Mate niekto skusenosti s polskou znackou Kross? maju kvalitne ramy ? cena/vybava je celkom zaujimava. priatelka si pozerala v exisporte tento model http://www.kross.pl/587-g614-k3305-hexagon_v6.html za cenu 329E sa mi zda celkom v pohode. mate ich niekto ?
10.03.2010 - 20:36:50
00
Za 325 EUR je v pohode. Moj znamy ma tuto znacku, ovsem bez diskov, s veckami a myslim, ze uz 3 roky jazdi na tom v pohode. Ak ho chces pre manzelku, tak nie je co riesit. Ja som mojej kupil TREK za 600 EUR a tie jej jazdy s kamaratkami (cesta, luka, cesta) sa nijako nepodpisali pod kvalitu toho bajku. Dokonca ani len plaste este nezodrala. Obcas z jesitnosti pozorujem v sobotu desiatky bikerov pocas jazdenia a divim sa, ze viac ako 50% z nich jazdi na hypermarketovych Olpranoch :D ....a myslim si, ze na ten vikendovy pohyb su maximalne spokojni.

Raz mi znamy pozical svoj shitovy bike, lebo som roztrhol plast a siel som do najblizsej predajne nieco kupit......tahalo sa na tom 5x tazsie ako na mojom, valivy odpor kolies bol enormny, kluky sli tazko...no proste des! Potom som mu hovoril, ze na mojom spotrebujem 4x menej energie ako na jeho.....on na to: "A naco chodis bicyklovat? Aby si oddychoval? Ja nie, ja chodim na to, aby som si udrzoval kondiciu a cim vacsia drina, tym vacsia kondicia!! ....no a bol som bez slov :rofl: :rofl: kludne chod do toho.

Inac...paci sa mi ten napis na rame: KROSS MTB COLLECTION" :headbang:
10.03.2010 - 22:06:54
00
hadam bude v pohode. je ine ked ma bicykel udrzat 85kg chlapa valiaceho sa lesom a ked ma znasat 55kilovu babu ktora ani poriadne z obrubnika nezoskoci:) vo vybere je este trek 3900 D 2010 ale zeny sa hlavne podla dizajnu rozhoduju. vybavovo su rovnake ja by som bral trek uz len kvoli znacke ... ale ja som chlap:-D
10.03.2010 - 22:11:51
00
chod do tohoto:

http://velosprint.sk/shop/c.224_539_544/trek-3900-wsd-09.p.9488
Ma ho moja sestra....je nadherny, vsetky zeny jej ho obdivuju a ma aj skvelu kvalitu
10.03.2010 - 22:50:55
00
:-D to by bolo na rozchod keby jej to prinesiem domov.... zenske ramy jednoznacne nie
11.03.2010 - 08:15:07
00
http://velosprint.sk/shop/c.224_539_544/gt-avalanche-3-0-gtw-09.p.9358
http://velosprint.sk/shop/c.224_539_544/mongoose-tyax-elite-womens-09.p.9568
http://velosprint.sk/shop/c.224_539_544/trek-4500-wsd-09.p.9473
11.03.2010 - 22:22:47
00
Mam Kross Level A2 2006 a je to v pohode...Dokonca vydrzal aj 3 maratony bez problemov.
Tento rok po viacerych upgradeoch uz ostal len ram, vsetko ostatne som vymenil.
Myslim, ze za tu cenu dobra kupa.
12.03.2010 - 09:22:00
00
angel1 napisal:
"Raz mi znamy pozical svoj shitovy bike, lebo som roztrhol plast a siel som do najblizsej predajne nieco kupit......tahalo sa na tom 5x tazsie ako na mojom, valivy odpor kolies bol enormny, kluky sli tazko...no proste des! Potom som mu hovoril, ze na mojom spotrebujem 4x menej energie ako na jeho.....on na to: "A naco chodis bicyklovat? Aby si oddychoval? Ja nie, ja chodim na to, aby som si udrzoval kondiciu a cim vacsia drina, tym vacsia kondicia!!"
paci sa mi ten napis na rame: KROSS MTB COLLECTION"
----------
Ten nazor pocuvam casto od ludi jazdiacich na hrdzavych libertach respektive autach co maju libertu 15 rokov v garazi a nikdy nesedeli na novom karbone s 25kami 28" . Alebo sedeli par metrov na starom podhustenom favorite s vytahanou spinavou retazou len s baranmi bez moznosti drzat sa vzpriamene a zvyknuti drzat ruky siroko od seba. Alebo zavideli, ci im bolo luto kupovat novy bicykel, ked uz jeden maju.
