neviem ze ci teraz ja zle hovorim alebo ty lebo ja som to robil tak ze 100N = 10 kg aspom som to tak pochopil a pochybujem ze mas 130 kg
25.09.2007 - 19:42:00
00
Ja nie, ale foter sa k tomu blizi... :lol: 127kg max sme dali.
25.09.2007 - 19:51:37
00
ked uz pochybujeme : 127 kilo je 1246 newtnov ;) :twisted:
25.09.2007 - 20:01:44
00
Kua chlapi, a k veci nikto nic? :twisted:
25.09.2007 - 22:54:31
00
ak nevyuzivas dostatocne zdvih, tak tam mas prilis tvrdu pruzinu na tvoju vahu. k tomu silikon vs. teflon, kde si nasiel odporucanie vyrobcu, ze mas pouzivat teflon? v navode som nic take nenasiel (ale mozno som zle hladal), kazdopadne ja pouzivam na vsetky vidlice silikon. uz to tu bolo mnohokrat preberane, mozes si to vyhladat. inak mozes ratat s tym, ze vyladenie vidlice nie je zalezitost dvoch troch stoviek korun.
26.09.2007 - 08:26:41
00
2zemo: bez zmeny pružiny, nemá zmysel pokračovať v úpravách. Zmeny by boli zanedbatelné a pri tvojej váhe nepoužitelné. Za úvahu aj stojí, či má vôbec zmysel investovať do novej pružiny ... osobne by som sa priklonil k jazdeniu a dodatočne prejdenie na vzduch/olej ....
26.09.2007 - 10:59:46
00
Standardna pruzina v Dart 3 je odporucana podla vyrobcu na 63-77 kg. Ja mam 75 kg. Ale ta vidla aj podla toho grafu sa mi zda byt skor pre mastodonta... :roll: Uplne maximum co viem ja pocas jazdy vyuzit - ked sa vyslovene snazim vidlu pohupovat a celou silou zatlacat je tak 70 - 80 mm. Pri standardnej jazde podla prachu vidim ze vyuzijem tak 50 - 60 mm.

Nova pruzina pozeram ze sa da zohnat za 20 dolarov v amerike, tak to by este celkom uslo.
26.09.2007 - 11:39:54
00
- ked chceš niečo riešiť a upravovať, tak musíš úplne zabudnúť na výrobné nastavenia a nastavovať podla SAGu ... čo v tvojom prípade je nemožné. Najlepšie sa na to hodí vzduch.
- na to aby si mohol pokročiť do dalšej fázy úprav, tak musíš mať pružinu, ktorá zodpovedá tvojej váhe (nie písaná) aby si si začal uvedomovať drobné rozdiely .... už je tu o tom popísané veeeeela.
26.09.2007 - 14:37:04
00
Ahoj, teraz som sa dostal k tomuto threadu a nejak sa nikto nemal k upraveniu toho grafu Reby, tak som to spravil. Dufam, ze spravne keby nie tak sorry.

Prílohy:

reba_183.xls [28.5 KiB]

25.02.2008 - 10:38:34
00
pri 130psi

Prílohy:

Clip_3.jpg
Clip_3.jpg 98.75 KiB thumb_up0thumb_down

25.02.2008 - 10:43:52
00
pri 110 a 120

Prílohy:

Clip_4.jpg
Clip_4.jpg 97.16 KiB thumb_up0thumb_down

25.02.2008 - 10:44:31
00
a nakoniec pri 100, dufam ze ste to tak chceli, ked nie v xls-ku je to cele

Prílohy:

Clip_5.jpg
Clip_5.jpg 104.71 KiB thumb_up0thumb_down

25.02.2008 - 10:45:17
00
pekná práca, vidieť že si si dal robotu a vyskúšal si všetky logické možnosti.
Ak by si to preniesol do grafu tuningtestu, tak by bolo vidieť presný nábeh krivky, jej tvar a bolo by to porovnatelné s ostatnými priebehmi, lebo v tomto prevedení nieje dobre vidieť progresivita vidly.
Rozdiel v správaní vidly pri rôznych tlakoch negativnej komory je viditelný a hlavne rozdiel v odtrhu, kde pri pri nulovej negatívke je odtrh na hranici 25kg (zdroj xls. graf je skreslený nakolko modrá ide od hranici nula! treba vymazať nulové hodnoty, resp prekresliť na originál, aby to bolo porovnatelné)
25.02.2008 - 15:14:05
00
Tie charakteristiky nie su moje, to su Duryho, pri ktorych mal prehodene osi. Ja som sa sem dostal len vdaka tomu, ze idem kupovat bike a rozhodoval som sa ci priplatit za lepsiu vidlu alebo nie, ale asi ako tak uvazujem radsej budem setrit, pri mojom style jazdy to nebude asi az taky rozdiel a do tunenie sa neidem pustat.
25.02.2008 - 18:33:31
00
a ja reku prečo mi bol graf4 v *.xls povedomí
25.02.2008 - 20:49:20
00
keyboard_arrow_up