to už bude pekný kolos :D

http://road.cc/content/news/231147-wigglecrc-confirms-it-has-bought-german-e-commerce-site-bike24
23.10.2017 - 15:43:32
02
dám to sem ako skúsenosť...objednával som z Rose.de, balíček DHL...v trackingu mi vyskočilo, že "Aufgrund fehlerhafter Empfängerangaben ist eine Verzögerung im Transportprozess aufgetreten." tak reku zavolám, kde je problém...na infolinke DHL mi povedali, že v rámci zákona o ochrane osobných údajov v DE sa im do systému nedostanú údaje o príjemcovi, a keď ich nedokážu vyhľadať z nejakej staršej zásielky, tak čakajú ako zareaguje zákazník....tak som im teda nadiktoval adresu a mobil a balíček príde vo štvrtok...to nechápem ako chcú takto do budúcna fungovať...
31.10.2017 - 09:30:22
00
ale to sa tyka len telefonneho cisla, nie?
31.10.2017 - 09:38:43
00
no bohužiaľ ani adresu nemali v systéme...a to nehovorím, že to isto nebol prvý balíček cez DHL...
31.10.2017 - 09:44:47
00
Kamaratka mala rovnaku skusenost. Dozvedela sa o tom az ked volala do DHL, ze co je s jej balikom. Ten bol v DHL a keby sa neozvala tak putuje spat k odosielatelovi.
31.10.2017 - 09:48:03
00
tak to je divne, ale podla mna ide zlyhanie nejakeho systemu daneho e-shopu. Tento mesiac som objednaval 3 baliky z DE, z roznych obchodov a vzdy vsetko OK, az na ten telefon. DHL aj DPD, bikediscount, bikecomponents, bike24.

edit: mozno je problem, ked objednavas bez registracie, t.j. nemas vytvoreny account na danej stranke
31.10.2017 - 09:53:25
00
ono tie údaje na balíčku sú, len DHL si ich medzi sebou nevymieňa...ja tiež objednávam z kade tade, ale s týmto som sa stretol prvýkrát
31.10.2017 - 10:03:47
00
Dobre vediet. Uz som od nich viackrat objednaval a bez problemov. Aspon viem ako postupovat, ked balik nebude chodit :)
31.10.2017 - 10:07:41
00
Pozor na to lebo je DHL express a DHL parcel.
Parcel je shit diera. Obaja behaju v dhl handrach ale parcel su curaci low cost sluzby, bezne chodia krabice rozflakane alebo sa stracaju. Moj balik isiel z Rose do Slovinska. Banda debilov.
31.10.2017 - 23:16:29
00
Vďaka posledným príspevkom som si na to dával väčší pozor a tel. č. už doplnil cez infolinku. Ďakujem
Priamo na stránke DHL Parcel sa nachádza odporúčanie:
Ak očakávate zásielku z Nemecka, prosím, kontaktuje našu zákaznícku linku pre doplnenie vašich chýbajúcich kontaktných údajov, ktoré Nemecko neposkytuje na základe právnej úpravy o ochrane osobných údajov v Nemecku. Urýchli sa tak doručovací proces vašej zásielky.

https://www.dhlparcel.sk/main.aspx?cls=art&tre_id=389&art_id=321
02.11.2017 - 12:36:47
00
To je nejaka novinka , ci co to spravili .. vsak ako chcu dorucovat baliky, ak nedaju adresu, to nejako nechapem :o
02.11.2017 - 13:14:40
00
no v mojom prípade, ako som zistil dnes, bola chyba v ulici, namiesto 8591/4B bolo len 8591 a to im akosi nenašlo...(možno nevošlo do riadku)...ťažko povedať...ale tak nie je to prvý balík ani sms čo som dostal od kuriéra DHL, tak nechápem, že to nevedeli nájsť v databáze...
02.11.2017 - 13:22:27
00
Ja mam obcas problem, ze odosielatel neda telefon, ktory mu tam zdoraznim, kurier dojde, nedostane sa dnu aby nechal "zlty" listocek :lol:, odide. A potom musim hladat, kto u nas dorucuje koho /teda vseobecne, v ramci DHL je to celkom jednoduche/. Je ich jak hadov tych spolocnosti ale ked treba poslat na dobierku v ramci Slovenska kurierom (ako to vela ludi uz riesilo), tak zrazu niet nikoho :lol: /okrem posielania na firmu/.
02.11.2017 - 14:40:27
00
v nedeľu objednané dnes doručené, DPD telefónne číslo na balíku
09.11.2017 - 12:02:38
00
Nechysta sa niekto objednavat ?
21.11.2017 - 11:42:25
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up