Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Pani, ale ja sa vôbec nehádam o tom žeby nejaká séria motorov Subaru nebola “chybná”, veď o tom sú plne internety Otázku som položil predsa inak...či reálne niekto pozná v okoli človeka ktorému pri starali sa o auto ( a jeho normálnom používaní ) kľakol Subaru motor.
Mám Subaru vyše 6 rokov - poznám majitelov benzínových verzií, ba aj nejakého kachlového, ale s tými sa nestretávam a teda neviem ako na tom sú.
Ale uznaj sám či by si šiel do takej jazdenky, ked je to všeobecne známa informácia že tam motory končia totálnym KO?
Na CZ Subaru klube mal užívatel "quickly" jedného z prvých dieslových Forestrov, povedzme že sa staral a pri predaji mal vyše 200tkm, ale tomu novému majitelovi klakol motor tušim za 10tkm.
Predstava každého kupca jazdenky predsa je aby to auto slúžilo, aby s ním bolo čo najmenej problémov, ale boxer diesel so sebou prináša privelké riziko.
Ja som vyššie zavesil odkazy kde som si urobil printscreen z inzerátov na bazoši a mám toho viac, tak že aj na SK tiue motory padajú, otázka je len ktorému majitelovi sa to stane
MecoTrance Pozri nejaké Murano, mal ho kamarát a nevedel si vynachváliť. 3,5l V6 benzín...
To je další adept od ktorého treba dať ruky preč ak človek nechce riešiť druhý motor a hlavne CVT prevodovku
To už je ozaj 2x hodnejšia Tribeca 3.6i po facelifte, ale teda by som nechcel živiť také kravy ako Murano či Tribeca. Nemám moc rád ťažké autá
Chlopi ked mi obcas sklbne na volnobehu a streli do vyfuku co to moze byt? Sviecky/cievka?
Robi to aj v otackach ked pridam na neutrali. Vynecha a streli do vyfuku.
Otacky drzi, vykon ma. Pri zatazi nepocitujem.
Tiez by som rad opat poziadal o radu:
Uz som sem pisal o vibrovani volantu pri istych rychlostiach (cca 110+ ). Medzicasom som zohnal a vymenil obe poloosi (skutocne mali obe volu), situacia sa zlepsila, ale vibrovanie nezmizlo, skor sa posunula ta hranica o par km/h. Naprava je pevna, kolesa vyvazene, gumy (zimne, teraz som nahodil) som kupoval minulu sezonu nove, nie tak davno robena geometria. Moze to byt snad diferencial? Nieco s nabojom? (jeden som uz menil par tis km dozadu potom co zacal hucat)
Dochadzaju mi napady...
Honda Accord VI rv. 2000 1.8i 218xxx km
Budem asi za kvedrulanta, či ako sa to píše, ale máš istotu, že tie kolesá sú fakt dobre vyvážené? Neviem, či mám také šťastie len ja, ale už sa mi minimálne 2x stalo, že si dám prezut gumy renomovanej firme,a hneď prvá jazda, 110km/hod a trasie volant ... Zle vyvážené .
Mne to robil tlmic, a len pri "predpisovej rychlosti". Ked som isiel pomaly, alebo rychlo bolo ok. Chodil som rýchlo, tak som ho vymenil, lebo ma to stálo viac, ako výmena.
Chlopi ked mi obcas sklbne na volnobehu a streli do vyfuku co to moze byt? Sviecky/cievka?
Robi to aj v otackach ked pridam na neutrali. Vynecha a streli do vyfuku.
Otacky drzi, vykon ma. Pri zatazi nepocitujem.
To vyzerá,že ti v jednom valci nezapáli palivo a následné zhorí až vo výfucku, preto to šklbnutie a strelba. Skontroluj zapaľovacie káble, cievky aj sviečky. Rovnako už môžeš mať katalyzátor po smrti, ak takto jazdiš dlhšie a dopriavaš mu nespálené palivo...
Zoidberg: ...brzdové kotúče sú v poriadku, sú rovné? Inak najlepšie ísť na dynamickú vyvažovačku, kde sa kolesá vyvažujú priamo na aute...tam nájdu raz-dva problém
ešte môže byť aj vajcový disk, to tiež niekedy voláke jalito za vyvažovačkou nezbadá, len nalepí alebo natčie závažia a ide sa... ono aj tak to vyvažovanie je také, hlavne v zime, stačí sa pozrieť koľko kamienkov je nachytaných v pneu
Kucofly: Myslis predpisovu dialnicnu? Tlmice su jednak pomerne mlade (30kkm?), dvak, kebyze je v takom stave, ze by mal volu, neprejavilo sa to na funkcnosti? Nepocitujem ine zle vlastnosti podvozka (aspon na prednej naprave vobec).
Miso: Silentbloky motora sa mi prave s vibraciami volantu moc nespajaju, a hlavne ich staroba by mala byt citit stale, nie iba pri vysokych rychlostiach. U vas to tak nebolo?
Palo: Aj v zabere, aj po vyradeni, uplne rovnako. Je tam ale nejaka dynamicka premenna, lebo niekedy idem pri 120kmh hladko, potom pridam pri predbiehani, volne sa dostanem spat na 120kmh a zas to trasie.
Supafly: Brzdove kotuce maju tak 20kkm, menil som ich sam, a nevibruju pri brzdeni, tak snad rovne su. Ta dynamicka vyvazovacka by mohla stat za pokus, nevedel som, ze sa aj take robi, vdaka za tip.
