este k tym civicom. 8G bol iny svet oproti 7G. 9G napriek tomu, ze to bolo uplne ine auto, ergonomiou, motormi, velkostou to aj tak bol len facelift
10G je uz dospele auto. Ved 10 G sedan v US mal byt nahrada accordu. Staci si sadnut do toho auta. 1.5turbo sa uz tusim teraz v amerike ponuka ako SI verzia s 205 konmi. V cine, ci malajzii tusim 220 v serii. Ja by som sa toho auta urcite nebal.
Po dalsie, je sice super, ze vsteci krochate nad 20+ rocnymi autami so starymi tocivymi atmosferami, ale pred 20 rokmi bola v hondach aj manualna klimatizacia za priplatok a to je asi tak vsetko.. Nehovoriac o tom, ze pasivna bezpecnost bola kdesi inde, a nechcel by som tak stare auto opriet kamsi o strom alebo zvodidla. Vacsina aut sice aj tak uz zhnila, alebo je na dobrej ceste. Urcite si viem predstavit nejaky 3dverak 6G ako vikendove auto so starou 180 konovou 1.6, ale rodinu by som v tom uz urcite nevozil... a este radsej by som doma zaparkoval ***** S2000 AP2 bez sedlackych tuningov.
Na margo mazdy 3. Auto je zvonku/zvnutra krasne, ale bol som nemilo prekvapeny, ake je to drobne auto zvnutra. Mal som moznost kupit 165konovy 2liter s malo km, tak som skocil do autosalonu pozriet sa na to zblizka. To auto ma napriek vacsiemu razvoru oproti civicu 8/9G brutalne stiesneny interier, malo miesta vzadu a drobny kufor. A to nie som ziaden 2 metrovy mamut. mam priemernych 183cm a som niekde tesne pod 100kg.