Tie plastove valceky su ale vo vsetkych brzdach od Avidu co mam, Juice3, Code old, Code new, Guide, Elixir CR Mag, Exliri Trail .. a nikde s tym problem nie je. Co byval problem (ako naposledy mam s Juice3), ze napucalo tesnenie. To sa potom musi vymenit a je pokoj. Ostatne ale, tesnenia kde je DOTka by sa mali menit tak ci tak v nejakom servisnom intervale, resp. ja sa ludom cudujem, ze kazdy rok si nechavaju menit tesnenia vo vidlici , ale v brzdach, to ich ani nenapadne :) Z mojej strany ma Guide/Trail 4piestik problem inde a sice v tom, ze prasiatko nema skoro material a prehrejem ju velmi rychlo. Oproti starym Elixirom obrovsky rozdiel.
Co je tiez dalsia vec, ze teda Guide rozhodne tazka brzda nie je , patri medzi hodne lahke brzdy, vsak vazi komplet bez kotuca okolo 270g. Trail verzia asi 250g. Starsi Elixir Mag komplet vazi cca 180g, alebo tak nejako.
A co som pozeral nahradne diely, tak nova revizia Guide nemenila piestiky a tesnenia, ale packu. Co je blbe ..
09.06.2017 - 11:01:19
00
azet napísal:
to je cena za plastove valceky. rovnako sa dokazu zdeformovat plastove valceky v shimano packach - aj ked nie tak rychlo. SRAM na rozdiel od shimana aspom ponuka servisnu sadu resp nahradne diely, co je az uctihodne. kto jazdi vela, nech je pripraveny kupovat nahradne diely resp. cele packy u shimana (ja som nedavno menil cele packy saint). kto sa nechce takymito serepetickami zapodievat, kupi si hope a ma vystaráno na dlho (kovove valceky). zatial kovove valceky ma aj formula, no tie brzdy mi zial nikdy nesedeli...

Sú skutočne tie Hope tak skvelé ako ich všetci ospevujú? Nie, že by som tomu neveril, nikdy som ich neskúsil a dizajnovo sú tiež parádne. Keď už aj tie Sainty vraj za moc nestoja-teda nemyslím výkonom, no tou memránou čo som tu čítal, že sa to už potom nedá opraviť...aj s tymi novými Shimanami tu mali bikeri rôzne skúsenosti. Na Hope som asi nikdy nečítal nič negatívne, majú vôbec nejaké mínusy okrem vysokej ceny? Ktorá bude asi oprávnená, podľa toho čo som čítal, počul :) Keby nad nimi aj niekedy uvažujem, aký model by bol ideálny na am jazdenie? Aby v pohode vydržali aj ťažšie zjazdy, no zas aby to nebola vyslovene dh brzda s až extrémnou silou :) No trochu som pozrel ich stránku a najlepšie mi vychádza na to jazdenie asi Tech 3 E4
09.06.2017 - 11:10:16
00
Ak netrvas na rovnakych brzdach, tak dopredu E4 a dozadu X2, obe s opletanymi hadicami. Paky su rovnake. K tomu hope kotuce a mas vystarane.
Hope nie su najsilnejsie brzdy, ale urcite su bezproblemove.
09.06.2017 - 11:34:52
00
uplny suhlas s brucom
09.06.2017 - 12:03:15
00
Aký je rozdiel medzi E4 a x2. V dávkovanosti alebo sile?
09.06.2017 - 12:22:52
00
E4 ma styri piesty, X2 ma 2 piesty. X2 je slabsia a lahsia ako E4. Podla mna je dozadu E4 zbytocna.
09.06.2017 - 12:36:42
01
a preco opletane hadice?
09.06.2017 - 12:56:00
00
Lebo su pevnejsie.
09.06.2017 - 13:13:32
00
to ked tak pozeram slabe 4 stovky nie?
09.06.2017 - 13:58:52
00
Ked ich milujes, nie je co riesit. :-D
09.06.2017 - 14:00:28
03
uvidime uz dlhsie na e4ky pozeram ale musim cakat kym sa xt ***** lol
09.06.2017 - 14:01:25
00
lto a v aute tiez menis vsade oringy kazdy rok ? Viem je to trochu miesanie hrusies s jablkami ale chcel som len poukazat na to ze niekedy je starostlivost o bike a nizka vydrz komponentov prehnana.
09.06.2017 - 14:23:47
00
Cim je nieco mensie, tym vacsie byvaju problemy. Ja som len poukazal na to, ze vela ludi meni gufera na vidlici velmi casto ale vymenit nieco obdobne v brzde ich nenapadne a potom sa cuduju, ze su problemy :) Pozor, tu sa nejedna o o-ring. Je to samosvorne tesnenie /nepoznam spravny nazov/, nie o-ring!! A zadrene piestiky a podobne srandicky su v aute tiez castym javom, len to zistis casto az neskoro, ked nechodis pravidelne na zdvihak/do jamy. Len motor to pretlaci, az do zodretia. V pripade Guide je zrejme problem v tolerancii vnutra packy. Urcite nie v tom plastovom bazmeku. S tymto kuskom plastu /v Elixiroch/ som najazdil bez akychkolvek problemov tisicky km.
09.06.2017 - 15:39:36
00
prave tom odkaze riesili tie plastove suciastky - je potrebne ich osmirglovat :D
09.06.2017 - 15:42:16
00
Ved na to reagujem. To biele urcite nie je potrebne smirglovat, pretoze je tam o-ring a tesnenie, samotny plast sa nema preco roztahovat, ako som pisal, komplet do revizie starej aj novej je to iste, menila sa packa. To cervene neviem preco by malo byt treba smirglovat, kedze je uzsie. Zbytok neviem. Packa, ktora sa nevracia , ma vzdy problem s tym samosvornym tesnenim, event. je chyteny aj o-kruzok. Vychadzam zo skusenosti niekolkych takychto problemovych pacok + faktu ohladne servisneho kitu na SRAM Guide. Ak si niekto smirgloval ten plastovy bazmek, tak zrejme nepochopil ako to funguje. Samozrejme, mylit sa mozem a u SRAMU jeden nikdy nevie. Celkom urcite ale u Juice/Code a Elixiru to robit netreba.
09.06.2017 - 15:51:36
00
keyboard_arrow_up