nechcem to tu ďalej rozpitvávať, ale po 40.000 KO rozvody, by som tipoval na "maximálne odbornú" jazdu, možno často sa striedajúcich vodičov typu: "najlepšie terénne (pretekárske) auto je služobné"
mám presne takúto skúsenosť v rodine, kde rozvody odišli po cca 47.00 km (na úplne inom aute, benzín 1,6) a dotyčný hľadal všetky možné výhovorky PREČO, len jeho spôsob jazdy zabudol objektívne zhodnotiť,
(jeden z jeho prvých "poznatkov" bol, že je to na hovno auto),
lebo pri predbiehaní hore kopcom ho "zastavil" obmedzovač otáčok na 4-ke (keď mal otáčky predpokladám okolo 6000) a on sa skoro zabil
(auto malo najazdené asi 600 slovom šesťsto km)
z týchto info som HNEĎ zhodnotil, že to bude asi ozaj zlé auto
a bolo úplne jedno o akú značku ide
(mimochodom nechal to opraviť, nejakému "garážmajstrovi" lebo záruku mu neuznali),
kúpil nové, iné a hneď "na prvej jazde" mimo mesta, na diaľnici išiel skúsiť "koľko to dá"