lebo co som nasiel tokeny na nete pise sa tam debon air-vivid...
18.01.2018 - 10:58:29
00
11.4118.042.000 RockShox Bottomless Ring Kit Monarch/Monarch DebonAir/Vivid Air...
No spoľahlivo fungujú aj vyššie spomínané obyčajné o-krúžky.
18.01.2018 - 15:25:28
00
no neviem, aj tu z mtbiker shopu mi odpisali ze je to len pre vivid a debon air...
18.01.2018 - 15:43:40
00
CamoTao napísal:
Nazdar páni chcel by som sa opýtať ,mám rám demo 8 2014 na tlmiči ako je oko kde sa uchytava o rám je v oku tá vložka cez ktorú ide šrob,tie vložky sú rovnaké pre všetky tlmiče alebo musím hľadať presne na canecreek double barell

podľa toho aký priemer má oko tlmiča keďže CC je v tomto smere "expert" a robí/robil 3 rozmery... 14,7mm, 15mm a 16mm... ak máš 15mm tak tam bude pasovať púzdro či už do foxu alebo od RS do zvyšných asi iba origo CC
18.01.2018 - 19:23:42
00
Teda nemyslím tu vlisovanú časť,puzdro ale to čo sa dáva cez puzdro a cez čo následne šrobom pripevnim cez ram
18.01.2018 - 19:47:20
00
Myslis cap?Ak ano,tak treba zmerat priemeri a sirku a podla toho.Priemeri ale zväcsa byvaju rovnake.
18.01.2018 - 20:47:03
00
Nejaký tip na servis tlmiča?
Aké tipy servisov sa robia a čo sa pri nich mení - je nejaký "veľký" a "malý" (alebo niečo tak)??
Ide o strunový tlmič Fox Van R.
20.01.2018 - 14:39:24
00
Pri Van R iba "veľký" (výmena oleja, výmena minimálne dynamických tesnení)
20.01.2018 - 17:45:54
00
Kam dávate servisovať tlmiče? Aké máte skúsenosti?
21.01.2018 - 11:36:53
00
Pokial ide o brznu udrzbu a vymenu tesneni, tak by si to po zhliadnuti videa ako na to mohol zbladnut aj sam.
21.01.2018 - 11:58:52
00
Práveže po vzhliadnutí asi všetkých dostupných videí servusu konštrukčne podobného tlmiča do toho račej nejdem... Nenašiel som video identického tlmiča. Takže podporím trošku ekonomiku ;-)
Servis vidlice je oproti tlmiču omnoho jednoduchší, asi aj preto že som našiel relevantné video - a preto sa tu púšťam aj do upgradu :)
21.01.2018 - 13:01:11
00
Takže ešte raz, nejaké tipy na servisné miesta na tlmič? Prípadne skúsenosti?
21.01.2018 - 13:02:05
00
JuRose napísal:
Servis vidlice je oproti tlmiču omnoho jednoduchší, :)

Prave naopak, servis tlmica je podstatne jednoduchsi a rychlejsi ako vidlice :) a este pritom mas pruzinovy tlmic, v nom skoro nic nieje.
Ja som si vcera zoservisoval moj RS Monarch R, po 1,5 roku sa patrilo vymenit olej.

Prílohy:

IMG_20180120_110044.jpg
IMG_20180120_110044.jpg 407.7 KiB thumb_up1thumb_down

21.01.2018 - 14:10:25
03
Servis tlmičom RockShox možno je jednoduchší... s ich servisnou politikou "homeservicefriendly" kúpiš všetky náhradné diely. No napr.Fox si na servis urobil monopol, oficiálny servis len u nich, resp.nimi akreditovanymi servis.centrami ( u nás Susp.clinic)... ND na tlmiče ti nepredajú ako bežnému človeku.
No väčšina tesnení, aj atypických, sa dá zohnať, dať vyrobiť. Problém môžu byť asi len nejaké špecifické súčiastky, klzné púzdra atď. S tlmičmi s IFP tlakovanými dusíkom je to už úplne mimo domáceho servisu... tam treba buď po servise zájsť do najbližšieho motoshopu, kde servisuju tlmiče a tam si ho dať nafúkať, alebo doma fúkať vzduchom s pomocou "homemade" prípravku a vysoko-tlakovej pumpy (môj prípad)
Ďalšia vec je, že Fox v mnohých prípadoch nezverejňuje hĺbky IFP piestov.

Na zoservisovanie toho Van R potrebujes hlavne zverak, prizmatické čeľuste alebo presné objimky na uchytenie piestnice, tela tlmiča... a najdôležitejšie je info o hlbke IFP

Keď tak SS
21.01.2018 - 15:15:03
02
mireq1 napísal:
Prave naopak, servis tlmica je podstatne jednoduchsi a rychlejsi ako vidlice :) a este pritom mas pruzinovy tlmic, v nom skoro nic nieje.
Ja som si vcera zoservisoval moj RS Monarch R, po 1,5 roku sa patrilo vymenit olej.


Skús si pozrieť dáke video na tento môj tlmič ... ako píše @Jurasmtbiker s Fox-kami je to trošku komplikovanejšie. Keby to bola aj v mojom prípade taká brnkačka, tak nieje o čom ;-)
21.01.2018 - 19:56:01
00
keyboard_arrow_up