Čistiť taký bike po výjazde je určite "zábava", hlavne keď bývaš v paneláku.
26.09.2017 - 10:38:28
00
desertfremen napísal:
Čistiť taký bike po výjazde je určite "zábava", hlavne keď bývaš v paneláku.

pumpa vapka a ako novy
:D
26.09.2017 - 10:57:51
00
k tomu VooDoo si sa ako a kedy dostal?
26.09.2017 - 14:56:58
00
nimm_zwei napísal:
k tomu VooDoo si sa ako a kedy dostal?

cez kamosa z Anglicka
26.09.2017 - 14:58:00
00
Caute, trosku sa prizivim na teme, ak nevadi.
Zaujala ma tato novinka on Canyonu - https://www.canyon.com/en/fitness/roadlite/roadlite-cf-9-0.html. Mam uz AM bike a hladam nieco rychlejsie / lahsie na cesty po okoli ale aj dost nespevnenych ciest, sotoliny a zvaznice v kopcohc.. Neviem sa rozhodnut, ci Gravel bike, nejaky HT, alebo co vlastne... Rozpocet tak do 2500,-. Toto mi pride velmi v pohode za tu sumu, len neviem, ci by to taky teren zvladalo.
12.10.2017 - 10:23:29
00
Tak ale Roadlite nie je gravel bike. Je to fitness / urban bike urceny primarne na cesty. Teren by mozno zvladol s inymi plastami ale ak to myslis s terenom vazne, skor by som popozeral po gravel biku. Canyon ma karbonovy CX bike no je to skor pretekarska masina ako pohodlny gravel bike.
Najprv si ujasni co chces, najlepsie by bolo, keby si vyzskusal gravel aj HT a uvidis co ti najviac sadne.
12.10.2017 - 11:56:01
02
Merida Cyclo Cross 5000 ram a nan napriklad Sram Rival?
13.10.2017 - 19:57:33
00
Filip80 napísal:
Tak ale Roadlite nie je gravel bike. Je to fitness / urban bike urceny primarne na cesty. Teren by mozno zvladol s inymi plastami ale ak to myslis s terenom vazne, skor by som popozeral po gravel biku. Canyon ma karbonovy CX bike no je to skor pretekarska masina ako pohodlny gravel bike.
Najprv si ujasni co chces, najlepsie by bolo, keby si vyzskusal gravel aj HT a uvidis co ti najviac sadne.


A v com si predstavujes konkretne ze je rozdiel medzi cestnym a gravel ramom, ze gravel akoze viac vydrzi?

Co sa tyka Roadlite, tak ja mam AL verziu 2015, jazdim na nom gravel cesty v rakuskom pohranici okolo BA, a je na toto pouzitie fantasticky. Fakt mi nie je jasne, v com by mal byt problem ze by tento teren nemal zvladnut. Fotky vid tu:

http://www.bike-forum.cz/foto/detail/45443-canyon-roadlite-al-6-0-2015

Na fotkach mam este cestne plaste, v lete som vymenil za gravel plaste 35 mm Schwalbe G-One Allround. Ale na predoslych Conti GP 4000S II som bezne jazdil napriklad Hundsheim-Edelstal-Pama strkove cesty uplne v pohode.

Co sa tyka CF verzie, tak tam by som odporucal zistit v Canyone, ake najsirsie plaste sa tam zmestia, kedze v niektorom videu alebo clanku bolo spominane ze len 33 mm. Tiez po nom pokukujem ako eventualny upgrade, ale ak sa tam nezmestia 35 tak nic.

