Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
asi tam bude duša, trčí z toho ventil s vonkajším závitom a ešte na nom bola aj tá matka.. škoda že ale cez 38 mm ráfik netrčí von, možno keby sa dá matka zatiahla tak by sa to skákaknie dalo eliminovať
Tufo má ventil tak voľne v tej vrchnej vrstve galúsky a preto hrču nerobí, preto mi to prišlo pri manipulácii trošku labilné , ale má to svoje opodstatnenie a tie Schwalbe keď majú latex vnútri tak pri napojení ventilu, je tam viac materiálu a keď to ešte je aj pevne spojené s tou vrstvou ktorá sa lepí na ráfik , tak sa to tam môže takou nerovnosťou prejaviť , keďže sa to nemá kam poddať . Logiku to podľa mňa má . Do ráfikov by som veľmi nezasahoval , určite radšej vrátil galúsky a kúpil také ako som mal predtým, keď boli dobré.
Na druhej strane treba vyskúšať aj niečo nové , alebo iné a sem tam sa pri tom objaví nejaká menšia komplikácia .
Úplne rovnaký problém s lacnými Schwalbe Lugano T, robili to všetky 4 kusy. Nanešťastie ani jedna nevydržala viac ako 20km!, vždy praskli. Odvtedy keď niekde vidím schwalbe len sa usmejem a rýchlo preskrolujem ďalej. By som to normálne zakázal predávať.
To sú presne tie moje po rozhovore s Mattom predsa len zvažujem reklamáciu, vajco robia riadne...a to som ich nechal nasucho vytvarovať na ráfikoch skoro mesiac.
Ak ju lepis mastikom a nie paskou, predtym nez ju nasadis na rafik pri ventile ju poriadne roztiahni, potom prilep. Ten hrb sa zmensi a mastik to uz spat nepusti
Nejaké tipy na galdy 24-25mm za cca 40-50,-? Ak mi ich vyreklamujú tak premýšlam skúsiť Schwalbe One, prípadne znovu tie Sprintery, možno je to kus od kusu keďže sú vraj vyrábané ručne.
ano aj schwalbe one predávajú v krabici ako od luxusnej topánky s nápisom handmade in germany... tiež mám pri nich podozrenie, že som kúpil zrovna dva nepodarky... ja skúsim nabudúce asi vittorie, aj keď tie sú tušim všetky sfukovacie, ale týždeň to ževraj drží tlak, tak to by bolo ešte v pohode, denne by ma to fúkať nebavilo. radšej už niečo z tradičnej cyklistickej krajiny ako od germánov..
Bikejoring Vittoria galusky nie su vsetky len "sfukovacie", teda s latexovymi dusami, ich lacnejsie galusky (momentalne napriklad Rubino Pro tubular), maju butylove duse, takisto maju aj ich najrychlejsiu galusku (Corsa Speed) vo verzii pre triathlon, kde je butylova dusa.
Inac nedofukovat tyzden galusku s latexovou dusou urcite nie je dobry napad, jedine ze by ti nevadilo ist na vyjazd s tlakom 2 bary...
Ale stale ti celkom nerozumiem, kebyze si turista, pripadne trocha nadseny hobik (co raz za uhorsky rok ide na nejaku miestnu casovku), tak nepoviem ani pol slova, ale s tvojou vykonnostou a konkurenciou v pretekoch mi pride vyslovene divne nepomoct si ~5w (stokrat zmerane a potvrdene) k dobru, vymenou za to, ze stravis pri chystani sa na vyjazd/pretek 20 sekund navyse par fuknutiami do kolies.
