mal som saxo VTS 1.6 87kw a vaha bola niečo malo nad 900 kg ako chodilo to slušne no to je tak všetko , male , žiadna bezpečnosť , žiadny comfort
ale zas na druhej strane si viem to auto predstaviť ako vyšperkovanu vikendovku , nieje to nejaky oldtimer no mňa to bavilo
ak ak si to vezmem z pohľadu merania cicin tak to vedelo potrapiť dosť veľa bežných aut ako octa či passat , často museli byť borci prekvapení keď sa im vzdiaľovali moje svetla ale táto doba je už zamnou teraz sa už len motkám a auto slúži ako dopravny prostriedok
26.10.2017 - 21:48:33
00
samozrejme na dlhsie cesty mame nove auto ;) chvilu som jazdil na nom do prace, ale po troch mesiacoch som ho posunul manzelke a vratil sa k saxu..asi som este nedozrel...
26.10.2017 - 21:56:37
01
lto napísal:
Seriova WRX je nic moc :)


s tymto tiez moc nesuhlasim...myslim ze za danu cenu lepsie nove auto v danej kategorii nekupis a ani ho tunit nemusis. ano, nie je vycackane ako ine a nie je tak prepchane elektronikou ako ine znacky, ale ked sadne clovek za volant, tak hned citi ze este riadi auto a nie opacne...

napr osobne mam Outback a paci sa mi na nom ze to auto riadim ja, nemusim mat ani nohu na podlahe a viem si cestu uzit, proste ju citim. mal som raz na vikend pozicane "nabuchany" Mercedes GLC...akoze super auto, ale mal som pocit ze elektronika uz vsetko robi za mna a napr pri soferovni na dialnici som v tom zacinal driemat uz o 30 minutach :)
26.10.2017 - 22:03:54
01
Ramon1 napísal:
... “ sériová WRX je nič moc “ . Mi poser kozy . Ešte lepší vtip ako prerozprávaná kauza “ fackujuceho “ pôrodníka ministrovi Druckerovi .

No nic moc .. vykon mohol byt lepsi a brzdy slabe. Ale ako pisem dalej mattovi, posledne roky som WRXka nesledoval, takze sa mozno zlepsili :)

matt napísal:
z tohto pohladu asi ano, ale ja som mal na mysli ine :) .. nastastie som s elektronikou nemal tu cest v tom zmysle ako pises. Aby som vysvetlil, seriove WRX nemali moc dobre brzdy, a vykon mohol byt lepsi. Jasne, da sa to zmenit, ale seriovka ako taka .. no neviem. Ale pravda, posledne roky som nesledoval, co maju WRXka v serii, mozno je to lepsie. Ale su tam aj ine veci, ktore su "nic moc". Ked uz, tak radsej STi :)
26.10.2017 - 22:23:54
00
Outback je izolovaný od diania značne. Ale to píšem ako vlastník "starého šrotu".
26.10.2017 - 22:25:19
00
ivko1 napísal:
Tuzing zožerie pomaličky po stovkách kludne aj cez 1000€, ale seriozná úprava zožerie pár tisíc €€€ za krátku dobu.

Vies kolko zozerie seriozna uprava AM/EN bajku ? Nechci ani vediet :D
26.10.2017 - 22:27:09
00
ivko1 napísal:
pohodlie v sedačkách, priestor pre celú posádku, ticho na palube, premiový sound system...

Ak si chces zajazdit v aute tak
a) sportove sedacky s bocnym vedenim, inak je to o hovne
b) 5bodove pasy, inak mas hrbol na hlave od strechy /na podvozku, ktory za nieco stoji, nie je problem preletiet tie priblble retardery slusnou rychlostou/
c) ziadny sound system :D .. chcem pocuvat motor , podvozok a brzdy . ak chcem operu, sedim doma za poriadnou aparaturou
d) priestor pre posadku ? .. spolunavigator je max. .. zadok je vyhradeny max. tak pre NO system a pridavnu nadrz
Vsetko ostatne je len priblizovadlo .. tam nezalezi na tom, co mas, pokial priblizuje a je tiche .

