Aj toho som bol niekolko razy svedkom, akurat som to nemohol odfotit, lebo som bol za riadidlami bicykla. Telefonujucu pani som odfotil len nahodou. Vosla mi totiz do zaberu pri foteni kopca v pozadi .
Mne sa uz dva krat stalo, ze som isiel na bicykli, zvonil mi telefon ale nahodou isla manzelka autom okolo a hovor\zvonenie sa mi cez bluetooth automaticky preplo do auta.
BTW, na bicykli zasadne netelefonujem. Ked som na bicykli, bicyklujem. Nenecham sa rozptylovat pocas jazdy hovorom. Aj bez toho je to dost narocne na pozornost.
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Ked je to dolezite normalne telefonujem v aute(nemam BT) a mozte si myslet co chcete o nepozornosti a neviem co. Poniektori by ste za to aj kreslo dali, lebo vas niekto natesno predbehol ked ste sa vozili tak ste nasraty na cely svet a specialne na vodicov. Ked je niekto dobytok a tak sa aj sprava na ceste je jendo ci ne/telefonuje pri jazde autom alebo na biku, stale sa bude spravat ako dobytok.
Nemusí ísť vôbec o nepozornosť a spomalenie reflexov/vnímania, ale v krízovej situácií môže byť rozhodujúce aj to, že ruku máš s telefónom pri uchu a nie tam, kde má byť.
Nemam dojem, že telefonovanie je ten najväčší zločin, otázne však je, kto telefonuje. Cesty sú plné blbcov, ktorí zmätkuju, majú spomalené reflexy a motoriku, nemajú vnímanie premávky, nevedia jazdiť intuitívne a predvídať a značky sú pre nich španielska dedina. Taký človek by fakt telefonovať nemal. Je iné, keď telefonuje vodič, napr. ja 😎, ktorý má za sebou 1,4 milióna km bez nehody 😘
Samozrejme, ale toto je bohužiaľ ťažko zahrnúť do zákonov a následne aj do práva. Myslím, že bluetooth v dnešnej dobe naozaj nie je veľký problém, keď ho nemá auto, spoľahlivo ho vie vyriešiť aj FM Transmitter z Číny za pár €.
Cesty sú plné blbcov, ktorí zmätkuju, majú spomalené reflexy a motoriku, nemajú vnímanie premávky, nevedia jazdiť intuitívne a predvídať a značky sú pre nich španielska dedina. Taký človek by fakt telefonovať nemal.
Taký človek by nemal dostať ani vodičské oprávnenie
Nemam dojem, že telefonovanie je ten najväčší zločin, otázne však je, kto telefonuje. Cesty sú plné blbcov, ktorí zmätkuju, majú spomalené reflexy a motoriku, nemajú vnímanie premávky, nevedia jazdiť intuitívne a predvídať a značky sú pre nich španielska dedina. Taký človek by fakt telefonovať nemal. Je iné, keď telefonuje vodič, napr. ja 😎, ktorý má za sebou 1,4 milióna km bez nehody 😘
Ano, najvacsi prehresok nie je telefonovanie, ale presvedcenie o vlastnej neomylnosti a nesmrtelnosti po <dopln si sem lubolny pocet> najazdenych kilometroch.
Je to rovnake ako s plnou ciarou, ked mate perfektny vyhlad nikto nieje na ceste okrem vas a kamiona ktory ide 65kmh pred vami a vy ho proste predbehnete cez plnu co bude este bezpecnejsie ako keby ste mali cakat na prerusovanu ktora ma 100m a konci sa pred zakrutou. Tak co, je to porusenie zakona ? oficialne ano, ale je to vas zivot a nebudete sa riadit podla toho co nejaky student nakreslil v pocitaci a nikdy ani len nebol na mieste aby si to overil.(rovnako ako nejake nove krizovatky a objazdy, hotove extremy, aby clovek vyfajcil tri brka ked to chce pochopit.
Je to rovnake ako s plnou ciarou, ked mate perfektny vyhlad nikto nieje na ceste okrem vas a kamiona ktory ide 65kmh pred vami a vy ho proste predbehnete cez plnu co bude este bezpecnejsie ako keby ste mali cakat na prerusovanu ktora ma 100m a konci sa pred zakrutou.
