Profi cyklisti väčšinou nejazdia plášte, ale galusky... A od 21 do 28 mm, podľa potreby, chute, poznania trate a možno aj nálady. Občas to, čo im mechanici namontujú. Alebo to, čo má team v zmluve s dodávateľom.
13.11.2017 - 21:29:19
00
Já jsem si oblíbil Continental Grand Prix 4000, vozím 23, to je asi nejuniverzálnější šířka. Nad Galusky samozřejmě není, ale je s tím práce, na normální ježdění pláště stačí.
19.11.2017 - 15:42:37
00
Chcem poloziť laucku otázku, ohľadne alu kolies vs karbónových! Aký rozdiel je v samotnej jazde, v komforte? Vyplatia sa karbónové kolesá? Galusky vs plášte?
04.12.2017 - 19:23:29
00
HDmotory12 pozri su tuto temu od zaciatku najdes tam odpovede na svoje otazky
04.12.2017 - 19:51:15
00
Ja chcem ale vedieť, či sa oplatia pre bežného cyklistu karbonové kolesa?! Pocítim rozdiel, voči alu kolesám? Plášťovky, alebo galusky, ktoré sa lepia? Aj ja, ako rekreačný cyklista chcem trošku komfortu pri jazde! Ale chcem vedieť, či sa investícia vyplatí?! Poznám rozdiel?
04.12.2017 - 20:23:05
00
poznáš, kombinácia galdy o šírke 25+mm a karbónové kolesá sú jednoznačne komfortnejšie.. akurát či ti stojí za to ako rekreantovi sa otravovať s galuskami, lepenie atd.
04.12.2017 - 20:27:08
00
Ďakujem za odpoveď... Alebo kombinovať karbónové kolesá a plášťovky?
04.12.2017 - 20:30:54
00
HDmotory12 - nekomplikuj si zivot galuskami. Ak chces trocha komfortu daj 25mm pláste. Oproti 20-23mm je to rozdiel, ktorý pocítiš
04.12.2017 - 20:40:12
00
Moj sukromny nazor je ze plastovky kombinuju nevyhody oboch systemov. Hmotnost, neopravitelnost v pripade vacsieho poskodenia.
Ak pojdes do galusiek tak urcite na karbonovych kolesach. Ako pise kolega vyssie, je to pohodlnejsie ako hlinikove kolesa s plastami.
..
04.12.2017 - 20:47:16
00
Alebo bezdušové plášte. Komfort parádny, hmotnosť tiež, ochrana proti defektu viac-menej tiež. Opravitelnosť ako klasický defekt, netreba nič lepiť.
Osobne jazdím všetky typy, 25mm plášte, 25mm galusky aj 25mm bezduše.
Na tréning -> bezduše
Na zimák ->plášte (lacné, neni ľúto)
Na preteky -> galusky (pocitovo najrýchlejšie, no pri tréningu nevidim dôvod)
04.12.2017 - 22:15:34
02
ak by ti nevadilo, možeš napisať konkrétne modely ktoré jazdíš?
05.12.2017 - 12:08:10
00
Bezduše-> Giant SL/ Schwalbe G One
Plášte-> Continental GP4000 II
Galusky-> Vittoria Corsa G+
05.12.2017 - 13:06:40
02
A galusky nie sú bez duše, ktoré sa lepia?
05.12.2017 - 19:31:03
00
Nie. Galuska má dušu všitú dokopy s plášťom. Čiže žiadne mlieko. Defekt buď tmel alebo výmena, dušu tam nevložíš.
05.12.2017 - 19:33:14
00
ak mozem pridat svoj nazor do debaty s akou kombinaciou zacat...ci karbon/hlinik a plaste/galusky tak by som to doplnil...
ak karbon a plastovka tak rozhodne nie celustova brzda, ale kotucova... v prudsich zjazdoch hrozi prehriatie rafika, ten zmakne a tlak z vnutornej strany vytlaci von dusu. Velmi nebezpecna kombinacia... ono vseobecne aj do galuskoveho karbonoveho rafika hryzt celustovou brzdou je proti prirode... Takze ak karbon, idealne s kotucovkami ktore maju lepsi zaber, vyraznejsiu modulaciu a nie su nachylne na mokry povrch... ja osobne som presiel so vsetkymi karbonovymi sadami vyhradne na kotuce... never bite poor carbon rims...!! :)
05.12.2017 - 19:39:43
00
keyboard_arrow_up