to robíš dobre,tú naftu tankujem aj do môjho starého Passata už 4 roky,je zjavné,že štarty,ťah motora sú bezchybné,niečo na tom bude-samozrejme už je natankovaný aj do Alhambry,verím tomu že hlavne na čistotu miniatúrnych otvorov vstrekovacích trysiek pôsobí pozitívne:
http://www.omv.sk/portal/01/sk/omv_sk/omv-na-slovensku/Pohonne_hmoty/OMV_MaxxMotion/MaxxMotion_Diesel/Maximalny_vykon
30.11.2017 - 11:32:27
00
matvej11 napísal:
https://www.mototech.sk/VIF-Super-Benzin-Aditiv-500ml-d1731.htm
tak pisu ze predlzuje stabilitu pri skladovani paliva

Skus sa riadit radsej udajmi vyrobcu a nie pokutnymi e-shopmi. Vyrobca neuvadza nic o predlzeni skladovatelnosti. :)

http://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-benzinu/super-benzin-aditiv-1.html
30.11.2017 - 11:33:27
00
Dano ako vravis, chod motora, starty su fakt o inom a vzhladom k mojmu najazdu km je to mala polozka
30.11.2017 - 11:38:46
00
Čo mám vyskúšané na rôznych autách tak diesel riešim len MaxxMotion z OMV, vyššiu cenu skoro dorovná lepšia spotreba ako s bežnou naftou, plus je lepšia kultivovanosť a celkovo lepší chod motorov. Benzín som tankovával dlhodobo na Shell a už som tiež prešiel na OMV, pokiaľ má auto v ECU mapu na vysokooktánový benzín tak dávam 100ku, inak klasika 95.
30.11.2017 - 11:38:55
00
robo96 napísal:
staci tankovat na Shellke 100 oktan a nemusite sa bat biosraciek :)

Imho najhorsi vysokoktanovy benzin z tych, co sa predavaju a nemyslim, ze tam nebudu davat ETBE :tmi: /najviac sa mi osvedcil slovnaftacky blue99 + omv, ale bolo to davnejsie a to sa stale moze menit. Kazdopadne shell nemam rad a nielen kvoli tomuto a kvoli tomu, ako raz kolega znicil naftovy motor z ich nafty.

Jezus napísal:
a cakat kym sa z toho vyzrazaju zivice a pod.

Preco si myslis ,ze to co sa pridava do benzinu je zivica ?
30.11.2017 - 11:42:14
00
presne tak,chod motora na tú naftu nie je traktorový ako je bežne počuť,a takisto vyššiu cenu tej nafty čiastočne dorovná nižšia spotreba (o výraznom predĺžení životnosti trysiek,čerpadla ani netreba písať-tiež zatuhnutie lopatiek turba pri verziách z variabilným naklápaním pri jazdení na túto naftu nie je také časté-pri spalovaní vzniká ovela menej popola)
30.11.2017 - 11:43:28
00
lto nemyslim, niekde som cital ze sa vyzrazaju z toho nejake zivice. Ale neber to doslovne ako zivicu. To uz je ale otazka na niekoho z fachu alebo mozno tulenika, ze co presne sa z toho paliva moze pri dlhom skladovani zacat oddelovat a v akej forme sa to vyzraza v nadrzi. Mozno zivica nie je najspravnejsie oznacenie, ale tak to bolo napisane.
30.11.2017 - 11:46:06
00
tu ste samí odborník

potreboval by som pozdĺžne lyžiny na toyotu avensis kombi a neviem to nikde vygugliť, iportéra som sa ešte nepýtal ale to si nechávam ako poslednú zúfalú možnosť

nejaká rada?
30.11.2017 - 11:57:34
00
Jezus: aha tak .. jj, to by tulenik mohol vediet :nod:
lapaloma: zalezi, ci potrebujes lyžiny, alebo ližiny :rofl: /sorry, musel som :lol: .. osobne nemam rad liziny/
30.11.2017 - 11:59:01
00
https://jazykovaporadna.sme.sk/q/6055/
30.11.2017 - 12:12:06
00
Tu si vyber svoj typ avensisu: https://www.taznezariadenia.sk/sk/1930-nosice-toyota
30.11.2017 - 12:28:10
00
to sú priečniky, tam s dostupnosťou problém nemám
30.11.2017 - 13:01:32
00
No ak máš Avensis kombi 2009- tak tam sú integrované strešné lyžiny s fixpointom predsa....
30.11.2017 - 13:30:09
00
sú tam montážne body, okej .. ale chcel som tie pekné aerodynamické thule priečniky čo sú aj v tvojom linku
30.11.2017 - 13:41:27
00
pár fotiek,diagnostikou zmeraná synchronizácia vačkovej a klukovej hriadele(skupina 004,štvrté okno) pri motoroch TDI PD od VW grup. je ideálny stav 0 stupňov pri volnobehu,môže skákať +/- 0,6 stupňa , foto č.1 a 2 ( je povolená odchýlka +/- až 3 stupne,ale ak je viac ako 1 stupeň,má to neblahý vplyv na spotrebu,výkon a štartovanie)

diagnostikou sa dajú zmerať aj odchýlky v dĺžke vstreku(skupina 013) v poriadku je hodnota do +/- 1 mg/vstrek (ale platí,že čím nižšie číslo,tým lepšie) na foto č.3 je vidno,že 3. valec dostáva o 0,38 mg/vstrek viac,1. valec o 0,52 mg/vstrek menej,valce 2 a 4 majú parametre velmi dobré

ak sú rozvody nastavené presne,spotreba paliva na volnobehu,pri zohratom motore a vypnutých všetkých spotrebičoch je 0,6 l nafty za hodinu (foto č.4) v lete môže spotreba klesnúť na 0,5 l/hod

Prílohy:

PC020016.JPG
PC020016.JPG 637.18 KiB thumb_up0thumb_down

PC020004.JPG
PC020004.JPG 648.15 KiB thumb_up0thumb_down

PC020011.JPG
PC020011.JPG 643.5 KiB thumb_up0thumb_down

PC020003.JPG
PC020003.JPG 551.73 KiB thumb_up0thumb_down

03.12.2017 - 12:56:41
03

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up