Dzejkob511: pockat, co ja mam s tym ? Ja feedback davam , az ked vec dojde a je ok v ramci toho, co som cakal. Pisal som len koment o tom, ze to je verejne viditelne, nie ze to mas spravit
.. neviem ci nahodou, predcasnym feedbackom nestracas moznost reklamovat /ci?/
Tiež samozrejme dávam feedback až po obdržaní tovaru.
Neviem ako je to s tým "predčasným" feedbackom, ale záleží hlavne od predajcu. Kupoval som (z Anglicka) čínsky liatinový čajník, všetko OK, feedback dostali, po mesiaci používania sa začala z vrchnáku olupovať farba. Tak som im to napísal, chcel som sa nejako dohodnúť na novom vrchnáku. Odpoveď bola že ešte sa s tým u zákazníkov nestretli, a veľmi mi ďakujú za fotky, ževraj ich pošlú dodávateľovi v Číne. A mne pošlú náhradu.
A o 4 dni na to som mal dva čajníky, ale ja som chcel len nový štupel, kua