Zdravim,
Mam viac drobnosti, ktore asi nepatria do ziadnej otvorenej temy...
Mam novy eBike KTM Macina. Najazdenych asi 500km. Bike funguje v poriadku, ale stale castejsie mi preskakuje retaz na najmensich ozubenych kolieskach. Chodim dost po kopcoch okolo Piestan, aj po blate a neviem ci je ta retaz zaspinena a po kazdej jazde ju treba ocistit a naolejovat. po 500km by nemala byt opotrebovana na vymenu. Po 200km som bol na servis u predajcu. takze som od servisu najazdil len asi 300km. Na biku je dost vykonny stredovy elektromotor, no predpokladam, ze vyrobca s tym pocital a retaz aj dalsie komponenty su prisposobene zatazeniu. Asi pred 100km som mal na zadnom kolese defekt, je mozne ze som koleso po vymene slabo utiahol a po case sa posunulo par milimetrov a koli tomu preskakuje retaz?
Este jedna otazka, po dlhsom zjazde, prevysenie 200-300m, mi brzdy zacinaju akokeby sekat a vydavaju taky trhany zvuk. Brzdove kotuce su uplne horuce. Moze sa nieco poskodit?
Teda otazka nazaver. Po trase okolo 30-50km s prevysenym 500-1000m, prevazne lesne cesty...co skontrolovat na biku? Ocistit, namazat...? Po kolko km by mal ist Bike na taky vacsi servis?
Dakujem za radu!
25.07.2016 - 11:22:40
00
Zdar neviem ci niekto na toto reaguje no vsetko zalezi od vybavy. Zhrniem lacne komponenty nic moc a vysledok je presne to co popisujes. Dalsia vec moze byt ze tvoj bike nie je trieda AM alebo Enduro. Ak popisujes ze jazdis po kopcoch. Retaz zmeraj mierkou a konzervovat a cistit treba neustale. Ebike po kazdej jazde treba zbavit blata a necistot namazat. Pruzenie udrziavat v cistote a mazat. V podstate sa treba starat ako o normal bike. Je to vsetko popisane ale v navode o beznu udrzbu. Stale plati pravidelnou udrzbou cistenim a mazanim predlzujes zivotnost komponentov. Jedna sa ale o rucne cistenie nie wapkou ! daj sem vybavu link co tam vlastne mas lebo takto je to tazko.
25.08.2018 - 20:38:31
00
keyboard_arrow_up