Bikejoring- pravdepodobnost vajcoveho disku na oboch sadach mi pride nizsia, i ked vylucit to asi nemozem.
Ak by to robilo len v zabere, tak sa pri viacerych autach riesili vnutorne homokineticke klby. Ale v tomto pripade to nesedi.
Ako alternativa k tej dynamickej vyvazovacke, pokial mas moznost, vyskusal by som prehodit navzajom predne kolesa z inej hondy a potom skusit spravanie oboch aut.
Viete mi niekto podarit, kde by som (idealne v trojuholniku Brno-BA-TT) nasiel tu dynamicku vyvazovacku? Uplny top by bola prevadzka ktorykolvek vikendovy den. Google pri hladani vyvazovania kolies priamo na aute nepomohol. Supafly666?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Mám Subaru vyše 6 rokov - poznám majitelov benzínových verzií, ba aj nejakého kachlového, ale s tými sa nestretávam a teda neviem ako na tom sú.
Ale uznaj sám či by si šiel do takej jazdenky, ked je to všeobecne známa informácia že tam motory končia totálnym KO?
Na CZ Subaru klube mal užívatel "quickly" jedného z prvých dieslových Forestrov, povedzme že sa staral a pri predaji mal vyše 200tkm, ale tomu novému majitelovi klakol motor tušim za 10tkm.
Predstava každého kupca jazdenky predsa je aby to auto slúžilo, aby s ním bolo čo najmenej problémov, ale boxer diesel so sebou prináša privelké riziko.
Ja som vyššie zavesil odkazy kde som si urobil printscreen z inzerátov na bazoši a mám toho viac, tak že aj na SK tiue motory padajú, otázka je len ktorému majitelovi sa to stane
To je další adept od ktorého treba dať ruky preč ak človek nechce riešiť druhý motor a hlavne CVT prevodovku
To už je ozaj 2x hodnejšia Tribeca 3.6i po facelifte, ale teda by som nechcel živiť také kravy ako Murano či Tribeca. Nemám moc rád ťažké autá
Robi to aj v otackach ked pridam na neutrali. Vynecha a streli do vyfuku.
Otacky drzi, vykon ma. Pri zatazi nepocitujem.
Uz som sem pisal o vibrovani volantu pri istych rychlostiach (cca 110+ ). Medzicasom som zohnal a vymenil obe poloosi (skutocne mali obe volu), situacia sa zlepsila, ale vibrovanie nezmizlo, skor sa posunula ta hranica o par km/h. Naprava je pevna, kolesa vyvazene, gumy (zimne, teraz som nahodil) som kupoval minulu sezonu nove, nie tak davno robena geometria. Moze to byt snad diferencial? Nieco s nabojom? (jeden som uz menil par tis km dozadu potom co zacal hucat)
Dochadzaju mi napady...
Honda Accord VI rv. 2000 1.8i 218xxx km
my sme menili 4ks a ak si dobre pamätám tak konkrétne tie motora
Robi to aj v otackach ked pridam na neutrali. Vynecha a streli do vyfuku.
Otacky drzi, vykon ma. Pri zatazi nepocitujem.
To vyzerá,že ti v jednom valci nezapáli palivo a následné zhorí až vo výfucku, preto to šklbnutie a strelba. Skontroluj zapaľovacie káble, cievky aj sviečky. Rovnako už môžeš mať katalyzátor po smrti, ak takto jazdiš dlhšie a dopriavaš mu nespálené palivo...
Zoidberg: ...brzdové kotúče sú v poriadku, sú rovné? Inak najlepšie ísť na dynamickú vyvažovačku, kde sa kolesá vyvažujú priamo na aute...tam nájdu raz-dva problém
Uz som sem pisal o vibrovani volantu pri istych rychlostiach (cca 110+ ).
Robi to len v zabere/pri zrychlovani, alebo aj pri volnobehu (=ked rozbehnes na 130 a vyradis rychlost) ?
Miso: Silentbloky motora sa mi prave s vibraciami volantu moc nespajaju, a hlavne ich staroba by mala byt citit stale, nie iba pri vysokych rychlostiach. U vas to tak nebolo?
Palo: Aj v zabere, aj po vyradeni, uplne rovnako. Je tam ale nejaka dynamicka premenna, lebo niekedy idem pri 120kmh hladko, potom pridam pri predbiehani, volne sa dostanem spat na 120kmh a zas to trasie.
Supafly: Brzdove kotuce maju tak 20kkm, menil som ich sam, a nevibruju pri brzdeni, tak snad rovne su. Ta dynamicka vyvazovacka by mohla stat za pokus, nevedel som, ze sa aj take robi, vdaka za tip.
Bikejoring- pravdepodobnost vajcoveho disku na oboch sadach mi pride nizsia, i ked vylucit to asi nemozem.
Ak by to robilo len v zabere, tak sa pri viacerych autach riesili vnutorne homokineticke klby. Ale v tomto pripade to nesedi.
Ako alternativa k tej dynamickej vyvazovacke, pokial mas moznost, vyskusal by som prehodit navzajom predne kolesa z inej hondy a potom skusit spravanie oboch aut.
Najlepsie sa asi popytat na nejakom Honda fore.
ak problem nezmizne, ozvi sa
Supafly666?