Nie, nepredávam, ale ak by som ja kupoval teraz "cesťák" tak by som si vybral Gravel, to je všetko. tiež by som do toho bol ochotný dať tak cca 1000 Eur. Zvyšok je len google. Jeden "čistkrvný" cesták mám (23 mm plášte, "zavodna geometria") , ale možnosti na využitie/a môj volný čas sú mizerné, takže potrebujem cesťák ktorý "je pre bežný život" (to znamená aj na cestu do práce po rozdrbaných cestách v meste, obrubníkoch,kockách, za každého počasia a tiež na celodenné výlety tak aby mi neodišiel chrbát - čiže s pohodlnejšou geometriou). no a na to sa jednoznačne hodí gravel.
dobre vystihol. podpisujem. aj nejaka ta zvaznica sa na tom da
sa aj niekedy cudujem tym road bikerom na tankodromovych lesnych asfaltkach v malych karpatoch. unikli pred autami, len akoby na nevhodnom bicykli.
rád by som osobne spravil test porovnania pohodlnosti karbónového a železného rámu, ale pravdupovediac, ak je cena +/- rovnaká tak ma na oceli nič neláka. karbón má stále naviac aj čo sa týka dobrej a pomerne lacnej opravitelnosti. inak na mojom GT sú najväčším ťažítkom kolesá, dokopy aj s obutím, kotúčmi a kazetou majú cez 3 kg, čo je cítiť hlavne v prudkom kopci a nemyslím si že to je len o tej mŕtvej váhe navyše ale hlavne ich roztáčanie berie veľa energie. ale tak zas mi prídu byť nezničiteľné aj pod 100kg chlapom aj s 20 kg batožinou, na mojich 66 kg ale zbytočná váha, preto rovno uvažujem nad upgradom nad karbónovými, kde by sa dal tak 1 kg ušetriť
Ten Swiss cross je krasny. Vsak vahu tam mas, 10.3kg vo velkosti 55. Na ocel je celkom lahky, ale za tu cenu mas aspon o kilo ak nie viac lahsi karbon, v rovnakej vybave.
viem cena je vysoká, ale je to RITCHEY a takmer komplet wcs...a čo sa týka tej oceli aspoň mám istotu
Ten na obrázku z predajne grcný, nielen pre brzdy, ale najmä pre podložky pod predstavcom a predstavcom do kopca... Určite ho skladal nejaký batôžkár a ani sa nepozrel na ten z katalógu.
Co poviete na tento: http://www.wiggle.com/verenti-substance-sora-2017-adventure-road-bike-navy-58c-1/
Momentalne silno uvazujem, ze by som ho kupil. Ako taky univerzal na commuting do kazdeho pocasia. Len sa priznam, ze vobec nemam skusenost s drop bar bikom a celkovo s cestnou geometriou. Co tam maju na stranke rozmery, tak netusim aku velkost vybrat. Podla vysky (194) by som mal brat 60cm ram ale podla dlzky nohy (58) by mi sedel 56cm ram. Podla mna pri tejto konstrukcii ramu, kde horna trubka je prakticky rovnobezna so zemou je hlavne kriterium schopnost obkrocit ram s urcitou rezervou. Vie niekto poradit? Dik.
vyzerá dobre za tú cenu ja som si sledoval aj rozmer stredového od osi kolies (BB DROP) čo v podstate robí aj výšku bajku..môj ritchey je 55 reálna 53 avšak bbdrop len 63mm takže tá "šikmina" hornej trubky nie je taká veľká smerom k zad. kolesu
Ten na obrázku z predajne grcný, nielen pre brzdy, ale najmä pre podložky pod predstavcom a predstavcom do kopca... Určite ho skladal nejaký batôžkár a ani sa nepozrel na ten z katalógu.
Za tie podložky by som vďačne aj priplatil. A batôžkárovi by som potriasol pravicou, že prepočul tvoje rady.
Na vybavu som sa ani nepozeral lebo sa nevyznam v tomto segmente. V priemere si kupujem bike na 5 a viac rokov a osobitne dobre vybraty ocelak, a v takejto dicipline, je potencialne na "cely zivot". Ram je to podstatne, nie "o triedu" nizsia komponentura. Aspon mas projekt na kazdu sezonu - urobit si radost nejakym vylepsenim, ak je to vobec nutne.