Spravne riesenie je, ze ho vobec nepredbehnes... Ak ho nevies bezpecne obist na prerusovanej, tak ho vobec nepredbiehaj.
Robio : priekopy su plne aut, ktorych vodici si mysleli, ze plna s perfektnym vyhladom je idealne na predbiehanie. Ono tie plne ciary maju svoj dovod. Netvrdim, ze su vzdy vsetky znacky a ciary namalovane ok, ale drviva vacsina pripadov ano.
Ved ja s vami suhlasim, ale realita je ina. Ja sa riadim tym ci mam vyhlad a ci viem bezpecne predbehnut, nejaka ciara ma nezaujima, hovorim o okresnych cestach, nech ma nikto nechyta za slovicka ze vsade a vsetko predbieham, su vynimky ale ked mam perfektny vyhlad a nikde nic nejde(nikoho neohrozujem) nikde nieje krizovatka a prekazka predomnou ide pomali, tak predbieham. Rovnaka situacia aj ked je niekde znacka daj prednost ale nieje vidiet tak zastavim aj ked mi to zakon neprikazuje.
Ano, najvacsi prehresok nie je telefonovanie, ale presvedcenie o vlastnej neomylnosti a nesmrtelnosti po <dopln si sem lubolny pocet> najazdenych kilometroch.
viem, mas pravdu,. To bol len priklad na margo toho, ze sa mi stalo, ze som parkrat zodvihol telefon. A nie je to len o mne, ale o vsetkych, ktori sleduju nielen dianie v aute, ale vsade navokol, tzn. nemaju problem s vaznymi priestupkami, lebo ich nerobia. Chcel som vyzdvihnut to, ze mladfe slacny, v drahych SUVeckach, ktore maju poblem s radenim, problem s priestorovou orientaciou, problem s odhadom, sledovanim semaforov a znaciek .....jazdia cely den s telefonom na uchu ....parkrat prehliadnu cervenu,STOP-ku, parkrat prehliadnu prechod pre chodcov a pod .....
moj nazor je ten, ze fakt je sakra rozdiel, kto ten telefon drzi. Ale este raz!!! Neobhajujem nikoho, pouzivam bluetooth ...no priaznal som sa par prispevkov dozadu, ze nie som bez viny ...i ked naozaj asi len 4x za rok
Poviem k tomuto len tolko:
Na skole smyku sme robili krizove manevre a brzdenie a potom pre porovnanie s mobilom v ruke. Tie vysledky s mobilom boli znacne horsie, kuzele len tak lietali a platilo to pre kazdeho. Takze si tu o sebe hrdinovia mozu mysliet co len chcu, ked pride na lamanie chleba, budu mat prave vdaka mobilu ovela dlhsiu brzdnu drahu atd atd.
A este jedna skusenost z praxe: ked niekto jazdil ako kkt, po jeho zastaveni sa najcastejsie jednalo o pripad mobil, potom alkohol zopar pripadov "este teply vodicak".
no tak vsetci, co sme v zivote telefonovali, sme kkti-i! No a si teraz spokojny?
Je rozdiel byt kktom, ktory si chybu prizna, lebo ju urobil kazdy z nas, ako byt oberkktom, ktory tvrdi, ze v zivote nepochybil. Dokonali trolovia!
Ved ja s vami suhlasim, ale realita je ina. Ja sa riadim tym ci mam vyhlad a ci viem bezpecne predbehnut, nejaka ciara ma nezaujima, hovorim o okresnych cestach, nech ma nikto nechyta za slovicka ze vsade a vsetko predbieham, su vynimky ale ked mam perfektny vyhlad a nikde nic nejde(nikoho neohrozujem) nikde nieje krizovatka a prekazka predomnou ide pomali, tak predbieham. Rovnaka situacia aj ked je niekde znacka daj prednost ale nieje vidiet tak zastavim aj ked mi to zakon neprikazuje.
Toto je presne ten pocit vlastnej neomylnosti. Aj na červenú prejdeš, keď nikde nič nejde, nikde žiaden chodec, perfektný výhľad?
