Jasne, nie je nic lepsie nez mat auto s ktorym Ta o rok-dva nepustia mozno uz ani do Viedne a otocit to na vyhodu "radsej odstavim na periferii, aspon sa prejdem".
Ved sa prechadzaj, ini na benzine sa dovezu kam potrebuju a nemusia vobec riesit ktora samosprava zacne diesle obmedzovat a ktora nie. Auto je o slobode pohybu a prave o minimalizacii obmedzeni. Ak niekomu nevadi, ze sa z nejakeho bodu musi presuvat inou dopravou, tak to rovno moze cestovat vlakom a nemusi si auto vobec kupovat, ze?
Btw. najlepsie je toto navrhnut rodinke s batozinou na dva tyzdne a kocikom a tak. Ti budu naozaj vdacni za moznost sa presunut zo zachytneho parkoviska na verejnu dopravu / taxik s komplet obsahom auta ak sa budu chciet napr. ubytovat v nizkoemisnej zone...
A problemy s DPF az po 200-250 tisic? LOL Ludia co neziju na lazoch, tzn. jazdia 90% casu po meste a len par kilometrove trasy, jazdia len so studenym motorom a DPF sa ani nema kedy vypalit. Takze nie, diesel s DPF naozaj nie je vhodny pre kazdeho a nie, problemy s DPF nenastavaju az po 200k.
A preco by niekto mal menit auto po 8 rokoch s najazdom 80 tisic? Ano, opät to suvisi s tym, ze nedochadza z lazov, cize nemusi denne stravit v aute desiatky km. Nie vsetci su otrokmi imidzu a potreby vlastnit vzdy najnovsi model, takze su aj ludia, co pouzivaju jedno auto aj dvojnasobok casu.
Zaver: Kazdy si moze kupit co chce a kazdy pouziva auto inak / ma inu motivaciu. Ale motivacia na kupu noveho diesla je len setrenie na palive, nic ine. A ak si niekto dnes kupi dieslovu jazdenku s DPF a dvojhmotou, tzn. chce setrit na palive a ma aj rozum, tak urcite sa jej zbavi skor, nez nastane potreba drahych servisnych zasahov. A vzdy sa najde na SK niekto, kto si tu dieslovu kopku problemov od neho kupi, lebo ved nizsia spotreba a to je to podstatne.