matt máš pravdu, nesprávne som v závere použil slovo reklamácia. To ešte reklamácia nie je. Ono to ale z môjho príspevku jasne vyplýva, nuž beriem to tak, že si sa nemal čoho chytiť, tak aspoň ...
Mojím príspevkom som chcel hlavne pomôcť chalanovi na základe skúseností s vašou firmou. Však on sám tú nespoľahlivosť dokumentuje tým, že po dvoch mesiacoch hľadá pomoc tu na fóre a nie u vás vo firme. Tam totiž už dvakrát nepochodil a podľa tvojej reakcie by sa asi ani ničoho nedočkal. Zabudli ste...
Áno, moja skúsenosť s vami je taká, že ste nespoľahliví. Argumentácia je jednoduchá. V priebehu možno dvoch rokov som u vás mal tri objednávky. Všetky tri ste vybavili zle. Musel sa tovar vymieňať a podobné komplikácie. Matematicky mi vychádza nespoľahlivosť 100%. Podľa hesla trikrát a dosť, som už ďalšiu objednávku neposlal. Ak sa ti k tomuto stavu slovo nespoľahliví nehodí, tak mi poraď iné slovo.
Matt píšeš: "ale zase nemusis za kazdu cenu pri kazdej nejakej "negativnej" reakcii v tomto vlakne pisat aky sme "nespolahlivy" obchod."
Vedel by si prosím uviesť príklad, keď som toto o vás verejne napísal? Lebo mám pocit, že si vymýšľaš. Len tak si si zas chcel pichnúť do bývalého zákazníka. Žiaľ asi aj za cenu klamstva.