Motor by mal ísť raz do mesiaca do červeného poľa, a raz za čas priamo do obmedzovača, lebo zlenivie. Moje staré auto (1.2 HTP) malo tiež max
výkon pri 5500ot a obmedzovač na 6000.ot. a pravidelne tam bol. Na 5 raz bol aj na 6250ot.
Proste " tri zbešňete válce".
Keď som ho predal tak mi stál 3 týždne pred barákom tak že ho prevetrám, normálne som nespoznával ten motor, musel som ísť dvakrát na výpadovku a 2-ka ,3-ka do obmedzovača až sa začal chovať ako predtým.
Svokrova felda nechcela isť viac ako 105km/h no nijak ani na 4-ke ani na 5-ke plyn, na podlahe. Po natankovaní nie na Jurky a vypálení továrenskej farby na výfuku po 10 rokoch som v 120km/h uberal.
Teraz štandartne radím pri 2200-2400 ot. hore, ale raz za čas ide do červeného. Obmedzovač už ani veľmi nie, lebo na 3-ke v obmedzovači ide 147km/h
A je to moje prvé auto, kde neviem aká je maximálka.
neviem ako benzin, ale diesl som bral od svagra a ten jazdil velmi setrne, skor motor podtacal, nechcelo to vobec tahat, natankoval som poriadnu naftu, par krat som ho pritlacil hore kopcom, par krat po rovnej ceste a isiel ovela zivsie, teraz jazdim skor zivsie ale tocim len ked obieham a casto az po obmedzovac a ide tu uplne inac(rozumej lepsie) ten motor, aj svagor mi to potvrdil ked sa na nom po nejakom case previezol