lto Ja by som tiez netvrdil, ze tmel je nahrada duse, skor sa jedna o alternativu k dusi.
Ano, vsetko ma ssvoje pre a proti. Preto pouzivam to, co sa mi kde hodi. Akurat teda na aute by som
duse nechcel
lto..."pretoze z toho zjavne vyplyva"...Skus rozviest ako "zjavne vyplyva" z toho, ze niekto, kto jazdi 1xmesacne a tym padom ma jeden defekt rocne a nema dovod vyberat duse to, ze "nahrada dusi je technicky problemova"? Prezradim ti moju skusenost: nahrada dusi vobec nie je problemova, spravil som ju na oboch
kolesach za cca 10minut. Sfukol som ich, dal dole
plaste (samozrejme ze TR), vybral dusu, nasadil spat, nalial tmel a pumpou nafukal. Co je na tom technicky problemove (pokial pouzivas
komponenty na to urcene)?
Nemyslim, ze je nutne rozvadzat, vsak je to tam jasne napisane kde je problem
.. ty to nechces vidiet
A co sa tyka techniky .. nebudem rozvijat dalsiu nekonciacu debatu o tom, co je a co nie je problem a naviac v zlej teme /mozno, ak by sa zase pridal
Jezus /. Mohol by som ti v praxi ukazat vela kombinacii komponentov urcenych na tubeless, kde to, co pises nespravis. Ono je to v zivote tak, ze ak niekomu nieco funguje, tak to neznamena, ze inde neprsi
V praxi je to presne, ako pisal volodaj. Kazdy jazdi to, co jazdi. Ale problem nastava vtedy, ak si niekto mysli, ze ten jeho setup je jediny spravny a nebodaj jediny bezproblemovy, ktory riesi vsetky problemy sveta /napr. slepa viera v bezdusaky, jednoprevodniky a pod.
/.
edit: zabudol som .. ano tmel je jeden z vaznych problemov sucasnych bezdusakov.