Sesulak napísal:
Ja zo svojej skusenosti mozem potvrdit, ze kotuce hraju hlavnu ulohu v kvalite brzdenia. Mal som od vyroby obycajne kotuce (cena cca. 9€/ks...) a pri dlhsich zjazdoch zavijali ako lovecky pes :). Skusil som platnicky s chladicmi trochu pomohlo, ale stale zavijali. Tak som dal IceTech s resin platnickami s chladicmi a mam pokoj aj ked su vonku 40tky teploty.

Žeby to robili kotúče? No ja som mal metalické platne a myslím, že to bolo v tom, kotúče sú shimano 66 tky, s ice techmi som tie metaliky radšej neskúšal a vymenil som platne za organiky. Ale aj kotúče, najmä ten zadný bol riadne mastný, taký som ešte teda nemal, tak som to riadne odmastnil, no do zadu som hodil 180 ice tech, ešte zo starého bajku, nech ich dorazím :)
05.06.2017 - 19:02:18
00
imro1 napísal:
no môj názor: aj pre 100 kg chlapa bude na bežné jazdenie stačiť vzadu 180 mm, 200 mm kotúč dozadu by som dal na FR, DH bike

...definuj bežné jazdenie... mam momentalne 110kg, xt brzdy, 203 kotuce vpredu aj vzadu, metalicke platnicky...brzdi to super...ale ked to pustim dolu trailom, kludne by som zvladol este mocnejsiu zadnu...
06.06.2017 - 07:48:33
00
no bežné, myslým okrem toho FR a DH :) , aj podobne ťažký chlapi vozia 180 mm kotúče na endurách, mám s batohom cez 90 kg, vpredu 203 vzadu 180 mm, bajk mám 29"full na 140 mm a jazdím aj technické traily, povedal by som, že taký am štýl, niekedy lahší terén, niekedy riadné padáky zo šutrami a koreňmi, teraz som dal organiky, metaliky mi strašne pískali, čo mi vadilo. Veľa spravia aj kvalitné kotúče. Neviem aká máš bike a aké traily jazdíš, no ak chceš mať istotu :)
06.06.2017 - 20:23:30
00
keyboard_arrow_up