mam ich na am/trail biku a velka spokojnost
16.10.2018 - 09:38:51
00
jj, ja tiez v XM1501 kolesach a zatial spokojnost
16.10.2018 - 20:53:32
00
predpokladám, že sa tu už o nich písalo, ale skôr by ma zaujímali reälne skúsenosti, či ich niekto aj reálne jazdí...myslím že o cene sa nemá zmysel baviť, možno akurát ako veľký rozdiel je medzi týmto výbehovým a aktuálnym modelom?
https://www.bike-components.de/en/Mavic/Crossmax-Pro-Carbon-2-1-WTS-Disc-6-bolt-29-wheelset-Closeout-p64562/
17.10.2018 - 10:35:09
00
Čo som čítal kade tade po zahraničných fórach tak ich dosť chvália. Ja som si ich včera objednal ale nie crossmax ale XA PRO. Hlavne kvôli vnútornej šírke ráfikov, to je hlavný dôvod prečo chcem meniť kolesá , potom je to váha a iné..... Čiže za tú cenu pre mňa jasná voľba. Počítaj že v tom máš ešte príslušenstvo v +- 100€. Tak ta cena ma úplne presvedčila.
17.10.2018 - 11:08:40
00
Tak,ako som žiadal o radu stránku dozadu, a po porade s Mattom so Suncycle,vyzerá to predbežne takto :

1. ráfik https://www.suncycle.sk/sk/produkt/mtb-rafik-dt-swiss-xr391-tlr/9793
prikláňam sa k nemu,namiesto pôvodného DT Swiss XM421 TLR. Oba majú vnútro 25mm, avšak xr391 má vonkajšok o 1 mm užší,rovnako má menšiu aj váhu.

2. špice https://www.suncycle.sk/sk/produkt/drat-dt-swiss-competition-race-cierny/7009
volím klasicky 32 ks na koleso
3. niple
https://www.suncycle.sk/sk/produkt/nipel-dt-swiss-standard-alu-farebny/3809

4.páska
https://www.suncycle.sk/sk/produkt/paska-do-rafkov-no-tubes-10x21mm/6193

5.ventil
https://www.suncycle.sk/sk/produkt/ventil-dt-swiss-tlr/4254

6. čo sa týka nábojov,plánujem použiť svoje pôvodné xtčka,dám ich rovno preventívne na servis a myslím,že za tých 100 či 150 eur sa ich oplatí drať.

7.plášte by som rád dodral svoje kontíky RS,ale to sa zrejme pri inštalácii TLR ventilu už nebude dať,čo ma mrzí.

všehovšudy ma vycháza táto sranda na cca 240 Eur + plášte+ práca,ale myslím že rozdiel oproti pôvodným ťažkým a úzkym kolesám bude znateľný. Už len teda,aby to bolo blbovzdorné a nemusel riešiť prasknuté špice a ráfky:) Pri pôvodných kolesách som pri cca 5000km neriešil na kolesách nič...
17.10.2018 - 12:39:47
00
Bud si poslal zly odkaz na pasku, ale ta bude uzka... A zaujmave ze ti Matt odpisal, ja uz som pisal dva maily, pripomenutie aj tu na fore a stale nic...
17.10.2018 - 12:49:57
00
som laik. typ a veľkosť pásky si už nechám určiť Mattom,prípadne ,preto tu môj setup posielam sem. Toto je len detail. Podstatné sú ráfky a výplet:)
17.10.2018 - 12:52:24
00
stanlee Ku rafiku davaju tie pro head niple ktore treba u toho rafiku aj pouzit, maju prisposobenu hlavicku do tych rafikov aj s pribalenymi podlozkami, cize dokupovat niple netreba, ba dokonca tie obycajne sa ani neodporucaju. Ale v baleni zvyknu byt 2,0mm, no ked chces vyplet 1,8mm tak ti treba druhe niple, ale tie Squorx pro head.
A v navode od rafika je, ze treba pouzit 27mm siroku pasku.

Prílohy:

20130419-104159iguqt.jpg
20130419-104159iguqt.jpg 138.72 KiB thumb_up2thumb_down


Naposledy upravil mireq1 dňa 17.10.2018 - 18:33:19, celkovo upravené 1 krát.

17.10.2018 - 17:29:52
02
Prosím vás zvažujem kúpu nového zadného kolesa, je veľký rozdiel medzi DT Swiss E1900 a E1700 ? Cena dvojnásobná oplatí sa to ? alebo po prípade nejaké iné alternatívy
17.10.2018 - 18:32:40
00
Mám otázku, mám nové kolesá mavic crossmax a je tam originál zelená priesvitná paska na bezduse a keď náhodim plášte tak to fuci cez špice. Dobre sa domnievam že ta paska stojí za h.... a treba tam dať poriadnu?!
19.10.2018 - 20:30:42
00
Lukas333; rafky su tie iste ale 1900 maju zapadkovy orech a v 1700 je 350 naboj s 18 zubovym ratchet systemom

robozv; nie su nahodou uz vsetky crossmaxy UST? Nefuci ti to popri ventilku?
19.10.2018 - 20:36:32
00
Lukas333; rafky su tie iste ale 1900 maju zapadkovy orech a v 1700 je 350 naboj s 18 zubovym ratchet systemom

Prosím ťa vedel by si mi to prosím vysvetliť aký je rozdiel medzi tými orechmi? Lebo v cene je to velky rozdiel
20.10.2018 - 00:35:15
00
https://www.dtswiss.com/en/technology/wheel-technology/pawl-technology/

https://www.dtswiss.com/en/technology/wheel-technology/ratchet-system-technology/
20.10.2018 - 04:40:46
00
Dobre ďakujem pekne, ale nepríde mi to vec za ktorú by som asi toľko priplácal
20.10.2018 - 08:19:50
00
V podstate je tam maly rozdiel .. ratchet ti vydrzi, pawls sa ti dodrbe :) .. ale ak jazdis 1000km rocne, tak ti to bude jedno. Ak jazdis aspon 5tisic, tak by som o pawls ani len neuvazoval. Ale servisovat sa pawls daju, zapadky stoja tusim 8e, ak treba vymenit dodrbany vnutorny ring, ten stoji asi este menej, co je ale problem je kluc na ring, ktory original stoji asi 50e a vysroubovat zaseknuty ring z naboja je velka sranda. Zapadkovy system je inak standard a kazdy jeden co som vozil, trebalo casom zapadky menit, ring sa opotrebovava (od zapadiek) a sem tam pocut zahryznutie chvilkove zapadky. Ratchet som este nemenil, ale je pravda, ze na ziadnom z nich som myslime nedal zatial viac ako 30tisic, kedze ich striedam. A kedze ani si nepisem kolko na com, tak ani nebudem vediet :lol: .. jediny problem co viem, ze vznikol, bol ak sa dlho jazdilo na loziskach s volou, potom je po vymene lozisk nutna vymena ratchetu (cca 40-50e?). A potom samozrejme ak sa da husta vazelina. Tyka sa to ale asi 18T ratchetu, tie novsie asi vydrzia o nieco menej.
20.10.2018 - 09:11:37
02
keyboard_arrow_up