nechapem co vas ten plyn tak triggruje. Drviva vacsina starych V8 motorov na slovensku je lpg(kajeny, mercedesy atd atd) pokial s tym clovek nezavodi a dodrzuje servis tak s tym nieje problem.
16.10.2018 - 09:12:42
00
Robio napísal:
nechapem co vas ten plyn tak triggruje. Drviva vacsina starych V8 motorov na slovensku je lpg(kajeny, mercedesy atd atd) pokial s tym clovek nezavodi a dodrzuje servis tak s tym nieje problem.

To sa da pochopit, tam je ta uspora mega obrovska pri tej spotrebe :) minule som videl jeden jeep V8 a vzadu mal napisane FUCK FUEL ECONOMY a na skle nalepku LPG. Ake komicke :D
16.10.2018 - 09:22:14
00
Ja to skor nechapem pri tych velkych motoroch,kupis si V8 a potom nemas na fuel? Uz ked ma niekto 1.5ku a snazi sa usetrit no OK ale pri V8? Ked chces opicu treba mat na banany...
16.10.2018 - 09:26:08
05
Samalama napísal:
Ja to skor nechapem pri tych velkych motoroch,kupis si V8 a potom nemas na fuel? Uz ked ma niekto 1.5ku a snazi sa usetrit no OK ale pri V8? Ked chces opicu treba mat na banany...

No lebo mas V8 ktora jazdi za tolko co ta 1.5ka ibaze ovela lepsie :D
16.10.2018 - 09:28:28
03
Moja 1.6 octafka jazdi za cca 7l LPG...V8 bude zrat tak 20l LPG takze ani zdaleka za to iste...btw, mam 300 000km a bez jedineho problemu ...
16.10.2018 - 10:28:51
01
Zrejme to Palo myslel tak ,že V8 s LPG bude jazdiť s nákladmi rovnakými ako 1,5 bez LPG (osobne to porovnať neviem lebo som nikde auto s LPG nemal)
16.10.2018 - 10:32:04
02
Vyše 20-ročný Jeep so starým 4-litrovým 6-valcom žerie medzi 17-18 litrami v zmiešanej prevádzke (medzimesto, terén, AT gumy). A LPG do neho nikdy nepôjde už z princípu. Ani keď sa spotreba na novým MT gumách zvýši k očakávanej a magickej hranici 20 litrov na 100. Keď palubný PC ukazuje aktuálnu spotrebu ako 1-ciferné číslo, idem mega úsporne. :lol:
16.10.2018 - 10:39:31
00
Uz len z principu by som nechcel tolko platit za palivo :D
16.10.2018 - 11:08:33
00
tym principom som v podobnom rozhodovani nikdy nerozumel :)
16.10.2018 - 11:16:41
00
Dvenohy napísal:
Moja 1.6 octafka jazdi za cca 7l LPG...V8 bude zrat tak 20l LPG takze ani zdaleka za to iste...btw, mam 300 000km a bez jedineho problemu ...

Tak skodovacke/VW MPI motory si s LPG rozumeju velmi dobre. Pri novych koncernovych autach uz motorov vhodnych na LPG moc nenajdes (asi len ten trojhrncek).
16.10.2018 - 11:18:12
02
ja mam skusenosti s LPG BRC v BMW E46t 1,8 - nic to neslo a zralo ako 330i...neoplatilo sa mi jazdit na LPG...kym som dosiel do roboty (6km), tak akurat ked som parkoval mi preplo na plyn...v zime nehovoriac, ze to nepreplo ani po 15km :D + trebalo menit nadrz...pojazdil som, vyskusal som a predal som... :)
16.10.2018 - 12:52:21
00
Palo TT napísal:
Tak skodovacke/VW MPI motory si s LPG rozumeju velmi dobre. Pri novych koncernovych autach uz motorov vhodnych na LPG moc nenajdes (asi len ten trojhrncek).

Ta litrova hrkalka nie je nahodou priamovstrek? Lebo tie su nic moc na prestavbu.
16.10.2018 - 12:53:10
00
Palo TT napísal:
Tak skodovacke/VW MPI motory si s LPG rozumeju velmi dobre. Pri novych koncernovych autach uz motorov vhodnych na LPG moc nenajdes (asi len ten trojhrncek).

hej hej, preto som cakal na novu CNG octaviu....ale strasne to posrali s tou nadrzou..... :-(
16.10.2018 - 12:55:01
00
palo1707 napísal:
Japonske benziny vseobecne velmi nemusia plyn. Pritom na benzin vydrzia jazdit vecne.

Videl som aj Mazdu MX-5 na plyne, to som doteraz nepobral, že prečo ten, kto si kúpi takéto auto, tak tam dá plyn...
16.10.2018 - 16:15:34
03
Jak preco? Ty povazujes MX-5 za nejake super mega performance vozidlo, ze to plyn degraduje? Ja prejdem na 45litrovu nadrz 350km, 400 ak sa snazim. plynova MX-5 za tie peniaze prejde 2-3x tolko.. Navyse, MX-5 je o radosti z jazdy, takze kto si za 60EUR uzije tej radosti viac, ja ci on? (pritom ma este moznost kedykolvek prepnut na benal, keby mu naaaahodou tych 10koni chybalo pri predbiehani...)
17.10.2018 - 09:07:58
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up