Preimovy sound system je taky, ked pocujes modifikovany motor STicka v otackach nad 2.5k .. to sa neda popisat :), jeden taky som stretol v Nestichu. STi ma vacky, ktore sa prestavuju podla otacok /zjednodusene napisane/.

ivko1 napísal:
Dakujem, ale neprosím. Odporúčam len tým čo chcú potrestať seba samých

Niekedy si daj jazdu nad podvozku STi na hrbolatej ceste :lol: .. zdrhnes z neho kade lahsie :rofl:
26.10.2017 - 22:32:15
01
Nemám auto takého kalibru, ale aj tak si musím dávať pozor na jazyk. A spolujazdci aj na hlavu. Nikdy predtým by som nepovedal, že cesta zo Sv. Jura do Grinavy v ľavom pruhu by mohla zoznámiť zadných pasažierov so strechou a predných tiež vyhodiť zo sedačiek. V Maďarsku a Rumunsku bolo bežnou praxou, že som sa za jazdy musel znovu posadiť. :lol:
26.10.2017 - 22:36:54
01
lto napísal:
Vies kolko zozerie seriozna uprava AM/EN bajku ? Nechci ani vediet :D
Ale to je niečo podobné, lacnejšie je kúpiť poriadny bike a povedzme ho mierne vylepšiť, ako kúpiť nejaký lowcost a dodatočne ho prestavať na seriozny bike. To bez debaty víde viac
26.10.2017 - 22:44:32
00
ivko1 napísal:
Ale to je niečo podobné, lacnejšie je kúpiť poriadny bike a povedzme ho mierne vylepšiť, ako kúpiť nejaký lowcost a dodatočne ho prestavať na seriozny bike. To bez debaty víde viac

...a nakoniec aj tak z neho nebude STicko :)
26.10.2017 - 22:52:01
01
lto napísal:
Niekedy si daj jazdu nad podvozku STi na hrbolatej ceste :lol: .. zdrhnes z neho kade lahsie :rofl:
Pár krát som sa vozil na kamošovej starej trochu poladenej Impreze GT, bola zbavená zbytočností ako ABS, ABG, klíma. Ako víkendovka na vyblnutie v pohode, ale nie na každodenné jazdenie

Ja nechcem z auta vystupovať s prevráteným žalúdkom, preto mám to "civilné" Legacy a preto mám aj automat a nie manuál. Vedel by som si predstaviť vlastniť aj 3.0i 180kW ale načo? Aj tá 2.5i do našich končín s prehladom stačí - je to taký kompromis. Nie je to čajové a ani to zasa nejak moc nežerie.

Mna ani nejak neláka si kúpiť niečo ostré ako víkendovku, skôr nejaký ten velkoobjemáč s V8 . Keby som nevdel čo s peniazmi od dobroty tak si kludne kúpim Dodge Challenger SRT - to má krútak jak lokomotiva
26.10.2017 - 22:52:34
00
Wrx mali a majú hlavný problém ani nie tak v slabších brzdách a priemernom výkone (výkon sa dá relatívne ľahko a lacno zvýšiť, brzdy detto)...najmarkantnejšia slabina bola absencia aktívneho difu....wrxka boli vždy smutne nedotáčavé, tým pádom pre športovejšiu z toho dôvodu značne diskvalifikované voči STI. Navyše aj STi verzie, čo sa u nás predávali boli osekané verzie oproti tomu, čo bolo dostupné pre JPN market. Legacy s 2.5kou nie je šoférske auto ani náhodou, ani 3.0 specB nebola žiadna hitparáda nato, akú to malo spotrebu...samozrejme, čo sa týka pohonu a trakcie hľadajú suba ťažko konkurenciu ;)
26.10.2017 - 23:03:11
01
tmax napísal:
Nemám auto takého kalibru, ale aj tak si musím dávať pozor na jazyk. A spolujazdci aj na hlavu. Nikdy predtým by som nepovedal, že cesta zo Sv. Jura do Grinavy v ľavom pruhu by mohla zoznámiť zadných pasažierov so strechou a predných tiež vyhodiť zo sedačiek. V Maďarsku a Rumunsku bolo bežnou praxou, že som sa za jazdy musel znovu posadiť. :lol:

:D .. jj :lol:
Inak trosku zvuk https://youtu.be/3tQf3n2Mag4?t=95
26.10.2017 - 23:04:03
00
Skoro ako moja 1,4 na LPG.

26.10.2017 - 23:07:02
00
tmax napísal:
Outback je izolovaný od diania značne. Ale to píšem ako vlastník "starého šrotu".


tak ja mam este "stary dobry" r.v. 2012 a s nim vie byt este zabava. pri najnovsich Outbak-och sa to uz bohuzial pomaly zaclenuje medzi vsetky ostatne/podobne modely inych znaciek...

Prílohy:

xxx.jpg
xxx.jpg 108.6 KiB 1 thumb_up3thumb_down


Naposledy upravil matt dňa 26.10.2017 - 23:08:29, celkovo upravené 1 krát.

26.10.2017 - 23:07:23
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up