Jezus napísal:
Ake kridlo? Vsak to je original veko kufra. :)

originál veko kufra je cerne plexi - jedine zeby tam mal foliu
web.quick.cz
27.11.2017 - 20:11:41
00
Farebne prevedenie neriesim, ale kde tam vidis to kridlo akoze? Aj jeho veko aj toto na Tvojej foto su identicke.
27.11.2017 - 20:14:29
01
Skutocne kridlo :) a nie tam nejake dzadoviny

Prílohy:

STI.jpg
STI.jpg 346.51 KiB thumb_up1thumb_down

27.11.2017 - 20:22:38
04
Jezus napísal:
Farebne prevedenie neriesim, ale kde tam vidis to kridlo akoze? Aj jeho veko aj toto na Tvojej foto su identicke.


treba riesit aj prevedenie
tu to mozno vidno lepsie, kridlo je kus plastu ktory sa zvacsa prilepi na povodne cierne plexi
FOTO
27.11.2017 - 20:26:23
01
No tak ale tu to kridlo aj vidim. Je sice naozaj decentne, ale je. :)
27.11.2017 - 20:30:27
00
mufto napísal:
pekné krídlo, zháňam niečo také decentné

je to nalepena strieborna metalíza folia ,stalo to 20€ a už to budem mat 3 zimu, robil to chalan Horna Streda za TOYOTOU
27.11.2017 - 21:33:55
00
Izzy68 napísal:
zhodou okolnosti :-)


sa divim ze to Rasto vydrzal...700kkm na kotucoch a spotreba 4L ked to kupil :D a este par inych hlodov verneho fanusika tdi sa tam najde...
27.11.2017 - 21:41:50
01
tých 700t aj mne buchlo do ucha... asi brzdil len motorom a kotúče mal vo vazelíne nakonzervované :D
27.11.2017 - 21:47:38
00
No ak chodí naozaj dlhé šterky po EU diaľniciach, tak za celých 1000km nemusí ani stúpiť na brzdy :)
27.11.2017 - 22:55:54
01
na druhu stranu ak jazdil po cestach v okoli mesta odkial ma SPZ, tak by som sa cudoval zeby mu to auto vydrzalo 100tis km :)
27.11.2017 - 23:00:52
02
šak tam spomínal že jazdí / podníká v rakúsku... :) ale tie čísla sú naozaj čarovné :tmi:

my sme teraz na crome menili kotúče po 230K km (je síce pravda že mamča a segra brzdenie motorom "nepoznajú" a tretinu z celkových kilometrov natočili oni dve... ale aj keby nie, 700K by sme veru na jedných kotúčoch nedali :tmi:
28.11.2017 - 00:29:49
00
spotreba 4l/100 k na Alhambre je nezmysel,mám v ruke čerstvý TP,prevádzková hmotnosť je uvedená 1751 kg,najväčšia prípustná hmotnosť 2510 kg ... reálne sa dá možno za 6l/100 km,po okreskách,bez zapnutej klímy,do 90 km/hod. keď sa na dialnici ťahá povolených 130 - 140 km/hod. toto MPV z váhou cez 2 tony určite potiahne cca 7 - 8 l/100 km , možno by vedel matko001 alebo Tesak napísať,ako to je,mali-majú také autá
brzdové kotúče tiež nevydržia 700 000 km,aj keby nebrzdil,zahynú na zhrdzavenie
28.11.2017 - 08:04:27
02
ked má celkovo 1 000 000 km a teraz ma kotuče čo maju 700 000km, tak prvú výmenu musel mať pri 300 000km , potom asi nahodil kotuče z nejakej vesmírnej zliatiny :D
28.11.2017 - 08:32:49
00
Staci ked das ferodo premier brzdy. Ja som to nevedel zodrat. A vyhodil som ich po 150tisic lebo to nebrzdilo ani hovno a este boli aj krive cize triaslo pri brzdeni cele auto. Po tych km nemali este ani drazku a dosky mali odhadom 80-90%.
A potom dalsi extrem nejake noname kotuce a dosky roadhouse po 30 tisicoch skoro KO pri beznom jazdeni. Ale brzdilo to ako KKT.
28.11.2017 - 08:45:46
00
Ono z toho videa je zrejme, ze je to svojsky panko a netreba brat veci co hovori doslovne. Chybaju detaily a snaha o podrobnejsie informacie z jeho strany. Komunikacia nie je zrovna jeho silna stranka, to uz snad aj Peto Sagan je zhovorcivejsi v interview s redaktorom STV. :D Sa aj divim, ze to Rasto v takejto forme vobec pustil von, ze z neho aspon mimo kamery nevytiahol viac a nedotocil k tomu nejaku dokrutku. Napr. ked uz panko hovoril o tej spotrebe 4 l / 100, tak ani len nevysvetlil, za akych podmienok tak dokazal jazdit. Mozno by sa tomu dalo uverit, keby aj na rovinu dodal, ze mal pretlakovane stare tvrde gumy, siel plynulo len 80-90 bez brzdenia na najvyssom stupni a sam, max. traja v aute. Ale asi tazko sa da hovorit o normalnom jazdeni po dialnici 120-130 a preprave 4-6 osob a batoziny (cca +400-500 kg). Cize treba to brat s rezervou. Ja by som napr. z toho ako na mna posobil k nemu do auta ani nesadol.
28.11.2017 - 09:15:58
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up