Tak ja som Outika zatazovymi pruzinami trochen zdvihol a nakoniec po mensej roztrzke obul do takych budgetovych papuciek aj na horsie cesty, kedze vecne je spinavy a plne nalozeny (vnutri su okrem 3 obsadenych detskych sedaciek aj 4 letne 18ky, cyklovozik, kociar, velky box na naradie a nejake tie drobnosti na chaluparsky vikend :-D
A postarka doniesla novy nosic na strechu, takze oddnes vozim hore 3 kusy.

Prílohy:

24.jpg
24.jpg 95.53 KiB thumb_up0thumb_down

25.jpg
25.jpg 98.69 KiB thumb_up0thumb_down

26.jpg
26.jpg 140.52 KiB thumb_up0thumb_down

27.jpg
27.jpg 96.36 KiB thumb_up0thumb_down

10.04.2018 - 13:50:12
02
to išlo hore celkom dosť, bol si aj na geometrii?
10.04.2018 - 14:48:52
00
Geo bude az po vymene capov tento tyzden. Zatial pruziny plus tlmice, ale geo sa tvari v pohode. Az na vrzganie niekde v hornom ulozeni pri toceni volantom na mieste.
Hore to slo vzadu 8cm a vpredu 5cm a strasne vela robia aj tie tuhsie a dlhsie pruziny, ze ma neprepruzi pri kazdom zahojdani a nalozenom aute. Samozrejme zakruty treba brat opatrnejsie, auto svojim pohonom dovoli totiz hodne sprostu jazdu.
Teraz ostava doriesit kos na riadnu rezervu namiesto dojazdovej, zvysenim podvozka na to vznikol priestor.
10.04.2018 - 16:45:50
00
Na to zvysovanie podvozku treba opatrne. Zmena uhla poloosi vie po case odpalit diferak. 8cm je uz na to dost. Nivy sa relativne bezpecne zdvihaju tak o 4cm. Taktiez siroke gumy z agresivnym dezenom do tazsieho terenu sice zvysia grip ale tym prispeju k strihaniu poloosi.
Ak to mas original od vyrobcu nic som nenapisal :) to su len take moje postrehy co som sa o to zdvihanie aut zaujmal. Ono sa to da aj bezpecne zdvihnut ale je to trochu zlozitejsie a financne narocnejsie aby to bolo bezpecne a spolahlive.
10.04.2018 - 18:40:49
07
lapaloma: mne sa osvedcila kombinacia drahe kotuce+lacne platne (makka zmes). platne nerobia do kotuca ryhy, lepsie to brzdi, menej to ma sklony zahrdzavievat a lepsie to rozlestuje hrdzu po dazdi. je to skor volba vhodna pre auta, ktore maju mensi rocny najazd, ja mam menej ako 10tisc km/rok, ale robil by som to tak aj keby som mal menit platne raz za rok, co pri mojom najazde zdaleka nehrozi. konkretne pouzivam kotuce zn. TRW a platnicky zn. BluePrint (Bilstein group).
10.04.2018 - 18:50:11
00
Odporuca sa lacnejsie kotuce a lepsie platnicky, aj ja to tak riesim , ale kazdeho vec
10.04.2018 - 19:04:49
00
takto by som to volil na biku. ze SLX kotuc, ale chladene platne na hlinikovej baze
10.04.2018 - 19:07:31
00
matvej11 napísal:
Na to zvysovanie podvozku treba opatrne


Outlandery vseobecne trpia na unavu povodnych pruzin, najme vzadu. Ja mam sedem miest, navyse tazne co je masivny kus zeleza, plus trvalu zataz v kufri. Takze auto uz od 2009 roku viditelne sedelo na zadku aj bez osob a nakladu. Oproti originalu som hore podla prepoctov o nejake 2cm, co by malo by stale safe. Avsak ked to nalozim piatimi ludmi, tak auto proste nesadne, drzi si vysku. Detto v nejakom stupani nerobim taznym ryhu do zeme, ani nechytam pri zacuvani k obrubniku. Za tie peniaze je to pre mna 300% navysenie uzitkovej hodnoty auta.

O tom, ze na seriozny bodylift uz treba aj seriozny hardware pocnuc ramenami az po diferak sa nemusime bavit. Ked budem velky, kupim si nejaku americku priseru z bazin :-D
10.04.2018 - 20:49:34
00
cim namazat sroby na kolesach? na jesen pri prehadzovani kolies uz isli akosi tazko. medenou vazelinou alebo by stacila aj ak2 od slovnaftu co mam doma?
11.04.2018 - 08:58:51
00
to je jedno,hlavne že je namazane , pri každom prezúv. mastím
11.04.2018 - 14:50:47
00
Používam obyčajnú lítiovú vazelínu. Tiež aj na dosadaciu plochu náboja. Kolesá (hlavne letné zliatinové) idú potom oveľa ľahšie dolu, predtým to býval občas boj.
11.04.2018 - 14:54:53
01
ocistit drotenou kefou a nemazat a to pocuvam od kazdeho profes. vodica
11.04.2018 - 16:05:46
00
ten rodicovsky forester, co som ho v zime ponukal za 15.000€, to do srobika v zradcovskom japonsku zmontovane najhorsie auto na svete (kazdy blbec vie, ze japonci nevedia robit diesle), hadam aj radioaktivne bude, hoci ta havaria tam bola az potom, absolutne nespolahlive, so zasierajucim sa DPF filtrom a neviem co este, proste hnoj s 50.000km (5x stocenymi, ako inak, ked prvy majitel, kupene nove v SR), hanba ukazat sa s takym sedlacko-polovnickym autom niekde hoci aj kdesi v Smrdakoch pred Lidlom, tak mam ponuku zan za 12.500 od znameho, ktory vykupuje taketo sroty a este sa ich vie s peknym ziskom zbavit. Uz ma to nebavi, tie slovenske povahy, takze kto da 13, tak si moze prist pren. Nalistujte si to tu v teme, ak mate seriozny zaujem, mne sa nechce. Ludia, co mate VW, Renault, Fiat a tak, nekupujte si japonske auto, nebudete spokojni ! Japonci su flakaci a je tam kopu turkov Gastarbeitrov a vseliakych saboterov za tymi linkami, co nie su spokojni s platom. A som neseriozny predajca, kazdeho sa vzdy snazim osrat, predavam najradsej kradnute veci.
11.04.2018 - 17:08:35
03
Ked Ta to uz nebavi, tak kasli na 500 eur a predaj to hned tomu priekupnikovi. Inak pochybujem, ze z toho este dokaze vyzmykat zmysluplny zisk ked zaratame strateny cas prepismi, poistkou a poplatkami: https://www.autobazar.eu/subaru-forester-20-xs-comfort-id11135705.html
11.04.2018 - 18:23:15
00
Keby ta tak trpezlivost presla pred mesiacom...
11.04.2018 - 18:44:26
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up