bohvie co by to spravilo, este som takto nelaboroval
07.04.2017 - 22:03:23
00
Ja som ho dával miesto 5wt...čo to spravilo? Dokopy nič. Rozdiel vo viskozite bol minimálny...
07.04.2017 - 22:08:36
00
A tak,zajtra budem mať litrovky 5w aj 15w,môžem meniť do zblaznenia
07.04.2017 - 22:28:54
00
Kde nájdem ze koľko tých krúžkov môžem dať do tlmica?
08.04.2017 - 09:43:10
00
Caute pred nedavnom som si kupil bazarovy bike na.ktorom je RS domain 302 s u-turnom, kedze som vedel ze je to jazdeny bike domainu som uz mal tak som ju hned rozobral vycistil a vymenil olej. Obe nastavenia teda odskok aj u-turn funguju ale mam s vidlou taky problem ze ked som jej dal nazrat na nejakych mensich skokoch a na korenoch tak vydava pri rychlejsich narazoch taky tupy zvuk ako by bolo nieco s odskokom, ktory som.nazledne skusal nastavovat a ide normalne aj pomaly aj rychly, ale ked vo velkej rychlosti nabehnem na korene vtedy vidla odskakuje velmi ako keby v tom momente bolo nieco s odskokom... Pritom koniec zdvihu cca 1 - 1,5 cm uz nepruzi co ale moze byt ze som dal nieco viac oleja..... Vedeli by ste mi s tym niekto pomoct ? A espe podotknem ze.neide to z lavej nohy kde je pruzina stvoj u-turnom ako byva zvykom pri tychto typoch.
09.04.2017 - 17:41:25
00
poprosim vas o pomoc pri tlmici, potrebujem pretesnit tlmic rs monarch rc3t ale trosku sa obavam do toho pustit aby som nieco nepobaral, mam mat z niecoho obavy alebo to podla nejakeho navodu rozobrat? pripadne na co si mam dat pozor, ake rady by ste mi ohladne toho dali, pripadne aj niekoho z mojho okolia kto by mi to spravil :D najlepsie presov a okolie :)
09.04.2017 - 18:49:44
00
rock shox xc32
Keď už bolo dnes tak "pekne" tak aspoň príprava na krajšie dni..

Prílohy:

Servis vidlice.jpg
Servis vidlice.jpg 432.23 KiB thumb_up0thumb_down

11.04.2017 - 20:56:34
03
Martinelli najlepšie bude keď si na stránke sramu nájdeš servisný manuál k tlmiču, je to tam pekne popísané krok po kroku.
Edit : toto by mal byť on https://sram-cdn-pull-zone-gsdesign.netdna-ssl.com/cdn/farfuture/qVBqE44cQVwQNKS7kuGTDugyluzogsuvxPSgj4nBit4/mtime:1471624844/sites/default/files/techdocs/gen0000000004932_rev_b_2016_monarch_rt3_r_english.pdf
11.04.2017 - 21:05:36
00
ypsylon213 tento by sa mohol zhodovat s rokom 2014? alebo si aspon pomozem?
15.04.2017 - 00:07:33
00
Martinelli ak máš monarcha s čiernou piestnicou držal by som sa toho manuálu čo som poslal, ak ešte starší typ tak by som šiel podľa tohto https://sram-cdn-pull-zone-gsdesign.netdna-ssl.com/cdn/farfuture/8VKMs1gyIZWG3f2DzpsL-D2qSU1NosaMUBg3MVoJxXs/mtime:1372788175/sites/default/files/techdocs/gen0000000004179_rev_a_2013_monarch_rt3_service_manual_0.pdf
15.04.2017 - 11:05:41
00
Ahojte, moze z olejovej komory v piestnici tlmica presakovat olej tak, ze vychadza zpoza tesnenia vzduchovej komory po vonkajsej stene piestnice?
17.04.2017 - 22:24:42
00
ypsylon213 no ja mam plus z roku 2014 myslim a taku pieskovo zlatu piestnicu :)
21.04.2017 - 11:26:57
00
P3P napísal:
Ahojte, moze z olejovej komory v piestnici tlmica presakovat olej tak, ze vychadza zpoza tesnenia vzduchovej komory po vonkajsej stene piestnice?


ak je tlmic novy, tak je to bezne ze sa na piestnici objavuje olejovy povlak. po par vyjazdoch by to malo prestat.


Naposledy upravil Bade dňa 21.04.2017 - 13:44:58, celkovo upravené 1 krát.

21.04.2017 - 11:39:26
00
Martinelli tak v tomto prípade ten druhý ako som napísal už predtým :) ak sa ideš púšťať do komplet repasu tak upozorňujem že do ifp ide 350psi pokial viem a na to ti zrejme nepostačí klasická tlmičová pumpa, ja mám od rockshoxu s rozsahom do 600psi
21.04.2017 - 11:56:30
00
klasicka je do 300, ale 350 mozno da (rucicka sa ma kam posuvat za hranicu 300psi) :)
aku / odkial mas tu 600psi ?
21.04.2017 - 12:25:44
00
keyboard_arrow_up