Mne tou mojou otazkou adresovanej Kristine slo o to, ze v tom spominanom clanku som nic take, ako ze Specialized odpredava svoje stare formy nenasiel. Pri jesitnosti majitela Speslu, ktory sa sudil tusim s majitelom nejakej kaviarne s nazvom Roubaix o ochrannu znamku o tom aj dost pochybujem /http://www.cyclingnews.com/news/sinyard-takes-responsibility-and-apologises-to-cafe-roubaix-owner//. Nebudu predsa na jednu stranu velmi intenzivne bojovat proti counterfait produktom a na druhu stranu davat moznost vytvarat fejkove veci, to nedava zmysel...

A na margo tych 400 Eurovych ramov - prajem vela stastia vsetkym, ktorym sa stane udalost potrebna servisny zasah do ramu, a s tym spojene aj fundovane rady vyrobcu, ci nedajboze zaslanie nahradnych dielcov... Ale kazdy je strojcom svojho stastia :-)
01.02.2018 - 09:54:03
00
nedá sa to poušalizovať, nie je čína ako čína mne napríklad zo 4 bicyklov, z toho troch z číny, praskol zrovna ten, ktorý sa netvári, že je je z číny...
https://www.instagram.com/p/Bepb2NGHISK/?taken-by=hokuto2
01.02.2018 - 09:55:13
03
ine je zlomit znackovy ram pri buracke, a ine ked ti rupne pod ritou v zakrute v zjazde :)
chinarello
cdnmos-bikeradar.global.ssl.fastly.net

matej.gubis by vedel rozpravat o strete so srnou...
01.02.2018 - 09:57:41
02
Vy ste mi teda odborníci... Keď už sa tu skloňujú tie autá, ešte nikto z vás nepočul, že výrobca automobilu má zákonnú povinnosť vyrábať náhradné diely najmenej 10 rokov od ukončenia jeho výroby? Pri spomínanej Felícii by tie formy do lisu mohli Indom predať hypoteticky tak najskôr v roku 2010.
01.02.2018 - 10:17:47
00
a niesu to len auta, dokonca napr. aj pre bezolejove kompresory musi vyrobca drzat nahradne diely 10r. :)
01.02.2018 - 10:22:42
00
Sa :D :D jak sa bojíte tej číny. Suhlasim s Bikejoring že sa nedá paušalizovať. Chcel by som vidieť akými svietidlami doma svietite. / Čína a Poľsko / . Toho sa nebojíte ? Keď vám jedného dňa zhorí barák alebo vás potrasie elektrika, :lol:
01.02.2018 - 10:24:19
00
Vazeni, karbonovy ram, nech je akejkolvek vyroby moze prasknut. Ci pri naraze, alebo pade... je to jednoducho vlastnost karbonu a vobe nezalezi ci je cinskej, nemeckej alebo americkej vyroby. Resp. vela znackovych ramov sa uz z dovodu znizenia nakladov vyraba v Azii, takze hnat tuto debatu na hranu v zmysle: cinsky sa mi rozpadne hned pod zadkom a znackovy vydrzi vsetko je uplne nezmyselne. Videl som dost podrobne analyzy, kde rezali ramy a ani tie spickove neboli nijak hviezdne. Technologia vyroby je v podstate ta ista, znackovy ma vyhodu v doslednej kontrole a v zaruke ktoru renomovany vyrobca vie dodat s vyrobkom. Je to len o trhu, o ponuke a dopyte. Kto ma na drahe, nech si kupi take, kto nema, nech skusi lacnejsie. Prevazna vacsina kritiky na taiwanske karbonove vyrobky ide zo strany ludi, ktory ich vobec nejazdia. Ide tu uz o akesi obohrane klise... pindat na lacny karbon.
01.02.2018 - 10:30:31
08
kimlo napísal:
ine je zlomit znackovy ram pri buracke, a ine ked ti rupne pod ritou v zakrute v zjazde :)
chinarello


matej.gubis by vedel rozpravat o strete so srnou...


mne praskol značkový pod riťou... ale viem ako to myslíš, samozrejme fake si kúpi len blbec. keď už radšej neonálepkovaný, čo má dobré refernecie
01.02.2018 - 10:37:45
00
ddemo napísal:
Vazeni, karbonovy ram, nech je akejkolvek vyroby moze prasknut. Ci pri naraze, alebo pade... je to jednoducho vlastnost karbonu a vobe nezalezi ci je cinskej, nemeckej alebo americkej vyroby. Resp. vela znackovych ramov sa uz z dovodu znizenia nakladov vyraba v Azii, takze hnat tuto debatu na hranu v zmysle: cinsky sa mi rozpadne hned pod zadkom a znackovy vydrzi vsetko je uplne nezmyselne. Videl som dost podrobne analyzy, kde rezali ramy a ani tie spickove neboli nijak hviezdne. Technologia vyroby je v podstate ta ista, znackovy ma vyhodu v doslednej kontrole a v zaruke ktoru renomovany vyrobca vie dodat s vyrobkom. Je to len o trhu, o ponuke a dopyte. Kto ma na drahe, nech si kupi take, kto nema, nech skusi lacnejsie. Prevazna vacsina kritiky na taiwanske karbonove vyrobky ide zo strany ludi, ktory ich vobec nejazdia. Ide tu uz o akesi obohrane klise... pindat na lacny karbon.


