Tiež sa bohužiaľ pridávam k nespokojným zákazníkom Canyonu a to nie je prvý Canyon u nás doma. Neuveriteľne ako dokáže radosť vystriedať sklamanie behom chvíle po vybalení bicykla z krabice. Oškretý
rám na viacerých miestach, chýbajúce veci, nakrivo zmontovaný kokpit...už som kontaktoval Canyon, som zvedavý ako sa k tomu postavia.
Mal som sto chutí hneď to hodiť naspäť do krabice a poslať späť. Vyzerá to horšie ako nejaký
bajk z outletu
Dnes je to 25. deň čo som dostal poškodený Aeroad CF SLX 8.0 Di2 a zároveň 16. deň čo som ho posielal späť do Nemecka. Za takmer tri týždne nestihli podľa info z Českej podpory ani naskladniť mnou odoslaný Aeroad, nie to ešte posunúť do prípravy nový kus na výmenu.
Už mi došla trpezlivosť a objednávku som stornoval. Teraz som zvedavý koľko týždňov budem čakať na vrátenie peňazí.
Nebol to prvý Canyon u nás doma, ale zdá sa že na dlho bude posledný. Jediné čo môžem pochváliť je jednanie p.Kocura z podpory, takmer vždy odpovedal rýchlo a so snahou pomôcť.