Problém. Pred pár dňami som náhodou objavil bočný vakel v zadnej stavbe, netuším, či tam bol od začiatku, alebo vznikol časom. Ide o Nerve AL 7 2014, kúpený 3/2014, do 11/2014 odjazdených cca 1800 km.
Problémové miesto je spojenie vahadla s horným ramenom zadnej stavby, viď výkres: http://goo.gl/v5h0Cu
Ukázalo sa, že išlo o nedostatočné zalisovanie/uvoľnenie ložiska v telese vahadla. Ložisko samotné je v poriadku. Problém je rovnaký na oboch stranách. Prejavuje sa to takto: http://goo.gl/DPjgyL. Skrutky boli samozrejme zatiahnuté na správny moment.
Takto opísaný problém aj s videom som poslal na adresu [email protected]
Odpoveď bola, že bicykel musia vidieť, tak som ho dnes 18/11/2014 poslal. Kuriéra vybavujú a platia oni. Na otázku, či poputuje do Nemecka, bola odpoveď, že len do ČR.
To je zatiaľ všetko, budem aktualizovať. Ešte dodám, že komunikácia bola zatiaľ promptná, bezproblémová.
Aktualizácia 25/11/2014: poslal som mail, že ako je s tým ďaleko a odpovedal, že včera to videl a súhlasil s mojou diagnózou a tým, že to vahadlo treba vymeniť a objednal ho z Nemecka. Kladiem si otázku, ako by to bolo prebiehalo, keby som to bol skomunikoval priamo s Nemcami, možno by to uznali a poslali a ušetril by som čas. Ale to sa už nedozviem. Predpokladám, že ani nikto z tohto fóra to neskúšal napriamo, alebo?
Aktualizácia 4/12/2014: dostal som mail, že vahadlo dnes dorazilo a je už aj nahodené, zajtra vyráža bicykel na cestu späť.
Aktualizácia 9/12/2014: bajk je doma, vahadlo vyzerá v poriadku (btw. zdá sa mi, že má trošku inú povrchovú úpravu, asi je to z 2015 modelu, ale to je nepodstatné).
Takže celkový čas vybavenia 3 týždne, komunikácia bezproblémová.
posledný komentár: 19. 9. 2025 o 15:12
https://customers.microsoft.com/en-US/story/bicycle-firm-moves-retail-system-to-cloud-expects-to-s
https://customers.microsoft.com/en-US/story/integrated-crm-solution-helps-trek-support-local-sales
Co usetrili na predajniach, si zobral MS
Ja som si pred casom objednal skladaci bicykel z totalneho vypredaja za 90 gbp. Prisiel oskrety, kolesa a brzdy montoval cinan zaciatocnik,atd. Pre niekoho nepouzitelne. U mna za dve hodiny behal na sto percent - bez eura naviac.
Ale tu nejde o to, ci si to vie alebo nevie vycentrovat. (sam mam 2015 Grand Canyon CF 5.9 (btw. cochvila na predaj, kedze uz ma nahradu
Ja som s bikom tak isto nemal ziadne problemy az na nestastne brzdy formula, ktore akosi nikdy moc necheli brzdit tak ako som si predstavoval, vymena za XT toto vyriesila raz a navzdy.
Ide o to, ze ked kupujes nieco nove ( a je jedno, ci cez direct sales alebo v kamennej), ocakavas, tak ako to bolo u mna, ze nahodim predne koleso, riaditka, sedlovku a idem.
Nechces riesit hned od zaciatku problemy;
Ja som si pred casom objednal skladaci bicykel z totalneho vypredaja za 90 gbp. Prisiel oskrety, kolesa a brzdy montoval cinan zaciatocnik,atd. Pre niekoho nepouzitelne. U mna za dve hodiny behal na sto percent - bez eura naviac.
V prvom rade treba chybu hladat najma u mail orderov a nie u kupujucich. Stav vyrobku by mal byt jasne popisany. Ak je zlava preto, ze stav vyrobku nie je 100%ny, treba to jasne uviest aj s detailnym popisom chyby.