A inac, ta Dura Ace verzia je totalny overkill. 105 sada je funkcne prakticky rovnaka, pripadne ak chces tu pruziacu sedlovku tak Ultegra model.
13.10.2017 - 20:45:39
01
Zdravim mam možnosť kúpiť gravel marin gestalt 2 za dobru cenu, mate s nim niekto skusenosti pripadne + a -? Jazdim cca 2 roky len mtb...
17.10.2017 - 20:05:21
00
o gravel bikoch som napísal článok, konkrétne o GT grade ale je tam aj veľa všeobecných poznatkov, snáď to tu už čoskoro vydajú...
17.10.2017 - 20:08:16
03
Osobnu nie, ale vo Vele bola recenzia, celkom ho chvalili, za tu cenu je to dobry bike. Mne osobne vadia mechanicke kotucovky (aj ked jedny z tych lepsich) a 1x10 je na cestak (aj ked gravel) fakt malo. Inak za tu cenu velmi dobry bike. Ram je solidny, ma dobru geo a dokonca karbonovu vidlu (aj ked trochu tvrdu).
17.10.2017 - 21:58:13
00
Goratrix Najvacsi rozdiel bude v geometrii, potom v pohodli (aj ked tu mozno nie, fitness bike je urcite robeny viac na pohodlie ako typicky cestak) a aj v tom ake siroke plaste tam das. Samozrejme, ze to neznamena, ze Roadlite nezvladne nic mimo cesty. Ked uz sme pri tom, aj na cestaku das teren (dokonca aj na aero) ale pohodlne to nebude.
Co sa tyka samotneho Roadlite, tak v urceni ma spomenute spevnene cesty, ziadny teren a v porovnani s typickou gravel geo ma prilis kratku zadnu stavbu a prilis ostry hlavovy uhol. Nevravim, ze sa neda pouzit aj ako gravel bike. Ale na gravel pouzitie nie je urceny. Hlavne pri takej cene nema zmysel kupovat bike urceny na ine pouzitie. Gravel zvladne teren urcite lepsie ako bike urceny na fitness. Na druhej strane, v tvojom pripade, ak si spokojny, nie je co riesit a jazdi spokojne dalej cesty aj teren.
Inak gravel segment sa v EU este len vyvija a kazda firma ma svoju predstavu. Niektore firmy pouziju CX ram, daju roztiahnute barany, zvysia cenu a oznacia to ako gravel. Ine pouziju endurance ram, hrubsie plaste. Dalsi spravia komplet novy ram s prisosobenou geo. A v poslednej dobe su v mode 275 kolesa, pripadne aj odpruzenie vpredu.
17.10.2017 - 22:28:12
00
Uvazoval som o buducorocnych Specialized graveloch s future shock pruzenim, su ale dost tazke, podla www.kaktusbike.sk tie so 105kou hlinikovy 9.8 kg a karbonovy 9.3 kg.
https://www.specialized.com/us/en/men/bikes/road/adventure/mensdivergecompe5/128909
https://www.specialized.com/us/en/men/bikes/road/adventure/mensdivergecomp/129079
A okrem toho sa mi nepaci, ze maju stat viac v eurach ako v dolaroch.
V lete som mal pozicany z Kaktusu Specialized Roubaix s future shock a Ultegrou a veru ze na zlom asfalte z Devina do Vysokej to pruzenie nebolo dostatocne. Vraj na nom bola najtvrdsia pruzina, dodavaju 3 pruziny s roznou tvrdostou. A neviem na kolko boli nahustene 26 mm plaste. Bucuci rok uz budu na Roubaix davat 28 mm plaste.
Nakoniec som sa radsej rozhodol pre tu spominany karbonovy fitnes Canyon s Ultegrou. Ten vazi iba 7.8 kg aj s obycajnymi nenaslapnymi pedalmi. Su na nom 30 mm plaste, rafky 20 mm siroke. K bicyklu rady pathlite, ktore dali medzi fitnes, comu nerozumiem, lebo je to skor horsky bicykel ako cestak a aj trekovym sa moc nepodoba dali ku kolesam tabulku, kde je, ze na 20 mm rafik mozu ist plaste od 28 do 62 mm.

https://www.canyon.com/download/manuals/DT-Swiss-WHEELS-User-Manual.pdf
https://www.canyon.com/sk/fitness/roadlite/roadlite-cf-8-0.html
18.10.2017 - 09:07:24
00
Na rafik mozno hej, ale bohuzial vyzera, ze nie do toho ramu.
Pan z CZ Canyon supportu mi napisal, ze pre CF: "Dali by se tam dát 32mm pláště bez vzorku ".
Skoda skoda....

LaS napísal:
Uvazoval som o buducorocnych Specialized graveloch s future shock pruzenim, su ale dost tazke, podla www.kaktusbike.sk tie so 105kou hlinikovy 9.8 kg a karbonovy 9.3 kg.
https://www.specialized.com/us/en/men/bikes/road/adventure/mensdivergecompe5/128909
https://www.specialized.com/us/en/men/bikes/road/adventure/mensdivergecomp/129079
A okrem toho sa mi nepaci, ze maju stat viac v eurach ako v dolaroch.
V lete som mal pozicany z Kaktusu Specialized Roubaix s future shock a Ultegrou a veru ze na zlom asfalte z Devina do Vysokej to pruzenie nebolo dostatocne. Vraj na nom bola najtvrdsia pruzina, dodavaju 3 pruziny s roznou tvrdostou. A neviem na kolko boli nahustene 26 mm plaste. Bucuci rok uz budu na Roubaix davat 28 mm plaste.
Nakoniec som sa radsej rozhodol pre tu spominany karbonovy fitnes Canyon s Ultegrou. Ten vazi iba 7.8 kg aj s obycajnymi nenaslapnymi pedalmi. Su na nom 30 mm plaste, rafky 20 mm siroke. K bicyklu rady pathlite, ktore dali medzi fitnes, comu nerozumiem, lebo je to skor horsky bicykel ako cestak a aj trekovym sa moc nepodoba dali ku kolesam tabulku, kde je, ze na 20 mm rafik mozu ist plaste od 28 do 62 mm.

https://www.canyon.com/download/manuals/DT-Swiss-WHEELS-User-Manual.pdf
https://www.canyon.com/sk/fitness/roadlite/roadlite-cf-8-0.html
18.10.2017 - 10:49:49
10
shaolin napísal:
Na rafik mozno hej, ale bohuzial vyzera, ze nie do toho ramu.
Pan z CZ Canyon supportu mi napisal, ze pre CF: "Dali by se tam dát 32mm pláště bez vzorku ".
Skoda skoda....


Dik za info, to je teda velka skoda... kedze na moj AL by sa do ramu zmestili snad aj 42mm... jedine by bolo treba upevnit inak brzdovu hadicku vpredu, ktora tam zavadzia.
18.10.2017 - 11:31:22
00
keyboard_arrow_up