Roman pises ze na 15 km trati si musel uberat na asistencii....Zaujimalo by ma aky mate dojezd a na akom bike a baterke ked idete tazky teren na plny vykon.Moj focus thron plus -625wh spravy cca35-45-km
08.07.2018 - 15:26:55
00
Haibike xduro 2012 s 288Wh batériou. Ja som na ňom prestal jazdiť pred vyše rokom, dojazd bol na pretekoch ako som písal, necelých 15km. Ja som ho však nejazdil na vyššom stupni ako eco1-2, len výnimočne (ťažký stupák) na sport. Minulý rok som väčšinou však jazdil bez motora, ten som používal len keď som nevládal za kamarátmi, takže po 40km v Stiavnickych vrchoch som mal ešte 3 paličky.
Z toho dôvodu som prešiel na normál bike a ebajk išiel manželke.
Včera na ňom dala v Karpatoch 60km (830 vm) a 2 paličky ostali (eco/tour3).
08.07.2018 - 15:50:29
01
satikk Tiež som riešil podobný problém na Leve. Boli tam Sram guide r, dával som im šancu 2 mesiace, ale keď sa zahriali účinok bol biedny. Jazdím dlhé roky Shimano XT a som spokojný s výkonom a jednoduchým servisom. Tak som si vyskladal brzdy - páky XT a prasa ZEE. Kotúče som nechal pôvodné. S brzdami som veľmi skokojný, výkon s rezervou a nemení sa ani pri dlhých zjazdoch. V podstate to začali tento rok robiť ako XT M8020. Takže Shimano môžem kľudne doporučiť, či sa už rozhodneš pre SAINT, XT 8020, alebo ZEE, ktoré je v dobrej cene https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/brzdy/kotucove-brzdy/shimano-zee-br-m640-kotucova-brzda-zadna-4105.html, chybu neurobíš. Počul som chválu aj na Sram guide re a Code, ale už len servis je náročnejší.
08.07.2018 - 21:43:24
00
jamo63 napísal:
satikk Tiež som riešil podobný problém na Leve. Boli tam Sram guide r, dával som im šancu 2 mesiace, ale keď sa zahriali účinok bol biedny. Jazdím dlhé roky Shimano XT a som spokojný s výkonom a jednoduchým servisom. Tak som si vyskladal brzdy - páky XT a prasa ZEE. Kotúče som nechal pôvodné. S brzdami som veľmi skokojný, výkon s rezervou a nemení sa ani pri dlhých zjazdoch. V podstate to začali tento rok robiť ako XT M8020. Takže Shimano môžem kľudne doporučiť, či sa už rozhodneš pre SAINT, XT 8020, alebo ZEE, ktoré je v dobrej cene https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/brzdy/kotucove-brzdy/shimano-zee-br-m640-kotucova-brzda-zadna-4105.html, chybu neurobíš. Počul som chválu aj na Sram guide re a Code, ale už len servis je náročnejší.


Presne takuto odpoved som ocakaval.Momentalne su tam Magura MT2.Pri rychlom zjazde po spevnenej ceste je brzdny ucinok nedostatocny,nehovoriac o strmom zjazde nespevnenym terenom.Proste aby som sa citil bezpecne,ze dokazem zastavit ked potrebujem,chce to ine brzdy.Nie je to mala investicia,ale spravi to vela.Zatial sa mi velmi pozdavaju tie Shimano Saint za cca 140e kus plus kotuc pripadne Sram Guide RE .Hope mi pridu uz trosku drahe.
08.07.2018 - 23:56:08
00
https://www.bicycles.sk/shop/kotucova-brzda-shimano-saint-br-m820-3541/
09.07.2018 - 06:40:46
00
Cena za Sainty dobra, na tvojom mieste by som zatial kotuce nekupoval, mozno aj tie magury budu v pohode, treba odskusat.
09.07.2018 - 06:52:56
00
Hosť napísal:


Dakujem,cena je super.
09.07.2018 - 09:30:05
00
jamo63 napísal:
Cena za Sainty dobra, na tvojom mieste by som zatial kotuce nekupoval, mozno aj tie magury budu v pohode, treba odskusat.


Mozno budu to je pravda,aj ked radsej by som uz rovno nahodil plavajuce kotuce,co tieto nie su.
09.07.2018 - 09:31:19
00
dilema a tazky vyber...

Merida eOne-tweny 800 (pripadne o kus lacnejsia 500-ka)
https://www.merida.sk/elektricke-bicykle/eone-twenty-800-2

alebo

levo s motorom 1.3
https://www.kaktusbike.sk/elektrobicykle/specialized-turbo-levo-fsr-6fattie/

Hlavne porovnanie toho co je ine - brzdy (vykon a servis) a motor (zivotnost)

Ceny aktualne prakticky identicke...
09.07.2018 - 23:32:10
00
ja by som bral ten spesl..ale rataj ze este to bude chciet dokupit teleskopku....
10.07.2018 - 10:53:23
00
V popise pre Levo je uvedené, že do štandardnej výbavy patrí aj teleskopická sedlovka, hoci na foto nie je.
Brzdy sú slabšie, záleží čo budeš jazdiť, či bude potrebná výmena. Tiež mám levo a som spokojný.
10.07.2018 - 11:58:15
00
fotogaleria rozobrateho Shimano steps e8000. Podobne vyzera Yamaha. preto ten zvuk elektrickeho mlynceka na kavu. Na druhej strane tomu davam vyssiu zivotnost ako motoru Brose... Z obrazkov je vidiet, ze hoci ja na oske na klukach gufero, nieje vsemocne a casom bude treba vymenit loziska na "stredovom zlozeni", Ti majetnejsi vymenia rovno cely motor... https://fotos.emtb-news.de/p/2403

EDIT: som nasiel udaj, ze motor brose ma doporuceny "service interval" 15 000 km co je slusne :-)
11.07.2018 - 19:14:25
00
otazka z internetu. viete pomoct s odpovedou ? ja e-biker nie som, ale myslel som si ze tu by sa vedela najst odpoved:

"Bajkeri, potrebujem pomocť vyjasniť rozdiel vo výkone resp. práci pri eMTB a MTB. Kto v tom má jasno? Bežné baterky majú dnes 500 Wh čo je cca 422 kcal. Pri mojom zvlnenom okruhu na eMTB napr. BB, Králiky, Skalka, Kordíky, BB miniem baterku, teda podporu 422 kcal, GPS aplikácie , vrátane Garmina s meraním výkonu snímačmi v pedáloch na MTB, ukážu na okruh spotrebu napr. 2000 kcal a tak mi potom vychádza, že na eMTB v podstate bajker vydá iba o 25 % menej energie a ani sa nespotí, ak ide v turbo režime. Čo nezodpovedá zrejme realite. Kde je chyba ?"
22.07.2018 - 12:50:21
00
Pokial som spravne pochopil tvoju otazku, tak si si na nu aj odpovedal. Pokial je celkova spotreba 2000 kcal a motoricky si pomozes 422 kcal, tak rozdiel je to, co musis vydat fyzicky, cize cca 4/5.
23.07.2018 - 14:26:19
00
Tie dva udaje su uplne nezavisle. Pedale meraju len spotrebu jazdca a nie motoru.
Nebude cely problem v tom, ze Garmin ukazuje kJ a nie kcal?
Potom by to bolo 2000 kJ (jazdec) vs. 1800 kJ (motor)
23.07.2018 - 16:31:01
00
keyboard_arrow_up