Rozmyslam urobit DebonAir upgrade na Pike 27.5 (2015) a zvacsit zdvih z 150 na 160. Tlmic ma 140 (Spectral AL). Ma to nejake nevyhody? Nebude to nevyvazene, alebo nieco take?
31.07.2018 - 15:47:05
00
Nevyvazene to rozhodne nebude ak spravne poladis tlaky. Treba poladit priblizne tak aby si vyuzival rovnaku cast zdvihu vzadu vs vpredu.
31.07.2018 - 20:45:17
01
Air Shaft upgrade kit dorazil, hadam neposeriem celu vidlu pri nahadzovani :) Prosim, upgradovali ste niekto aj Charger 2 Damper? Ma to zmysel? Ake su tam vyhody? Je to uz predsalen 200 EUR...
17.08.2018 - 14:03:08
00
Co som o tom cital z webu tak za 200E to nema zmysel. Malo by to zmysel keby si mal Yari s motion control, ze menis rovno za charger 2. Inak to urcite zmysel nema. Potom este mozno ak by si chcel remote lockout, tie Charger 2 sa robia uz tusim aj s remote lockoutom.
17.08.2018 - 16:29:13
00
Dakujem Swarz, aspon buden pokojnejsie spavat :) Inak operacia sa podarila, pacient zomrel :) DebonAir nahodeny a vyzera, ze bez problemov.
Jedine, comu som v navode nerozumel bolo, preco treba smerovat olej k okraju spodnych noh a co by sa stalo, keby som to neurobil. Kedze to islo kvoli hrubej stene relativne tazko nasmerovat, nejako som to neriesil. Az pri umyvani stareho dielu mi doslo, ze vnutorna noha (ak sa to tak vola) je duta a ze pravdepodobne nechcu, aby sa vyplnila olejom,
DebonAir to uz ma inak, na konci je to uzavrete, cize by to hrozit nemalo. Len si napamatam, ci je duta aj noha od chargera.... A cu som to teda urobil dobre.
Hadam to nebudem musiet rozoberat a tych 50h to takto vydrzi :)
17.08.2018 - 22:02:32
00
Čauko. Neviete niekto z akej zliatiny hliníka je korunka a stĺpik (Pike 2015)? Mám tam vôľu a skôr ako sa začnem pozerať po novej CSU, chcel by som to dať zvariť. :lol:

Edit: Korunka je z 7050 aluminum, ale neviem nájsť, z čoho je stĺpik.
03.09.2018 - 17:39:00
00
Ak si na tej profilovej fotke ty, tak by som vidlicu radsej nezvaral :-) na americkom ebay som videl vnutorne nohy tusim za 250$
06.09.2018 - 17:27:07
00
S tou volou to bol tusim pomerne znamy problem s Pike, resp. vela ludom to pukotalo a sem tam mozno aj vakel /tusim toto? https://www.youtube.com/watch?v=Yw5VxnfGvyo/ .. zvarenie si myslim tomu velmi nepomoze, kedze je to kryogenne nalisovane a ak to ma vnutri trosku volu, tak by sa to muselo zvarit skrz .. ale mohol by to poriesit specialny epoxid. Viem, ze existuje nejaky, cim lepia hlinikove veci na lietadlach a videl som jednu taku opravu, vyzera to ako zvarene. Alebo zohnat nove horne nohy aj v EU sa daju kupit , ale 250$ by som za to asi nedal :lol:
06.09.2018 - 17:57:38
00
Caute. Kupoval som tu Reign 2015. Boli mu v ramci servisu menene vnutorne nohy 1.3. tohto roku este predoslym majitelom. Dnes mi kamos oznamil, ze mi nefunguje odskok ani kompresia. Chod ako taky je normalny. Pripominam, ze som bajker "kochač" a vsetky moje predchadzajuce bajky boli z inzeratov takze je mozne, ze to nefungovalo ani tam. Preto som si nevsimol, ze nieco nestimuje :). Nuz ale zaujima ma co je najpravdepodobnejsim pricinou problemu. Kezde sa uvadza, ze menili len vnutorne nohy, patrony zostali asi povodne. Co mi hrozi (pripadne bajku) ak to budem v takomto stave uzivat do zimy? :) Je mozne, ze sa tam nieco dodrbe este viac?
03.11.2018 - 17:39:45
00
No, pravdepodobne nie nefunguje uplne, len uz chyba olej, takze nefunguje lsc a odskok uz zacina trhat. To doverne pozname :D .. najlepsie je kupit tu sadu s olejom a striekackou, doplnit olej (kupit aj tuna sa da za tusim 25e?) a do zimy pojazdit a potom vymenit to nestastne gufero (sada nejakych 40e?). Ak nedoplnis olej, postupne sa zacne stracat a nakoniec, az toho oleja bude malo, vidlica bude pri oskoku kopat tak, ze si to celkom isto vsimnes, a dost mozne, ze ta aj prekoti do jarku :lol: .. a samozrejme netlmeny doraz v patrone znamena viac menej smrt patrony, a nova stoji tak 200e tusim.
03.11.2018 - 17:46:55
00
nooo...mozno ze som to naozaj nepostrehol lebo uz ma naozaj prekotilo :)...ale mozno to bola iba moja nesikovnost:)...dik za radu
03.11.2018 - 17:57:13
00
To bol vtip, ale je to citit, trha to, keby si nemal vobec tlmeny odskok, tak ti vidlica odstreli po zanoreni hned naspat.
Toto potrebujes https://www.cykloeshop.sk/p/471/rockshox-charger-damper-standard-bleed-kit-includes-1-syringe-charger-bleed-fitting-sus .. po doplneni oleja, kedy zacina fungovat LSC a lockout, to zvykne vydrzat do prvych priznakov tak 500km+ podla toho, kolko tomu davas.
03.11.2018 - 18:23:26
00
Ten druhy (a treti) servisny kit sa tu rozoberal uz, treba hlavne vediet aky model tej Pike vlastne je (26", 27.5") .. niekde ma napisane cislo, z toho sa da zistit. To potom v zime treba oservisovat.
03.11.2018 - 18:26:13
00
Je mi jasne ze to bolo trosku nadnesene :)...neviem ako silno odstreli ked nefunguje odskok ale ja mam vlastne stale uplne otvoreny...koleso sa po pusteni rajdov odlepi trochu od zeme. Precital som cele vlakno takze som trochu mudrejsi a zimny servis budem riesit podla cisla. Zaujima ma ale ci treba vypustit vzduch ked budem dolievat. Cital nieco, ze lepsie nechat nafukane aby pri spatnom nasrobovani spodnych noch sa nedostal vzduch do komory.
03.11.2018 - 18:39:32
00
Pockaj...ty myslis olej do chargera...ja myslel ze len do spodnych noch
03.11.2018 - 18:45:21
00
keyboard_arrow_up