nadšený hobík, presne tam by som sa zaradil, keby sa bolo treba k niečomu priradiť, určite sa nepovažujem za nejakého pretekára alebo také čosi.. za 20 sekúnd sa ani neohnem k ventilku, ani mi za ten čas nenatlačí kompresor keby som mal na tréning iné kolesá, ešte by sa dalo o latexovej duši uvažovať, ale aj na to som lenivý, resp. nemám na to čas onanovať pred každým pretekom s výmenou kolies, špalkov, nastavovaním bŕzd atd. som rád že si stihnem retázku namazať
ani z ďaleka... poviem to asi takto na slovensku to ča sa tu jazdí sa nedá ani pretekmi nazývať, lebo to má celé tak nízku úroveň a človeka to akurát demotivuje... tak snáď V4, okolo slovenska sú preteky, ale to je mimo mňa.. z maratónov má vyšší štandard volcano... a že som na nejakom blbom merida cupe na bedni v časovke, kde z 10 štartujúcich majú traja aký taký TT bike, sa za úspech považovať nedá.. ale tak chápem, už som sa s tým viac krát stretol, že si ľudia myslia, že máme neviem aké podmienky a podobne, pritom to je fakt len o nadšení z hobby, ktoré sa pomaly ale isto rozplýva.
Z cestnych hobby pretekov som bol len na martinskom Po ceste SNP, tam chodia aj licencovany a mne sa velmi paci. Na inych cestnych som nebol tak neviem. Ale verim ze uroven moc nemaju kedze na ne chodis. MTB preteky mame asi lepsie zorganizovane...myslim tiez hobby. Ale uz som OT
ked má človek licenciu je taký istý hobík ako bez nej, lebo okrem kusu tej kartičky nemáš nič viac, veď to je len o tom mať nejakú príslušnosť v registrovanom klube a zaplatiť si 10€ alebo koľko euro podľa kategórie.. inak stále musíš chodiť do roboty a máš rovnako málo času na tréning/regeneráciu ako bez nej... a tu na sk fakt nemáme amatérske kluby, kde by si mal trénera, servisáka, maséra atd... už aj keď chceme mať niekde mech. vozidlo, tak sa musíme na neho poskladať. takže čo si sám nevybavíš, nezaplatíš, to nemáš. a koniec OT, ak je nejaká príslušná téma môže sa to tam presunúť..
Ahojte!
potreboval by som poradit! Som MTB jazdec! Nedavno som si objednal cestny bike. To koli zakladnej vytrvalosti a ked bude blato v horach. Aj ked si myslim ze ma to chyti a budem jazdit ovela viac na ceste. Na MTB pouzimam bezdusaky s mliekom a som velmy spokojny hlavne mi odpadlo cvaknutie duse! To len pre zaujimavost!
Mam na vas dve otazky! Jasno mam v tom ze chcem galusky alebo plastovky!
Rear axle: Quick Release only
Front axle: Quick Release only
Freewheel: Shimano/Sram, convertible to Campagnolo with optional driver body
Weight
Tyre 700x25: 215 grams
Tyre 700x23: 205 grams
Pair without tyre: 1690 grams
Front without tyre: 765 grams
Rear without tyre: 925 grams
Hubs
Front and rear bodies: aluminum
Axle material: steel
Sealed cartridge bearings
Freewheel: FTS-L steel
Intended Use
For a longer longevity of the wheel, Mavic recommends that the total weight supported by the wheels don't exceed 120kg, bike included
ASTM CATEGORY 1 : road only
Max. Pressure: 25mm 7.7 bars - 110 PSI
Recommended tyre sizes: 25 to 32 mm
Rims
Height: 24 mm
ETRTO size: 622x17C
Height: 21 mm
Internal width: 17 mm
Valve hole diameter: 6.5 mm
Material: S6000 Aluminum
Tyre: clincher
Drilling: traditional with H2 reinforcement
Weight reduction: ISM
Brake track: UB Control
Joint: SUP
Spokes
Nipples: steel, ABS
Material: steel
Shape: straight pull, bladed
Lacing: front radial, rear Isopulse
Count: 20 front and rear
Tyre
Yksion Elite
Dimension: 25-622 (700x25c)
Casing: 120 TPI
Front and Rear Tread: Single Compound
Versions
Color: Black or Black/Blue
DELIVERED WITH
Rim tape
User guide
BR101 quick releases
Zubcok na 17mm ráfiky nedáš plášťovky, aspoň Tufo robí iba pre 13-15mm ráfiky. Kamaráti tiež riešili tento problém, ale márne, jedine plášte. Iná značka ako Tufo neviem či robí vôbec plášťovky pre 17mm ráfik.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Na druhej strane treba vyskúšať aj niečo nové , alebo iné a sem tam sa pri tom objaví nejaká menšia komplikácia .
