zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Marinada, čo to je rychlo... koľko krat do roka dolievaš/koľko ml?
JOE"S Elite Racer"s Sealant, 8 mesiacou pokoj, zalepoval krasne defekty.
http://www.mbr.co.uk/news/tubeless-tyre-mistakes-370097
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/tmel-joes-no-flat-elite-racers-500ml/2178
To je verim vsetkym jasne uz ked ich kupuju, ak by presakovali Conti "ProTection" alebo "Performance" to by uz bol velky maler. Napriek tomu, ako to tu sledujem vela ludi jazdi "papierove" ultralahke pneu. ako bezdusaky. Niekto uspesnejsie, niekto menej uspesne (ako ja). Rad by som radu od tych uspesnejsich.
Novy obal ?
http://www.joes-no-flats.com/Products/670/Joe%27s-Elite-Racer-Sealant#&gid=1&pid=4
Naproti tomu Conti RS nemajú na bezduše prispôsobené ani patky ani boky. Conti o nich píše, že nie sú určené na bezduše. Osobne som ich skúšala a jazdila na Race King vo verzii Race Sport asi mesiac. Jazdné vlastnosti skvelé. Plášť sa správal ako galuska. Potom ma však už prestalo baviť stále podlepovať škrabance na bočniciach cez ktoré unikal tlak. Možno na upravené cyklochodníky a na vyšší tlak by stačili. Ja však vozím vzadu tlak cca 1,4bar a vtedy bočnica dosť pracuje pretože plášť často chodí až takmer na ráfik. A vtedy sa bočnica pravidelne dostáva do kontaktu s kameňmi, koreňmi a pod. Pri vyššom tlaku sa bočnica toľko nevydúva a tak je preto možné, že niekomu vydrží takýto plášť v ľahkom teréne dlho. Ale používanie vysokého tlaku zase zabíja vlastnosti tohto plášťa a tubeless systém tak IMHO stráca zmysel.