viem ze tu z nas mas asi najviac skusenosti s karbonom, a nikto sa nejdeme hadat.
debata sa niesla asi v zmysle, ze cina je casto lacna aj preot, ze vy vyrobnom procese nieco ludovo povedane osidia.

vstupny material moze byt akokolvek kvalitny, no ak nieco niekto odflakne vo vyrobnom proceste, tak proste smola, niekde sa to skor ci neskor prejavi...

netvrdim ale, ze niekomu nemoze sluzit cinsky fake cely zivot. Mozno na hradzu je to ok.

no ja by som si z ciny nekupil ani len sedlovku, rajdy alebo predstavec, nech je pouzity material akokolvek kvalitny. Ale to je asi moj osobny blok :)

karbonovy komponent z aliexpressu max tak v podobe kosika na flasu a pod.
01.02.2018 - 10:42:11
00
akurat riesim prasknuty Giant karbon pod zadkom a som silno zvedavy ci mi pomoze ze je to original. Ak mi to vyrobca neuzna tak na keru mater je ta znacka dobra ha?
01.02.2018 - 10:46:23
06
tu mate test priamo od vyrobcu kde porovnava svoj a fake
http://blog.wilier.it/wp-content/uploads/2014/11/Fake-Cento1SR-test-EN.pdf

Inak ked sa chcete dohadovat co tak sa poskladat na nejaky fejk a dat ho otestovat? TSU piestany spravi taky test podla normy 4210 ktorej by mali podliehat vsetky bicykle a komponenty
01.02.2018 - 10:56:30
02
asi si zacnem robit grafy v akych intervaloch sa tu niektore temy opakuju... mozno z toho budu zaujimave vystupy :)

sk_wizard ked to zaplatis tak ok, mozem to tam zaniest kedykolvek


Naposledy upravil kimlo dňa 01.02.2018 - 11:01:20, celkovo upravené 1 krát.

01.02.2018 - 11:00:27
01
scarinko znacka je dobra na tu mater, ze sa aspon o reklamacii mas s kym bavit, chcel by som vidiet, ako riesis reklamaciu s cinskou tradingovou spolocnostou, ktora je len priekupnikom a nie vyrobcom.
kimlo nie je Cina ako Cina, v tomto sa zhodneme. Ked som sa na Eurobiku stretol s mojimi dodavatelmi, tak mi sami hovorili taku perlicku, ze si v ramci konkurencneho boja medzi cinskymi fabrikami odkupili v ramci mystery marketingu konkurencny ram, lebo im nebolo jasne, ako sa mozu konkurencne ramy predavat za polovicu ich vyrobnych nakladov. Ram rozrezali a zistili, ze namiesto karbonu sa hojne pouziva sklenene vlakno. Cize - niektore fabriky si postavia biznis na tom, ze okopiruju cudzi ram a pouziju lacny material. Potialto by to bolo ok, ale osobne mam problem, ked taketo produkty obranduje napismi Pinarello, Colnago, Spesl ci BMC. Kazdopadne, je naivne si mysliet, ze velki hraci su strasne nenazrani, a ze ked kupim ram vizualne podobny originalu, tak ze si kupujem aj rovnaku kvalitu za stvrtinovy peniaz. Cinania nie su padnuti na hlavu - Chces lacny ram? Tak ho vyrobia, ale necakaj, ze bude kvalitny. Oni si vzdy najdu priestor, ako zarobit, aj na tom lacnom produkte...
01.02.2018 - 11:00:29
05
scarinko A ja ze si kupujes novy ram preto, ze si chces vyskladat novy bike. :) Ako/kde sa to stalo?
01.02.2018 - 11:04:03
00
MartinD v podstate suhlasims tym co pises.
len doplnim, ze ked niekto povie cinsky karbon, tak pre mna su to vyrobky dostupne na Aliexpresse...
urcite teda suhlasim, ze nieje cina ako cina a verim, ze cinania vedia robit aj kvalitnu robotu.. ale za tu si tiez nechaju zaplatit
01.02.2018 - 11:04:24
00
keyboard_arrow_up