Nemam rad podvodnikov, co ako mega vypredaj skladovych zasob stareho modelu v skutocnosti predavaju poskodene vyrobky, ktore boli x krat vratene, mozno prave preto, ze uz pri prvom predaji mali vyrobnu chybu.
Ty si to dokazal dal do rozumneho stavu a pritom (ch)ujo predajca jb na to resp. predava nieco, o com nema ani paru.
Problem vsetkych direct sales je evidentne v tom, ze narastli velmi rychlo, i ked este by som to chapal u YT a podobne, Canyon by uz mal byt podla mna na inom leveli, hmm.
Chcel som tento rok kupovat full od YT (trvalo im skoro 3 tyzdne kym odpisali, medzitym som cital reviews a zle, nedobre. PROPAIN mi odpisal az po tom ako som im dal negativne hodnotenie na stranke. Nakoniec som sa na to vykaslal a skoncil u Cannondale.
12. Júna sa zlomil Exceed CF SLX. reklamácia uznaná. rovnaký rám som nechcel, takže ponúkli CF SL alebo starý Lux (pre kompatibilitu s komponentami) + doplatok za tlmič a lockout
26. Júna objednaný dohodnutý rám Lux v modrej farbe. Odvtedy sa termín odoslania vždy posúval z týždňa na týždeň atď
20. Júla už došla trpezlivosť, volám Canyon hotline do Nemecka, zisťujú, že rám v objednanej farbe nemajú (diki Broňa, mesiac v pečku. Vedieť to, tak tam volám oveľa skôr)
23. Júla objednaný rám v inej farbe
10. Augusta odoslaný starý bajk do CanyonCZ (už tam mali nový rám aj tlmič)
17. Augusta sa teda pýtam, či majú bajk (podľa trackovania dorazil v Pondelok 13.) a oni že nie, žiaden bajk im nedošiel. Kuriér ho dodal na zlú adresu a nikoho to týždeň netrápilo, že môj bajk je nezvestný. Našli ho potom v nejakej inej cyklopredajni ...
24. August kedže žiadne správy, pýtam sa kedy mi pošlú bajk. Vraj nemajú lockout a museli objednať extra v CZ, lebo v DE nebol na sklade ... nerobím si srandu
28. August bajk preskladaný, hotový, pripravený na odoslanie.
29. August kurier odmietol prebrat velku krabicu v ktorej som bajk posielal tam (mam XL ram, do inych sa nevosiel iba do krabice z eBajku)
30. August prebalili mi to do bikeguard krabice a odoslali
3. September "nový" bajk dodaný, kto chce vidieť foto tak v profile
Dúfam, že nikto z vás nebude mať toľko smoly ako ja a ponaučenie pre ostatných?
Nepíšú oni sami od seba, respektíve neviete stav svojej objednavky? Píšte vy im, volajte, pýtajte sa ... lebo keď to necháte iba na "no však oni na tom asi robia, nebudem ich stresovať, počkám" môže niekedy zbytočne predlžovať vybavenie vašej reklamácie. Koniec príbehu
BTW, keď si to riešil cez CZ, prečo si neskúšal zo zákona 30 dní na reklamaciu, odstúpenie od zmluvy a požadovať vrátenie peňazí???
Ide o to použiť všetko čo sa dá vo svoj prospech a nenechať sa odpinkat.
Presne na to sa spoliehajú, je sezóna, čakajte, ste v poradí, a všetci pekne čakajú a čakajú.
Co sa tyka otazok, odporucam tiez Facebook stranku Canyon (ale v nastaveniach canyon stranky si treba nastavit global) Komunikoval som s Angie, (poslednu otazku som cez messenger dal JUN 20TH, 5:22PM Angie ma kontaktovala JUN 21ST, 3:13PM, takze zhruba den).
Hadam to trochu pomoze.
Aj pri tom stave aky je, stale co sa tyka komunikacie je Canyon "v provnani" s YT Industries, ci PROPAIN top.
Podarilo sa mi zlomit packu Shapeshifteru na riaditkach, iba tu plastovu koncovku.
Nikde som to nenasiel ako nahradny diel....., ani tu plastovu koncovku , ani ako celok.
Viete mi pomoct s nejakou nahradou ?
Dakujem za radu