Tak aký ventil?
Autoventil 55% [ 224 ]
Galuskový ventil 45% [ 185 ]
Celkový počet hlasov : 409
ja som zatial jazdil iba auto ventily a nemam ziaden dovod menit ich na galuskové. Avsak kamos co ich ma nie je s nimi spokojný a menil za auto ventil. z galusáku sa da aj dost rýchlo stratit poistný šróbik ked sa velmi vytocí a ak nemá poistku
16.03.2006 - 15:56:46
00
Konečne to Turbi povedal na rovinu-s galuskovým ventilom nie sú problémy. Kto sa nevie rozhodnúť tak napríklad Mavic robí ráfiky ktorý má dieru na autoventil aj s redukciou na galuskový.Okrem toho prečo pretekári XC nenosia autoventil?Hovorí Vám niečo pojem obvodová hmotnosť?Mnohí XC-čkári vedia o čom hovorím.A veľká diera v ľahkom ráfiku ho navyše zoslabuje.Tak sa teraz môžete do mňa pustiť. :oops:
17.03.2006 - 09:33:45
00
ale to predsa v 99% ludi nerieši nam ide len o jazdenie a pohodu, načo riešiť taketo blbosti, aj tak si da každy čo len chce ja som tiež za galuskáč a nebudem meniť.
17.03.2006 - 09:36:15
00
Momo, obvodova hmotnost sa neriesi ventilkom, ved tam je rozdiel 3 - 5 gramov. A mimo to, vacsia diera, mensia hmotnost rafku, cize pochybujem, ze je tam v sumare nejaka adekvatna vahova uspora.
17.03.2006 - 09:46:37
00
Root -som možno ako sa hovorí lama,ale ešte som som nevidel dušu s autoventilom v prevedení light alebo ultralight(čiže okolo 100gr.)A ja iné nekupujem aj keď je pravda že sú náchylnejšie na defekt.
17.03.2006 - 09:55:11
00
Tak pozri Maxxis Flyweight... pouzivam ich :-) robia sa normalny galuskovy, predlzeny galuskovy aj auto...
17.03.2006 - 09:58:53
00
http://www.maxxis.com/products/bicycle/ ... asp?id=115
Presta=galuskový, kde je autoventil?
17.03.2006 - 10:18:10
00
Skus tam u nich na nete najst napr. plast Flyweight, ked potrebujes rypat...

Tu mas cislo do Demy: 034/6945111, informuj sa priamo...

Ak by si chcel este nejaky dokaz objednavaci kod 26 *1.9 -2.125 s autoventilkom je 380 205.

Chcel si ma tym oznacit za klamara, alebo ako to mam chapat?
17.03.2006 - 11:06:42
00
Root-to by som si nedovolil,ale keď nie je na oficialnej stránke tak zaúradoval červíček pochybnosti.To dúfam uznáš. :cry:
17.03.2006 - 12:37:48
00
Dobre... Som napisal, ze ich pouzivam...
17.03.2006 - 13:25:33
00
ja som mal autoventil uz na starom biku a mam aj na novom a ziadna starata tlaku nikdy nebola ak ale neratame nejake tie straty ked bike dlho stoji v garazi oprety co maju asi vsetky typy ventilov.Vyhoda autoventylu je ze si ho bezproblemov natlakujes napriklad aj ne benzinke.
17.03.2006 - 19:15:15
00
Root -som možno ako sa hovorí lama,ale ešte som som nevidel dušu s autoventilom v prevedení light alebo ultralight(čiže okolo 100gr.)A ja iné nekupujem aj keď je pravda že sú náchylnejšie na defekt.


Tak to si toho este nevidel asi naozaj dost vela... Skus viac otvorit oci. :)

Schwalbe 26x1,5/2,1 95g 300 Sk
Maxxis 26x1.9/2.125 105g 270 Sk
Hutchinson 26x1.7/2.1 125g 189 Sk

Vsetky tri znacky robia uvedene light duse aj s ventilom Schraeder!
17.03.2006 - 19:45:41
00
gáluskový ventil=rýchlo dostaneš defekt ale nízka váha
auto ventil=je menej náchzlný na defekt ale vyššia váha
Nejakých 100 gramov naviac ma nezabije,takže u mna vyhral auto ventil 8)
Maraton nejazdím tak sem tam tých pár gramov znesiem
Můj názor 8)
18.03.2006 - 00:20:41
00
no to si zadrel teraz accik teda :)
18.03.2006 - 08:48:01
00
Gramy ako argument ma nikdy nezaujimali.
Niekde som cital statisticky udaj, ze znizit vahu biku o 100 gr stoji x Sk ( vela 1000 ? ) a schudnut kilo len trocha sebazaprenia. Len ja nie som ho schopny :oops:
Galuskovy ventil vyzaduje trocha opatrnosti naviac ale lepsie sa nafukuje tymi malymi rucnymi pumpickami - co sa vonku rata.
18.03.2006 - 09:39:40
00
keyboard_arrow_up