Zdravim Vas, tu je moj bike po renovacii : nove obutie Schwalbe Hans Dampf 2.35x27,5´´, prerabka kluk XTR 1X10 (32zubov), nova sedlovka Fox Transver 31,6x125mm. Prajem vela km v Novom Roku!
super, prevodnik maš origo či si daval NW? lebo zohnať NW na tento typ kľuk je celkom porod
daval som origo od Shimana (kit pre 3x10) - protrednu pilu. Boli este na vyber pily od Wolf toothu z USA, ale nemal som tam najblissom case ziadnu sluzobku ....
super, prevodnik maš origo či si daval NW? lebo zohnať NW na tento typ kľuk je celkom porod
Su to klasicke 3 plackove kluky. Vies tam dat kazdy 104bcd NW prevodnik akurat neviem kolko minimum zubov to zvladne s tymi origo maticami. Tamto je povodny 32z prostredny xtr prevodnik.
Prestavba tychto kluk je sice drahsia skrz tie matice aby to dobre vyzeralo ale clovek ziska naozaj univerzalne, lahucke, tuhe, kvalitne a odolne kluky.
Su to klasicke 3 plackove kluky. Vies tam dat kazdy 104bcd NW prevodnik akurat neviem kolko minimum zubov to zvladne s tymi origo maticami. Tamto je povodny 32z prostredny xtr prevodnik.
Prestavba tychto kluk je sice drahsia skrz tie matice aby to dobre vyzeralo ale clovek ziska naozaj univerzalne, lahucke, tuhe, kvalitne a odolne kluky.
Ja som kupoval 2x10 a nemaju klasicky rozmer ale tuším 88BCD
Ano 2x10 su specialne a podla mna aj jednoucelove, svojou speci roztecou, retazovou linkou a trochu inym tvarom unasaca, na ktory sa myslim ani nedaju pouzit tie krytky. Na upravy su preto idealne prave tie 3x10. Napriklad sa z toho daju spravit vyborne trailove dvojplacky 24-36 apod... A samozrejme funguju perfektne aj pri 11sp systeme.
daval som origo od Shimana (kit pre 3x10) - protrednu pilu. Boli este na vyber pily od Wolf toothu z USA, ale nemal som tam najblissom case ziadnu sluzobku ....
Bike je pekný, blatník určite praktický.
Možno by to chcelo krajšie foto ale ako tu už niekto raz napísal : toto je fórum o bikoch a nie fotografovaní
@kolloMT Užívaj si ho a jazdi
Rule #40 // Tires are to be mounted with the label centered over the valve stem.
Pro mechanics do it because it makes it easier to find the valve. You do this because that’s the way pro mechanics do it. This will save you precious seconds while your fat ass sits on the roadside fumbling with your CO2 after a flat. It also looks better for photo opportunities. Note: This obviously only applies to clinchers as tubulars don’t give you a choice
boha to som posral ... moja teoria bola ze vahu valvu by mohla kusok vyvazovat vaha napisu ... a najst sa to da tiez tychlo lebo je to prave oproti kurnik take zatmelene to teraz otacat a vyvazovat kvoli suctu vah napisu a ventilu nedalo by sa to PROSIM odpustit alebo aspon prizmurit ocko?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
super, prevodnik maš origo či si daval NW? lebo zohnať NW na tento typ kľuk je celkom porod
Su to klasicke 3 plackove kluky. Vies tam dat kazdy 104bcd NW prevodnik akurat neviem kolko minimum zubov to zvladne s tymi origo maticami. Tamto je povodny 32z prostredny xtr prevodnik.
Prestavba tychto kluk je sice drahsia skrz tie matice aby to dobre vyzeralo ale clovek ziska naozaj univerzalne, lahucke, tuhe, kvalitne a odolne kluky.
Prestavba tychto kluk je sice drahsia skrz tie matice aby to dobre vyzeralo ale clovek ziska naozaj univerzalne, lahucke, tuhe, kvalitne a odolne kluky.
Ja som kupoval 2x10 a nemaju klasicky rozmer ale tuším 88BCD
Ja mam na tychto klukach x sync sram 12 sp https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/kluky-a-prevodniky/prevodniky/sram-eagle-x-sync2-12sp-prevodnik-104bcd-32-zubov.html teda ak su m 980 trail. S eaglom v komplete a kym som nechytil papek do eagla bolo to uplne bezproblemov
savings SRAM X-SYNC 2 prevodník, 104 BCD, Eagle Black
od 61,99 € savings
MOC 97,99 €Možno by to chcelo krajšie foto ale ako tu už niekto raz napísal :
toto je fórum o bikoch a nie fotografovaní
@kolloMT Užívaj si ho a jazdi
Rule #40 // Tires are to be mounted with the label centered over the valve stem.
Pro mechanics do it because it makes it easier to find the valve. You do this because that’s the way pro mechanics do it. This will save you precious seconds while your fat ass sits on the roadside fumbling with your CO2 after a flat. It also looks better for photo opportunities. Note: This obviously only applies to clinchers as tubulars don’t give you a choice
Ja som mäkký už dlho