zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Toto isté som si všimol aj ja na Rychlebkách, keď som urobil snake-bite na koreni, ktorý som považoval za navinný - dve buchutia ráfikov o koreň, zvuk unikajúceho vzduchu, ale až po chvíli bolo jasné, že to bolo zo zadného kolesa...
Ale nebolo to tým TLR, skôr tým, že predtým bolo v plášti a na páske mleko, ktoré zvonku tesnilo dušu
Bude to tesnit v pohode s tmelom?
Lebo nasiel som napisane toto. Je to pravda?
"Mavic používá systém UST (ne TLR). Je v tom rozdíl, patky ráfku jsou jiné, UST je starý systém který byl v podstatě nahrazen TLR. Na UST těžko seženete plášť, moc výrobců UST pláště nedělá, budete odkázaný prakticky jen na Mavic. UST není výrobci plášťů podporovaný. To má svoje důvody, např. hmotnost, horší těsnost..."
Rozmýšľam nad kúpou týchto kolies .Máte s nimi niekto skúsenosti? Su za dobru cenu teraz.
https://www.bike-components.de/en/Mavic/Crossmax-Pro-Carbon-2-1-WTS-Disc-6-bolt-29-wheelset-Closeout-p64562/
Vyhotovenie "tubeless" je už históriou. Ja ešte na starom bilku používam Crossmax SLR s úpravou tubeless. Samozejme, že dnes už tubeless plášte sa nedajú zohnať. Už roky tam nahadzujem Schvalbáky aj Contiky vo verzii TLR, resp. TLE. Funkčne je to OK a spravil som na tom už niekoľko desiatok tisíc km.
V podstate tie isté tubeless systémy (vzduchotesná páska v ráfe) ako dnes mali na počiatku silné odporúčanie použiť UST plášť.
Takže neboj, ide to s prstom v riti a druhým v nose. Pokiaľ, ehm, nenastanú obvious problems. Ale osobne jazdím 1:1 UST:tubeless a menej problémov je s UST ráfmi. Lebo tam nie je dodžubateľný element menom páska. Plech neprepustí