Zimmermany dava do prvovyroby napr. Mercedes,takze zle nebudu.Jazdil som ich v 3 autach a spokojnost.Momentalne jazdim kotuce zimmerman a platnicky textar a uplna spokojnost.odskusane mam aj brembo a ate.
09.04.2018 - 22:15:08
00
chrisfix ma na YT kanal a vela videi o oprave aut a dost casto hovori o tom ze ked clovek pri nastartovanom aute otvori olejovu dieru tak by nemal citit pulzovat vzduch z otvoru, je toho po nete celkom dost ale nenasiel som jednotnu odpoved, co vy na to ? Mne to honda robi, nejde dym ale vzduch pulzuje, motor ma 207tis, olej nezerie a nepride mi ze by mal maly vykon. Nema v Ba niekto sadu na meranie tlaku ze by bol ochotny obetovat kusok casu a pomerat tlak vo valcoch ?

Na nete som nasiel rozne veci, ze to je bezne, ze to nieje bezne, ze ked nejde dym je to OK, tak som z toho debil.


Inak co sa tyka tych brzd tak brzdit budu normalne aj cinany, nepozna bezny vodic v meste rozdiel, lamat chleba sa bude az v kritickom brzdeni z velkej rychlosti a samozrejme pri sportovejsej jazde ked sa casto brzdi. Kazdopadne, brzdy su posledna vec kde by som setril 10e. Osobne mam v plane tento rok alebo buduci nahodit dopredu greenstuff.
09.04.2018 - 22:20:20
00
tu ani tak nejde o setrenie ale neviem ci tie drahsie su aj lepsie alebo proste len drahsie lebo a kludne su aj horsie
09.04.2018 - 22:23:09
00
Zimmerman sú lacné kotúče, tie dierované mali v obľube praskať od dier, keď spomínate, že ich mali medvede ako OEM, tak aj práve u nich to bolo úplne bežne, že mali celé kotúče dopraskané. Z mojej skúsenosti po pol dni na okruhu boli zrelé do koša. Podľa mojich skúseností sú výborné brzdy za ešte normálne peniaze EBC, či už kotúče, alebo aj platnicky. Platničky ideálne Red Stuff od nich, kotúče je viac menej jedno...

Čo sa týka pulzovania...je to normálne. Robila mi to Mazda, tlaky mala ako keď zišla z výrobnej linky...

Prílohy:

EBC kotuce.JPG
EBC kotuce.JPG 163.97 KiB thumb_up0thumb_down

MB rotor.jpg
MB rotor.jpg 56.61 KiB thumb_up0thumb_down

Zimmermann brake rotor MB.jpg
Zimmermann brake rotor MB.jpg 62.25 KiB thumb_up0thumb_down

09.04.2018 - 23:26:49
01
Ked uz sme pri tych brzdach, ma zmysel vymienat v aute 2007 brzdovku za 5.1 ? mala by ist dot 3 alebo 4(na viecku a v manuale), co som trosku o tom cital tak 5.1 (viem ze nie 5 lebo ta je tusim na silikonovej baze uplne nieco ine ako 4 a 5.1) tak ma iba mizsiu viskozitu a troska vyssi bod varu ale ten ma moc nezaujima, takze by mala reagovat lepsie brzda a aj esp. Ci to v realnom zivote robi rozdiel netusim. Jetu alternativa od ate dot 4 SL6 tusim, ktora ma polovicku viskozitu prototi beznym. Je to maly rozdiel v cene a zbytocne nechcem riskovat ked to je minimalny rozdiel a system bol dizajnovany na DOT4. asi som si odpovedal sam, vsak.
09.04.2018 - 23:44:35
00
Pokiaľ si nemal doteraz problém s variacou sa brzdovkou, dal by som tam, čo tam bolo doteraz ;)
09.04.2018 - 23:56:20
01
V dnesnych autach skor uvaris brzdy ako brzdovku :)
DOT4 bohate staci, pokial nejazdis rallye :)
10.04.2018 - 06:21:09
00
ak máš aj ESP,vymeň za DOT4 trieda 6 , ja som teraz menil na Alhambre,v ponuke je od viacerých výrobcov,dal som túto BOSCH:
https://www.autokelly.sk/Product/BO-1987479113/12173196
je taká aj DOT 5.1 , ale na bežné auto stačí aj táto DOT 4
10.04.2018 - 07:02:12
00
v zadu je to podla mna jedno ale na predok daj nieco lepsie. na predchadzajucom aute som mal komplet ATE a po 30 tis isli do kosa srotu lebo pri brzdeni na dialnici (130 km/h) uz boli zvlnene a triaslo autom. Mozno som mal smolu a boli to nejake napodobeniny... Vymenil som ich za bremba, brzdia hodne lepsie a ziadne trasenie.
10.04.2018 - 07:43:17
00
s TRWckami chybu nespravi, na Mazde mam kotuce a platnicky TRW druhym rokom a pohoda, brzdi fajn, na okreskach som ich este neusmazil, znamemu som predaval TRW kotuce nedierovane/neslotovane na platnicky hawk hp+ a tiez si chvalil ako fajn. ATE a Brembo by som nebral, neviem ci bremba nerobia uz poliaci a su to shity a ATE sa vraj krivia.
tu je to ale asi ako so vsetkym, na kazdu znacku sa najdu aj pozitivne aj negativne skusenosti, ale co plati pre ostre auta, nemusi platit pre domace chrochtomobily, ktore nebudu tak zatazovane (a ak hej tak aspon vie comu sa vyhnut :D).
10.04.2018 - 08:31:46
00
Klasika, zas kazdy ospevuje co jazdi.
Scarinko, ci das meyle, textar, bosh, zimerman nepokazis nic. Bavime sa o tvojej i30 ci 20 ci co to mas a predpokladam ze s tym jazdis normalne. Otazka je ci chces maksie platne ktore su sice kusavejsie ako tvrde ale zas dost prasia a zasieraju kolesa alebo nieco tvrdsie cistejsie ale treba tomu viac stupat.
10.04.2018 - 09:29:27
00
toto neviem, tie co tam mam mi vyhovuju svojim sposobom, spociatku po prechode z makkeho pedalu na micre som presiel na i30 a zdalo sa mi to dost kusave ale uz som si zvykol a pride mi to celkom normalne. Pouzival som uz aj kusavejsie brzdy na takom Peugot partner kde po stlaceni pedalu som mal tendenciu skoncit na celnom skle :)
Jazdim normalne ale treba mat moznost predist nahodnym situaciam kedy na ceste ludia robia chobotiny, ludia skacu pod kolesa atd.
10.04.2018 - 09:50:00
00
keď riešite brzdy, budem musieť meniť na toyote avensis ... aké značky teda mám pozerať?

ešte mám otázku, pozeral som už internet trochu a boli tam rozmery 290 mm alebo 295 mm ... to je jedno aké kúpim a sa to našteluje presne alebo si musím presne zmerať čo tam mám teraz?
10.04.2018 - 10:04:33
00
nieje to jedno, musis si kupit presne taky rozmer kotuca, aky je urceny pre tvoj konkretny model/motorizaciu/rocnik
edit. pozrel som katalog a posledny model avensisu v 1.8 motorizacii ma 295mm predne a 290mm zadne
10.04.2018 - 11:16:19
00
aha takže asi som len zle čítal tie riadky s rozmermi a jedno bolo zadok a jedno predok :P normálne sa hanbím ... a ešte odporúčané značky :)
10.04.2018 - 11:33:34
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up