jezus ale on hovorí že s tým jazdí krátke trasy hlavne v meste....a v takom prípade je tých 6 litrov uveritelných...
28.11.2017 - 15:09:48
00
Ale aj na dialnici ak ides normalne 140 tacho tak nevezme menej u normalneho cloveka je lahka noha 50 90 130 kto jazdi po dialnici 100 tak mi je to luto
28.11.2017 - 15:44:41
00
Ja jazdim po dialnici 100.
28.11.2017 - 15:50:04
01
tak to si ty.... :lol: :rofl:
28.11.2017 - 15:53:55
06
Môj Sharan 1,9 TDI 110kw sa da dostať na 6,5 keď je v tom aj mesto aj diaľnica aj okresný ale to je ozaj nezazivna jazda... inak mávam 7,2-7,5 a to taká normálna jazda, aj obehnúť aj diaľnica 140-150.... ale ani napr na Flandre s troma nabalenými bajkermi a troma bajkami nepresiahla spotreba 8 litrov (reálne lebo som to počítal od plnej po plnú kvôli skladanou na palivo) a to som Rakúsko Nemecko valil 150-170...
Pravda tiež je staršie 1,9 TDi (66,81,96 kW) zrali malinko menej ako novšie TDi PD
28.11.2017 - 15:56:23
00
palubáky merajú skoro vždy spotrebu zle,bežne aj o pol litra menej-jediné relevantné meranie je:
natankovať doplna,kým nevypne pištol - vynulovať denné počítadlo - jazdiť kým nebude v nádrži 1/4 obsahu (je možno jazdiť až po rozsvietenie rezervy) - potom doplniť zasa kým nevypne pištol - následne vypočítať spotrebu vzorcom:
natankované palivo v litroch vydelíme najazdenými km v 100-vkách-príklad:
v lete som šiel autom do českého raja,v Rači som natankoval plnú-vynuloval počítadlo,po ubytovanie v obci Vyskeŕ bolo 385 km,tam auto týždeň stálo,potom cesta domov-v nádrži bolo stále dosť paliva,tak som ešte netankoval,doma som potom jazdil cca 3 týždne už len kratšie trasy-do obchodu,niečo vybaviť do mesta a pod.) keď ukazovalo 1/4 nádrže,bolo najazdené 835 km,dotankoval som 46,76 l nafty ,teda spotreba na tie km (cca 1/3 dialnice,1/3 okresné cesty,zvyšok mix-krátke cesty do obchodu,posúvanie v meste a pod.) vyšla ( 46,7 : 8,35 = 5,59 L/100 km.
Auto VW Passat 1,9 TDi variant,r.v. 1998,kód motora AHU (66kW) klíma zapnutá,boli aj zápchy,2 osoby,2 bicykle,batožina na týždeň (skoro plné auto)
28.11.2017 - 15:59:43
01
Tomu verím... staré dobre TDi, čerpadlo trysky :-)
28.11.2017 - 16:01:32
00
Tesak 110kw je kod arl nie?? Tam nebol velky rozdiel oproti asz 96kw co sa tyka motora viem ze mali vacsi cooler a myslim ze vstreky spotrebovo boli na tom dost podobne
28.11.2017 - 16:09:47
00
vždy keď vidím doplnkovú značku "traktory predchádzať povolené" tak sa v duchu zamýšľam, že či sa to vzťahuje aj na koncernové TDI :D
28.11.2017 - 16:10:58
06
No veru bude mi aj lúto za ním,ani neviem ako to ubehlo,ale mám ho už 4 roky-ale nič sa nedá robiť,2 autá nepotrebujem,takže Passat čoskoro pôjde na bazár-dnes dostala Alhambra nové zimné pneu,takže už je plne pripravená na prevádzku.
Inak sa pomaly z Alhambrou zoznamujem,dnes som zistil,že má dva kúrenia,jedno vpredu,druhé vzadu nad lavým kolesom,a pod autom je ešte bufík ... tie zosilené pneumatiky sa fúkaju trochu viac ako na osobáku,vpredu 41-44 PSI,vzadu 38-45 PSI (podla záťaže)
28.11.2017 - 16:13:24
00
TDI
28.11.2017 - 16:15:25
08
ňuňe sú dobré :D
28.11.2017 - 16:18:53
01
ja mám toto najradšej :D (v princípe nemám nič proti TDI, len tu zasa začali na to ódy, tak treba trochu podpichnúť )
Vin DIESEL Fast and Furious thumb_up0thumb_down
28.11.2017 - 16:20:56
05
Dano5 hlavne k tomu bufiku, dorob si vypinac aby sa Ti nespustal ked ides na kratke trasy.. do 5km..... lebo motor zohriat nepomoze a ked zhasnes auto, automaticky sa dochladzuje a najviac mu ublizuje caste spustanie a dochladzovanie..... pokial nemas dialkove resp. ovladanie bufika zvlast, bufik sa v tom pripade spusta automaticky pod cca 6°C ..... a ked je nefunkcny, je problem auto zohriat v zime na 90°C
28.11.2017 - 17:37:47
00
Bufik som si nechal odpojiť hneď ako som sharika kúpil.
Dano čo si na to obul - 215/55 R16?
28.11.2017 - 17:39:15
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up