To je presne to chytanie za slovicka ktore som pisal
Tu sa neda asi nic ludske napisat lebo kazdy je tu dokonaly a nikdy nic nepravil, svetoziare nad hlavami nosite.
Clovek napise ze bezpecne predbehne cez plnu a hned je z neho pirat ktory chodi na cervenu. ludia pls.
To je presne to chytanie za slovicka ktore som pisal
Tu sa neda asi nic ludske napisat lebo kazdy je tu dokonaly a nikdy nic nepravil, svetoziare nad hlavami nosite.
Clovek napise ze bezpecne predbehne cez plnu a hned je z neho pirat ktory chodi na cervenu. ludia pls.
To si vystihol. By som chcel vidiet kazdeho jedneho takehoto mudrlanta, ako jazdi To musi byt vykvet ludstva. Hlavne Pezinek ...to su proste "super nadludia" ...vidat to v rannej a poobednej spicke z/do BA
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
BTW, na bicykli zasadne netelefonujem. Ked som na bicykli, bicyklujem. Nenecham sa rozptylovat pocas jazdy hovorom. Aj bez toho je to dost narocne na pozornost.
Taký človek by nemal dostať ani vodičské oprávnenie
Ano, najvacsi prehresok nie je telefonovanie, ale presvedcenie o vlastnej neomylnosti a nesmrtelnosti po <dopln si sem lubolny pocet> najazdenych kilometroch.
init, nebud zasa uplny hnidopich.
Spravne riesenie je, ze ho vobec nepredbehnes... Ak ho nevies bezpecne obist na prerusovanej, tak ho vobec nepredbiehaj.
viem, mas pravdu,. To bol len priklad na margo toho, ze sa mi stalo, ze som parkrat zodvihol telefon. A nie je to len o mne, ale o vsetkych, ktori sleduju nielen dianie v aute, ale vsade navokol, tzn. nemaju problem s vaznymi priestupkami, lebo ich nerobia. Chcel som vyzdvihnut to, ze mladfe slacny, v drahych SUVeckach, ktore maju poblem s radenim, problem s priestorovou orientaciou, problem s odhadom, sledovanim semaforov a znaciek .....jazdia cely den s telefonom na uchu ....parkrat prehliadnu cervenu,STOP-ku, parkrat prehliadnu prechod pre chodcov a pod .....
moj nazor je ten, ze fakt je sakra rozdiel, kto ten telefon drzi. Ale este raz!!! Neobhajujem nikoho, pouzivam bluetooth ...no priaznal som sa par prispevkov dozadu, ze nie som bez viny ...i ked naozaj asi len 4x za rok
Na skole smyku sme robili krizove manevre a brzdenie a potom pre porovnanie s mobilom v ruke. Tie vysledky s mobilom boli znacne horsie, kuzele len tak lietali a platilo to pre kazdeho. Takze si tu o sebe hrdinovia mozu mysliet co len chcu, ked pride na lamanie chleba, budu mat prave vdaka mobilu ovela dlhsiu brzdnu drahu atd atd.
A este jedna skusenost z praxe: ked niekto jazdil ako kkt, po jeho zastaveni sa najcastejsie jednalo o pripad mobil, potom alkohol zopar pripadov "este teply vodicak".
Je rozdiel byt kktom, ktory si chybu prizna, lebo ju urobil kazdy z nas, ako byt oberkktom, ktory tvrdi, ze v zivote nepochybil. Dokonali trolovia!
Toto je presne ten pocit vlastnej neomylnosti. Aj na červenú prejdeš, keď nikde nič nejde, nikde žiaden chodec, perfektný výhľad?
Tu sa neda asi nic ludske napisat lebo kazdy je tu dokonaly a nikdy nic nepravil, svetoziare nad hlavami nosite.
Clovek napise ze bezpecne predbehne cez plnu a hned je z neho pirat ktory chodi na cervenu. ludia pls.
Tu sa neda asi nic ludske napisat lebo kazdy je tu dokonaly a nikdy nic nepravil, svetoziare nad hlavami nosite.
Clovek napise ze bezpecne predbehne cez plnu a hned je z neho pirat ktory chodi na cervenu. ludia pls.
To si vystihol. By som chcel vidiet kazdeho jedneho takehoto mudrlanta, ako jazdi