Inac nedofukovat tyzden galusku s latexovou dusou urcite nie je dobry napad, jedine ze by ti nevadilo ist na vyjazd s tlakom 2 bary...
Ale stale ti celkom nerozumiem, kebyze si turista, pripadne trocha nadseny hobik (co raz za uhorsky rok ide na nejaku miestnu casovku), tak nepoviem ani pol slova, ale s tvojou vykonnostou a konkurenciou v pretekoch mi pride vyslovene divne nepomoct si ~5w (stokrat zmerane a potvrdene) k dobru, vymenou za to, ze stravis pri chystani sa na vyjazd/pretek 20 sekund navyse par fuknutiami do kolies.
potreboval by som poradit! Som MTB jazdec! Nedavno som si objednal cestny bike. To koli zakladnej vytrvalosti a ked bude blato v horach. Aj ked si myslim ze ma to chyti a budem jazdit ovela viac na ceste. Na MTB pouzimam bezdusaky s mliekom a som velmy spokojny hlavne mi odpadlo cvaknutie duse! To len pre zaujimavost!
Mam na vas dve otazky! Jasno mam v tom ze chcem galusky alebo plastovky!
na bike mam tieto kolesa:
https://shop.mavic.com/en-int/ksyrium-rr0845.html#1028=3283&1031=3465&1032=3467&1033=3693&1034=3487&1035=3501&1036=3506&1037=3509&1038=3512
Daju sa na to galusky? Ked su Tire cilinder?
Daju sa na ne plastovky ked su 17 mm siroke?
Najuzsiu gumu na ne asi Iba 25MM!
Ozaj co poviete na tento bike tento som kupil:
http://www.cannondalebikes.sk/bicykle/2016-cestne/elite-road/supersix-evo-hi_mod/supersix-evo-hi_mod-ultegra
Vopred DAKUJEM za rady!
specifikacia:
SPECIFICATIONS
Compatibility
Rear axle: Quick Release only
Front axle: Quick Release only
Freewheel: Shimano/Sram, convertible to Campagnolo with optional driver body
Weight
Tyre 700x25: 215 grams
Tyre 700x23: 205 grams
Pair without tyre: 1690 grams
Front without tyre: 765 grams
Rear without tyre: 925 grams
Hubs
Front and rear bodies: aluminum
Axle material: steel
Sealed cartridge bearings
Freewheel: FTS-L steel
Intended Use
For a longer longevity of the wheel, Mavic recommends that the total weight supported by the wheels don't exceed 120kg, bike included
ASTM CATEGORY 1 : road only
Max. Pressure: 25mm 7.7 bars - 110 PSI
Recommended tyre sizes: 25 to 32 mm
Rims
Height: 24 mm
ETRTO size: 622x17C
Height: 21 mm
Internal width: 17 mm
Valve hole diameter: 6.5 mm
Material: S6000 Aluminum
Tyre: clincher
Drilling: traditional with H2 reinforcement
Weight reduction: ISM
Brake track: UB Control
Joint: SUP
Spokes
Nipples: steel, ABS
Material: steel
Shape: straight pull, bladed
Lacing: front radial, rear Isopulse
Count: 20 front and rear
Tyre
Yksion Elite
Dimension: 25-622 (700x25c)
Casing: 120 TPI
Front and Rear Tread: Single Compound
Versions
Color: Black or Black/Blue
DELIVERED WITH
Rim tape
User guide
BR101 quick releases