri tych Continental, ale aj tak tesne. Moze to takto byt ako je to na fotke, medzi plastom a stropom zadnej vidlice je tak tak pol milimetra. Staci jazdit na 8 atm.? Maximum maju tieto plaste 9 atm Staci taka tesna fuga napr. kvôli vode, spine, kamienkom atd.?
Ak nie plast viem vratit, mam tam teraz obute tie iste plaste Schwalbe len 23 ky. Chcel som teda aj ja prejst na 25 ky.
Prosim poradte.
Ako som pisal davnejsie dal som na ram Fondriest Tf3 1.2 teraz 25 ku Schwalbe one v-guard plast na 8 atm a je to sice lepsie ako pri tych Continental, ale aj tak tesne. Moze to takto byt ako je to na fotke, medzi plastom a stropom zadnej vidlice je tak tak pol milimetra. Staci jazdit na 8 atm.? Maximum maju tieto plaste 9 atm Staci taka tesna fuga napr. kvôli vode, spine, kamienkom atd.?
Ak nie plast viem vratit, mam tam teraz obute tie iste plaste Schwalbe len 23 ky. Chcel som teda aj ja prejst na 25 ky.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
konkrétne táto : https://www.cyklovb.cz/galusky-na-kolo/galusky-prislusenstvi/redukce-hlinikova-gal-ventilku-28mm-force-cerna
Je to naozaj tak? Ci radsej rovnake?
Dakujem.
Dokonca Tony šiel 24/26 plášte na MS
Since there’s so much turbulence in the rear regardless of tire choice, Martin used a 26-millimeter tire because the wider tire offers lower rolling resistance than a 24-millimeter tire.
Read more at http://www.velonews.com/2016/10/bikes-and-tech/no-tubulars-needed-martin-wins-worlds-with-clincher-tires_422800#BfMBIo7fYP2pZSkj.99
ja som ho uviedol len ako príklad, lebo viem, že on s tým dosť špekuluje, ale máš pravdu že to mal hentak navolelné v článku je to aj odôvodnené prečo...
ja napríklad vozím na koze presne naopak vpredu 23 a v zadu 21, ale nemá to teda žiadny aero dôvod, len som to tak pokupoval a som lenivý meniť dobrú galdu len preto žeby mi to mohlo ušetriť nula nula nič aj tak na tie hnojáky čo ja jazdím to stačí, aj tak som s tým bol v top 5 skoro vždy...
Teraz mam 23 mm Schwalbe one V-guard 23-622.Kvoli dizajnu s tym cervenym pruhom k mojmu ramu
porovnanie skoro všetkého so všetkým
http://www.bicyclerollingresistance.com
Ako som pisal davnejsie dal som na ram Fondriest Tf3 1.2 teraz 25 ku Schwalbe one v-guard plast na 8 atm a je to sice lepsie ako pri tych Continental, ale aj tak tesne. Moze to takto byt ako je to na fotke, medzi plastom a stropom zadnej vidlice je tak tak pol milimetra. Staci jazdit na 8 atm.? Maximum maju tieto plaste 9 atm Staci taka tesna fuga napr. kvôli vode, spine, kamienkom atd.?
Ak nie plast viem vratit, mam tam teraz obute tie iste plaste Schwalbe len 23 ky. Chcel som teda aj ja prejst na 25 ky.
Dakujem.
Ako som pisal davnejsie dal som na ram Fondriest Tf3 1.2 teraz 25 ku Schwalbe one v-guard plast na 8 atm a je to sice lepsie ako pri tych Continental, ale aj tak tesne. Moze to takto byt ako je to na fotke, medzi plastom a stropom zadnej vidlice je tak tak pol milimetra. Staci jazdit na 8 atm.? Maximum maju tieto plaste 9 atm Staci taka tesna fuga napr. kvôli vode, spine, kamienkom atd.?
Ak nie plast viem vratit, mam tam teraz obute tie iste plaste Schwalbe len 23 ky. Chcel som teda aj ja prejst na 25 ky.
Dakujem.