Riešim nákup nových kolies na cesťák a preto by som Vás chcel poprosiť o Vaše skúsenosti a prípadne nejaké tipy. Momentálne vážne uvažujem o Fulcrum Racing 5 Evo len neviem ako by to bolo s dostupnosťou náhradných dielov. Cenová hladina asi do tých 300 Eur, nie som žiadny veľký pretekár.
Stax ja som iný ako skladaný bike nemal . Aj ten ďalší taký bude . O pár mesiacov
Ja detto.Všetky bicykle, ktoré som doteraz mal,boli skladačky.Je to cenovo nevýhodnejšie,ako kúpa sériového,ale to je daň zato,že si ho dizajnovo vyskladám presne podľa môjho vkusu.To je jedna vec a tá druhá je,že nemusím nič ,,po čase" vymeniť.Teda okrem spotrebáku,samozrejme.Je to už doslova ako závislosť,keď si ho môžem od piky poskladať a sám všetko naštelovať.Mám zručnosť+dielňu a potrebné náradie,tak prečo by som za to platil v servise?Ale chápem,že nie každý má takúto možnosť.
Nie na každé bicyklovanie potrebujeme čo najľahšie kolesá. Niekomu stačí to , niekomu zas treba ono . Podľa toho čo jazdíme. Keď si jazdí len tak na pohodu a nepotrebuje do toho vrážať väčšie peniaze , tak aj tie základné kolesá nemusia byť zlé
zopár testovacích bikov s o dosť lepšou výbavou som skúšal, ale až taký rozdiel som nevidel (a to na jednom z nich bol top model kolies od Fulcrum, na úrovni Campagnolo Bora)... stále je to o nohách, keď mám málo najazdené, kolesá ma nespasia... ale budúcu sezónu by som rád skúsil nejaký cestný ultramaratón, tam sa už na základný set kolies radšej nebudem spoliehať
Je to o nohách a tréningu , ale keď sa budeš porovnávať s niekým rovnako silným ako Ty , dajme tomu na nejakom preteku čo chceš skúsiť , tak v takom prípade už tie lepšie kolesá pocítiš . Nevyskúšaš , nezistíš
zopár testovacích bikov s o dosť lepšou výbavou som skúšal, ale až taký rozdiel som nevidel (a to na jednom z nich bol top model kolies od Fulcrum, na úrovni Campagnolo Bora)... stále je to o nohách, keď mám málo najazdené, kolesá ma nespasia... ale budúcu sezónu by som rád skúsil nejaký cestný ultramaratón, tam sa už na základný set kolies radšej nebudem spoliehať
Pokiaľ si necítil rozdiel medzi lepšími kolesa a tým čo máš teraz tak si šťastný človek. Ušetríš veľa peňazí a stále si budeš užívať jazdenie rovnako.
Inak na ceste to nie je až tak o váhe pokiaľ sa nebavíme o kopcovitých trasách z dlhými stúpaniami cez 8%. Moderné vysoké a široké ráfky s U profilom lepšie "držia" rýchlosť, majú lepšiu aerodynamiku a proste sú rýchlejšie.
Inak slovné spojenie "mám málo najzdené" a "cestný ultramaratón" mi nejako nejdú dohromady
NIe je to len o kolesách, ale aj o kolesách. Simon išiel prekonávať lokálny KOM, tak optimalizoval okrem iného aj kolesá. Človek priamo of Zipp-u mu poradil vysoké aero ráfy a k tomu 23 mm gumy. Iný človek mu zasa poradil použiť vpredu veľkú pílu kvôli efektivite, tak ju použil (a zaujímavo k tomu prispôsobil/preskladal kazetu). A tak.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ja detto.Všetky bicykle, ktoré som doteraz mal,boli skladačky.Je to cenovo nevýhodnejšie,ako kúpa sériového,ale to je daň zato,že si ho dizajnovo vyskladám presne podľa môjho vkusu.To je jedna vec a tá druhá je,že nemusím nič ,,po čase" vymeniť.Teda okrem spotrebáku,samozrejme.Je to už doslova ako závislosť,keď si ho môžem od piky poskladať a sám všetko naštelovať.Mám zručnosť+dielňu a potrebné náradie,tak prečo by som za to platil v servise?Ale chápem,že nie každý má takúto možnosť.
co mi pripomina ze by som mal dat inzerat do bazaru ze predavam 6.1kg BHcko...
Finančná rezerva sa neukladá do peňaženky
Pokiaľ si necítil rozdiel medzi lepšími kolesa a tým čo máš teraz tak si šťastný človek. Ušetríš veľa peňazí a stále si budeš užívať jazdenie rovnako.
Inak na ceste to nie je až tak o váhe pokiaľ sa nebavíme o kopcovitých trasách z dlhými stúpaniami cez 8%. Moderné vysoké a široké ráfky s U profilom lepšie "držia" rýchlosť, majú lepšiu aerodynamiku a proste sú rýchlejšie.
Inak slovné spojenie "mám málo najzdené" a "cestný ultramaratón" mi nejako nejdú dohromady
NIe je to len o kolesách, ale aj o kolesách. Simon išiel prekonávať lokálny KOM, tak optimalizoval okrem iného aj kolesá. Človek priamo of Zipp-u mu poradil vysoké aero ráfy a k tomu 23 mm gumy. Iný človek mu zasa poradil použiť vpredu veľkú pílu kvôli efektivite, tak ju použil (a zaujímavo k tomu prispôsobil/preskladal kazetu). A tak.