Niekto sa vytesuje z vybavy, niekto z pevnych osiek na tomto druhu bicykla.
nechcem byť škaredý ale myslíte že tie cenovo prístupné spešle robia poctivo pe nás obyčajných cykloslovákov...pre mňa sú to ako adidas pre východný trh....to radšej ronina bez príplatku za značku...
dnes dostal môj gravel nažrať síce nedobrovoľne, ale pustil som sa do neznáma a hádam sa nebudem otáčať a vracať s5, keď nie je cesta podľa očakávaní. také hnusné lepivé blato, že už sa ani kolesá nechceli točiť.
dnes dostal môj gravel nažrať síce nedobrovoľne, ale pustil som sa do neznáma a hádam sa nebudem otáčať a vracať s5, keď nie je cesta podľa očakávaní. také hnusné lepivé blato, že už sa ani kolesá nechceli točiť.
Caute, trosku sa prizivim na teme, ak nevadi.
Zaujala ma tato novinka on Canyonu - https://www.canyon.com/en/fitness/roadlite/roadlite-cf-9-0.html. Mam uz AM bike a hladam nieco rychlejsie / lahsie na cesty po okoli ale aj dost nespevnenych ciest, sotoliny a zvaznice v kopcohc.. Neviem sa rozhodnut, ci Gravel bike, nejaky HT, alebo co vlastne... Rozpocet tak do 2500,-. Toto mi pride velmi v pohode za tu sumu, len neviem, ci by to taky teren zvladalo.
Tak ale Roadlite nie je gravel bike. Je to fitness / urban bike urceny primarne na cesty. Teren by mozno zvladol s inymi plastami ale ak to myslis s terenom vazne, skor by som popozeral po gravel biku. Canyon ma karbonovy CX bike no je to skor pretekarska masina ako pohodlny gravel bike.
Najprv si ujasni co chces, najlepsie by bolo, keby si vyzskusal gravel aj HT a uvidis co ti najviac sadne.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
cenovo v prepocte nema daleko od Ronin-a:
https://www.specialized.com/us/en/bikes/road/sequoia/129248
dobre vystihol. podpisujem. aj nejaka ta zvaznica sa na tom da
sa aj niekedy cudujem tym road bikerom na tankodromovych lesnych asfaltkach v malych karpatoch. unikli pred autami, len akoby na nevhodnom bicykli.
viem cena je vysoká, ale je to RITCHEY a takmer komplet wcs...a čo sa týka tej oceli aspoň mám istotu
Momentalne silno uvazujem, ze by som ho kupil. Ako taky univerzal na commuting do kazdeho pocasia. Len sa priznam, ze vobec nemam skusenost s drop bar bikom a celkovo s cestnou geometriou. Co tam maju na stranke rozmery, tak netusim aku velkost vybrat. Podla vysky (194) by som mal brat 60cm ram ale podla dlzky nohy (58) by mi sedel 56cm ram. Podla mna pri tejto konstrukcii ramu, kde horna trubka je prakticky rovnobezna so zemou je hlavne kriterium schopnost obkrocit ram s urcitou rezervou. Vie niekto poradit? Dik.
Za tie podložky by som vďačne aj priplatil. A batôžkárovi by som potriasol pravicou, že prepočul tvoje rady.
cenovo v prepocte nema daleko od Ronin-a:
no neviem.. o triedu nizsia vybava a usa cena sice 1300$ ale uz dovezene cez ocean napr na evanse 1200£ takze hodne drahy spas..
http://www.skvarka.sk/katalog/10-cestne/specialized-sequoia
http://velosprint.sk/bicykle/cestne/specialized-sequoia-blk-grph
Ronin bez zlavy je za 1 089,00 €.
Na vybavu som sa ani nepozeral lebo sa nevyznam v tomto segmente. V priemere si kupujem bike na 5 a viac rokov a osobitne dobre vybraty ocelak, a v takejto dicipline, je potencialne na "cely zivot". Ram je to podstatne, nie "o triedu" nizsia komponentura. Aspon mas projekt na kazdu sezonu - urobit si radost nejakym vylepsenim, ak je to vobec nutne.
Niekto sa vytesuje z vybavy, niekto z pevnych osiek na tomto druhu bicykla.
lepive blato
pumpa vapka a ako novy
cez kamosa z Anglicka
Zaujala ma tato novinka on Canyonu - https://www.canyon.com/en/fitness/roadlite/roadlite-cf-9-0.html. Mam uz AM bike a hladam nieco rychlejsie / lahsie na cesty po okoli ale aj dost nespevnenych ciest, sotoliny a zvaznice v kopcohc.. Neviem sa rozhodnut, ci Gravel bike, nejaky HT, alebo co vlastne... Rozpocet tak do 2500,-. Toto mi pride velmi v pohode za tu sumu, len neviem, ci by to taky teren zvladalo.
Najprv si ujasni co chces, najlepsie by bolo, keby si vyzskusal gravel aj HT a uvidis co ti najviac sadne.