celkova kapacita priblizne 700 Wh

http://ebike-mtb.com/en/spy-shot-prototype-shimano-dual-battery/

Prílohy:

Spyshot-Shimano-Dual-Battery-E-MTB-014-1140x855.jpg
Spyshot-Shimano-Dual-Battery-E-MTB-014-1140x855.jpg 393.34 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil simecek dňa 10.08.2017 - 16:33:12, celkovo upravené 2 krát.

10.08.2017 - 16:17:56
01
a este Bulls 2018

http://ebike-mtb.com/en/bulls-e-mountainbike-news-2018/

Prílohy:

First-Look-Bulls-E-Mountainbike-2018-11-1140x760.jpg
First-Look-Bulls-E-Mountainbike-2018-11-1140x760.jpg 224.19 KiB thumb_up5thumb_down

10.08.2017 - 16:23:38
01
Tak toto už má svoj šmrnc.
10.08.2017 - 18:28:10
01
nádhera a motory na nezaplatenie
10.08.2017 - 21:26:53
00
Pokial chceš full, tak druhu baterku tam nezmestíš.
11.08.2017 - 11:45:59
00
fakt podivna skrinka

gzmyu4ma9b-flywheel.netdna-ssl.com

ep1.pinkbike.org
13.08.2017 - 00:30:24
00
To je určite na naradie :lol:
13.08.2017 - 10:28:13
00
alebo na proviant :lol:
13.08.2017 - 13:27:20
00
Dobrý deň. Chcem sa opýtať ako to je po technickej stránke v prípade HAIBIKE Xduro AllMtn 6. Ja mám na bicykli najväčšie predne ozubené koleso s 40 zubmi a najmenšie zadné s 11. To je prevod 3,6 do rýchla. Oni majú predné koleso 18 zubov a zadné najmenšie 11 zubov. To je prevod 1,636 do rýchla. To znamená, že keď budem chcieť ísť takou rýchlosťou ako na mojom bicykli, budem musieť točiť kľukami 2,2x rýchlejšie a teda takú rýchlosť už asi nevyviniem vôbec. Ale možno to je kvôli tomu, že aj tak je maximum len 25km/h. Na druhej strane šliapanie do kopca musí byť unikátne, keď pri ich zadnom najväčšom kolese 42 zubov mi vychádza prevod 2,3 do pomala, kde na mojom bicykli mám len 1,13. To je zase 2,1x násobok v porovnaní s mojim bicyklom, čiže sa musia dať vyšliapať neskutočné kopce.. Pýtam sa, lebo som chcel pochopiť, aké sú hranice využitia toho predného malého ozubeného kolesa na Xdure...
18.08.2017 - 09:19:04
00
Pocitat zuby je odrb, bo je to vnutri zprevodovane.
18.08.2017 - 12:31:19
00
Podla mňa keby to bola motorka, tak by to bolo jedno lebo mi je jedno ako rýchlo sa otáča predné ozubené koleso. Viem že výrobca píše že ich 18 zubové koleso je vnútri sprevodované 2,5x. Keďže ale pedálovaním je ozubené koleso v priamom kontakte s mojimi nohami, tak "ergonomické" otáčky vyplývajú z toho kolesa a nie z prevodu na elektromotore. Aspoň mne sa tak zdá...
18.08.2017 - 14:04:06
00
Tak to sa Ti zda zle :-)
18.08.2017 - 14:30:39
00
tak potom ako to je? Ked pojdem po rovine a budem chciet ist rychlejsie, na ktorom kolese dosiahnem vacsiu rychlost na 38z alebo 18z? podla mna na 38z, lebo pri 18z budem musiet tocit 2,5 krat rychlejsie, a to uz je dost...
18.08.2017 - 14:38:34
00
"Keďže
ale pedálovaním je ozubené koleso v priamom
kontakte s mojimi nohami" este raz si to poriadne skontroluj
18.08.2017 - 14:47:33
00
jasne ze sa mi nederie koleso o nohu :-D len som chcel povedat ze koleso, hriadel, kluka, nohy su ako jedna sustava ktorou sa prenasa tok vykonu, teda kolko krat otocim klukou, tolko krat sa otoci koleso... a ked chcem dosiahnut co najvissiu rychlost pri prijatelnych otackach, tak mi zalezi na velkosti ozubeneho kolesa. Inak povedane pre ekvivalentne vyuzitie krutiaceho momentu pri urcitej rychlosti potrebujem mat spravny prevod. Cim viac stupam tym musim mat vacsi prevod do pomala a tym idem pomalsie. Cim viac klesam tym je potrebny mensi krutiaci moment a tym vacsi prevod do rychla mozem pouzit aby som vyuzil potencial motora ked chcem ist co najrychlejsie. A pojdem tak rychlo po rovine pokial budem stacit otacat nohami. A ked tam bude maly prevod tak uz nebudemstihat otacat nohami a nebude to mat ziadny efekt na zrychlovanie aj ked motor by este vedel potiahnut.....
18.08.2017 - 14:59:14
00
keyboard_arrow_up