Ja mam z CRC dobre skusenosti, okrem tej poslednej, vtedy mi poslali zlu vidlu. Komunikacia bola vyborna a prachy vratili a to rychlo. A este vybavili pick up, nic som nemusel riesit, len odovzdat zabaleny tovar.
Nemyslim, si ze to je zly shop. Ale ocividne nezvladaju vypredaje a narast objednavok, najme po akvizicii. To, ze ked ostava len par kusov a nakoniec na teba nevyjde, pochopim, obcas sa stane. To, ze poslu zly kus sa sice tiez moze obcas stat, ale nemalo by sa. Mali by to lepsie kontrolovat. Vzhladom na casto chybne popisy tovaru, ktore nesedia s tym co je na obrazku ci v nazve tovaru, tak nie som prekvapeny. Tovar urcite neposiela cyclo nadsenec a ocividne v tom maju bordel.
Ked mas take zle skusenosti, kludne nakupuj inde, nastastie je vela dalsich obchodov, ktore su spolahlive. Ja na CRC nezanevriem (teda zatial) ale nakupovat super lacny tovar, kde je len par kusov uz nebudem.
No v tvojom pripade by som im napisal na ich customer service staznost a popisal vsetky chybne objednavky. Nech maju spatnu vazbu. A mozno ti daju kupon na zlavu. A rovnako im dal rezenciu na trust pilot ci niekde inde, nech sa spamataju.
Tiež by som pochopil že na mňa nevyjde tovar, keď majú len pár kusov...ale stornovať mi takýmto spôsobom skoro každú druhú objednávku(keď kusy boli podľa stránky skladom), to by bolo moc aj na treťotriedny eshop z Horného Výplachu. Pritom na posledný tovar som už čakal dosť dlhý čas(za tú dobu som mohol kúpiť inde) a zrazu dnes mail že storno...bez objasnenia dôvodu.
Možno uprednostnili pred mojou objednávkou zákazníka z UK, to už môžem len konšpirovať. Každopádne stať sa to raz, ok, ale toto už neberiem. Zamenený tovar je u nich už bežný jav. Netvrdím že to robia náročky, ale mať takýto očividne nekvalifikovaný a poddimenzovaný staff...no neva, kto che kam...
S ich zákazníckym servisom nemá význam strácať čas, to je ako rapkáčik s naučenými frázami a na trustpilote im samozrejme odkaz nechám.