Lokalizácia
Formulár sa odosiela
- plášť Maxxis Minion DHF 29x2,3 3C MaxxTerra EXO TR: udávaná výrobcom/nameraná: 925g/937g
- multikľúč crankbrothers M19: udávaná výrobcom/nameraná: 175g/175g

Prílohy:

maxxis_minion_dhf_3c_exo_tr.jpg
maxxis_minion_dhf_3c_exo_tr.jpg 520.83 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

crankbrothers_M19.jpg
crankbrothers_M19.jpg 446.67 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 06.10.2018 - 14:34:41
01
Selle italia slr. Nie je 160g ako 160g.

Prílohy:

E3EEFF54-2E50-46BE-A43A-3BB2E091980E.jpeg
E3EEFF54-2E50-46BE-A43A-3BB2E091980E.jpeg 492.13 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 11.10.2018 - 19:41:45
00
.

Prílohy:

Komentár súboru: Specialized Fast Trak Gripton 29x2.1
ft21 gripton.jpg
ft21 gripton.jpg 206.97 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 12.10.2018 - 21:28:15
00
Onoff peak carbon 0.2 720mm

Prílohy:

B8CE15A1-72BC-4A59-BFE8-659578BCE430.jpeg
B8CE15A1-72BC-4A59-BFE8-659578BCE430.jpeg 562.4 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 12.10.2018 - 21:43:33
02
To asi nie je verzia S-Works ten Fast track, že? Môj S-Works 29x2,3"

Prílohy:

tire_Spesl_FastTrack_29x23_SWorks_586g.jpg
tire_Spesl_FastTrack_29x23_SWorks_586g.jpg 144.55 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 13.10.2018 - 09:20:52
00
Kristina Je to ta stredna verzia bez Grid ochrany bocnic. Oproti Sworks viac gumy a odolnejsia 60TPI bocnica. Hmotnost toho sworks Fast traku je brutal nizka ked uvazim, ze moje Renegady Gripton o tej sirke vazia 720g.
Zobraziť komentár 13.10.2018 - 17:08:06
00
Dost zvlastny pocit pri slapani, ten oval.

Prílohy:

Komentár súboru: Absolute Black 32T
IMG_20181013_092823.jpg
IMG_20181013_092823.jpg 657.52 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 13.10.2018 - 17:11:59
00
Rychlo si zvyknes. Ja uz ani nevnimam ze mam oval :-)
Zobraziť komentár 13.10.2018 - 17:41:22
01
Mozem potvrdiť prvych 5 minút je ako keby ti niekto zo srandy vymenil kluky ale casom si nohy zvyknú. Dnes po nejakom desiatom vyjazde som to uz ani nevnimal
Zobraziť komentár 13.10.2018 - 19:11:57
00
Citelne je to hlavne na rovine. Zaujimave je, ze som siel vsetky kopce na o jeden pastorok tazsom prevode. Akoby som mal mensi prevodnik. Ma to nieco do seba.
Zobraziť komentár 13.10.2018 - 22:10:59
00
Pri ovale je hlavne citeľné ako s ním bojuje retiazka s kladkou prehadzovačky.
Zobraziť komentár 13.10.2018 - 22:17:32
00
Nic take som pocas dnesnych prvych troch hodin jazdy s nim nezaznamenal. Voditko sa sice pohybuje, ale skoro nebadatelne. Preradzovanie bezproblemove.
Zobraziť komentár 13.10.2018 - 22:40:07
00
Oval s nicim nebojuje. Mam oval uz na druhom bajku, dokopy cca 5 sezon a oval nesposobil ziadnemu komponentu ziadnu ujmu. Ale je pravda ze niekomu proste nesadne a prejde spat na klasiku.
Zobraziť komentár 13.10.2018 - 23:42:37
02
arrow_leftBikedav napísal:
Pri ovale je hlavne citeľné ako s ním bojuje retiazka s kladkou prehadzovačky.

To vieš, alebo iba hádaš? :)
https://youtu.be/kf6fTqaLysg
Zobraziť komentár 14.10.2018 - 07:56:48
01
Aj na tom videu mu natahuje tu kladku a to ma bike iba zavesený, ked na tom ale niekto bude šlapať tak už sam tlmič natahuje kladku ( bike prepružuje) + oval. A zasa cim menší ma počet zubov oval tym menši učinok na tu kladku.
Zobraziť komentár 14.10.2018 - 09:06:44
00
keyboard_arrow_up