no uz mi to neda - netusim co ma spolocne zadrbana
kazeta na fotke s podstatou prispevku - tak isto nechapem co ma jednoprevodnik spolocne z doebanymi zubami na kazete. na 2 prevodniku ich nejazdite ci co?
vidim ze si radsej brhlite ako jazdite - kazeta je zadrbana lebo mala perny tyzden v prachu a nebolo kedy si lestit (tak isto si nelestim pred kazdou fotkou ktoru spravim). navyse tie povytlacane kusy meterialu na zuboch urcite nesposobil prach. jednoducho tie
retaze hovno vydrzia - a je jedno ci 2x11 alebo 1x11 - a treba ich menit skor. alebo ta kazeta je ciste blato. navyse sa mi potvrdilo ze menit 20€ retaze pri 70€ kazete nema moc zmysel.
JankoZ ta sade je dost nova na to aby sa dalo hovorit o nejakej vydrzi
Tak ked nemas tusenia co ma spolocne zadrbana kazeta s prispevkom .. nic,len ze to vyzera ako hnoj. (moj skromny nazor ze aj ten bordel v kazete a v retazi ma vplyv na opotrebenie,je to prirodzene abrazivo)
Co ma spolocne 1prevodnik so zubami na kazete ? ....ze ak mas 3 kola vpredu,striedas nie len tri kola vpredu,ale aj vacsinu
kazety a neficis len na poslednom. Tiez ak mas 36-44 predok (podla toho ci 2ku ci 3ku),sila zaberu sa rozklada na viac zubov ako ked mas len 32ku,okrem toho ze na viac prevodnikov....ak narazas na moj prispevok. A konkretne o tvojom opotrebeni som nepisal,len som ti dal za pravdu s tym opotrebenim a pridal som moju skusenost,tak netusim co ti "uz neda". Ano,kazety su blato..s tym sa neda ako suhlasit. V mojom pripade je blato xtr kazeta. Snad sme sa pochopili .