Ono sa da udrzovat kondiciu a drinu aj na cestnom 7kg aj na na novom full mtb. Minulu nedelu som spravil 4 x 5km a celu cestu som slapal nad 40km/h. Az ked som prisiel do mesta tak to bolo cca 25km/h. Ak je spravna geometria a loziska, tak v 60ke nieje citit vibracie pokial je hladka cesta. Dole kopcom sa da aj 85km/h.
A tiez vela ludi hovori kros akemukolvek horskemu a trekovemu biku. U nich je len zavodny favorit, cestna liberta a vsetko ostatne horske ak to ma hrubsi dezen. E-bike ani nerozoznaju ze je to ebike a nevedia ze existuje viac druhov ventilov a na pumpe nedokazu nafukat galusku lebo tam je autoventil. Nevedia nic o komponentoch. Preto maju taky nazor.
Tak isto ako chceli aby som pozical moju prilbu 3 rocnemu dietatu. Proste pre nich je kazdy bicykel rovnaky. Ci saganov s-works, ci favorit, ci ukrajina, ci liberta, ci horsky. Proste bicykel.
---------
Nedavno kamarat kupil Kross level 3 a hned sa mu zasekla retaz medzi 2 pastorky a nevedel si to opravit. Hmotnostou nieje tazky ale na to ze je bez full vybavy je tazky dost. retaz CNHG40 sa skoro vytaha hlavne pri ludoch co preraduju pod zatazou a volia nespravny prevod, uz som videl jazdca co jazdil s retazou do kriza maly vpredu, maly vzadu a stazoval sa ze to nejako hapruje aby som sa mu na to podival. Vidla lacna, zdvyh len 100mm. Plast s defektom sa mi zdal na hmat ako na tych smejdoch z tesca. aj ked schwalbe sa mi nezda zly plast. pouzivam ho na cestaku, ale je iny na hmat. Kevlar asi nemal. Ake zlozenie materialu pouziju a kolko kaucuku daju do duse. Snazia sa vyrabat nadoraz a zaroven aby to dlho nevydrzalo. Posledne roky kadzu chvilu defekt na tom istom bicykli ako pred 20 rokmi,mal som radsej lepit ako menit dusu. Na tenkych galuskach nechcem zaplatu.
Ale za tie peniaze, (teraz 429€) sa to oplati. Nedavno bol za 649, tolko by som zan nedal ako on. Hlavne kvoli hmotnosti 13,8kg (level 3) sa na rekreacnu jazdu mestom a po polnej ceste oplati, a k tomu aj do prace. A tiez ze ma hydraulicke brzdy. Osobne by som vsak pri kupe biku trosku priplatil a vzal nieco lepsie. Pripadne z bazaru, ale tam by som pozeral dosledne na kazdy komponent a dopredu si zistil jeho cenu. Lebo kross nieje vela muziky za malo penazi. Ale malo muziky za malo penazi, aj ked je to super bik jeden z najlepsich, ak chcem vymenit staru hrdzavu libertu za novy lacny bik na rekreacnene vozenie. V tescu som chytil do ruky cestny polodestsky olpran a tazky ako tank a koleso sa mi zvrtlo ako zavazie, plus nechutna omotavka a koleso sa tocilo tazko s vibraciami. Ale na prvy pohlad vyzeral ako moj cestak s karbon vidlou. Pre neznaleho je bik ako bik. Asi preto ze som zvyknuty na vyssiu kategoriu. A osobne niesom zastancom kompromisov trekovych. U mna bud casovkovy cestak, alebo full s 2,35 plastami a zdvyhom 145-150mm a pomer prevodu 22/32
26.08.2018 - 14:39:02
00
Tolik práce a přitom taková blbost! :tmi:
26.08.2018 - 21:24:58
013
Zas tolko prace to nedalo 10-15 minut. ? a
nazor to nieje moj len ho posuvam dalej a vacsia cast komentara je co mi povedali. Pisal som to automaticky bez rozmyslania. Ti ludia co maju taky nazor skutocne existuju. Pozical som novy bik a kamarat so starym na pohlad rovnakym si moj nevedel vynachvalit. Zasvietili mu oci a rozmyslal aj on o kupe takeho. Ked som oznamil cenu zosmutnel. Rodicom som dal moj druhy bik a po vyskusani hned darovali znamemu svoju ukrajinu. Skupina sme sli na novych bikoch a chudera nevladala za nami na liberte. Ked jej kamarat pozical favorit. Nevedela sa na nom udrzat ze uzke riadidla a nemohla sa zohnut kvoli pneumatike na bruchu a drzat riadidla hned vedla predstavca by nedokazala vobec. Aj mne trvalo par minut zvyknut si z horskeho na cestny a potom po roku spet na horsky uz problem nebol.
Ved vidim vsetkych ludi ako sa naklanaju pri slapani zo strany na stranu a dvyhaju zo sedla pri slapati na liberte a potom ide niekto v meste na nejakom 2000e cestnom tak len sedi bez pohybu noh aj 100m okolo nich a vezie sa 2x rychlejsie. Tiez valuvy odpor kolies. A je to trochu aj udrzbou. Ocistil som kazetu, vymenil som retaz a naolejoval, dofukal kolesa (tie dofukujem pravidelne) a citil som zlepsienie. Uz som opravoval aj zadrete pedale a radsej som dal nove a jej vobec nevadilo ze ich ma zadrete. Casto je aj problem ze jazdec ma 80-90kg a nevladze do kopca. Nech schudne alebo si kupi ebik. A ci sa mu vmesti do vytahu v panelaku. 8kg karbon cestny vynesiem lahko na 5 poschodie a tiez sa vmesti do vytahu. Ten tazky kross s 29 kolesami a obrie riadidla vhodne do terenu sa do vytahu nevmesti.
Ten kross level 3 by sa mi pozdaval za tu cenu 429e pokial by som nelipol po vyssej kategorii. Za 429 sa mi pacil najprv ctm rambler 2017. Oba maju 29 kolesa. Ale potom mi povedali o krosse podla specifikacii by som vzal by som ten kross. Podla mna su priblizne na jednej urovni,
kedze nejde o zavodenie nieje co riesit.
O krosse som nevedel. Cyklopredajne co moc bicyklov pod 1000e nemaju ho u nas viacere nemaju a exisport nenavstevujem, kedze tam nemaju vyber (merida, bianchi, specialized, cannondale, trek...) olpran vector kellys nejak moc nemam rad. a najdrahsi maju v exisporte za 629eur. Ja jazdim na endure
a na cestnom. To enduro sa do vytahu vmesti na chlp presne zdvyhnuty so stocenym kolesom.

A ak chce niekto komentovat nemal by pisat len ze je to blbost ale aj vecny nazor. Nech sa poucim. Tiez neviem vsetko. Ani neviem co z toho je blbost. To co som pisal si nevymyslam.
29.08.2018 - 20:14:37
00
Toto erupcie na Slnku nevysvetlia.
29.08.2018 - 20:26:22
01
Inak.. možno sa mýlim,ale na značke Kros vyhrala nejaká polka OH v Riu.
29.08.2018 - 21:20:01
00
a tuším aj švajčiarka svetový pohár v XCO :?: :lol:
29.08.2018 - 21:24:51
02
vecný názor: málokomu sa chce čítať také dlhé príspevky
29.08.2018 - 21:27:45
04
Najdrajsi kross je za 600eur co som nasiel v eshopoch. Ze by na takom niekto vyhral? Na seriovom z exisportu neviem. Preteky su aj o rozlozeni sili na cely zavod, vyuzite terenu, nebat sa rezat zakrutu, hmotnosti a sily jazdca... ale asi ten kross na pretekoch nebol z exisportu za 600e.
Ale je to mozne. Aj upravena skoda 100 davnejsie sutazila. Sice nevyhrala ale dobre sa umiestnila. Tu sa pytali na kross v nizkej cene. A za tu cenu je to velmi dobry bike.
30.08.2018 - 04:32:04
00
cron
keyboard_arrow_up