Viem, my sme si pisali, len mi uz tyzden neodpisal, neviem ci sa stratila moja konverzacia alebo maju volno.
13.11.2018 - 16:10:13
00
https://www.suncycle.sk/sk/produkt/suncycle-emerald-173-disc-carbon-bazar/8817
Smaragd na predaj? :o Nesadla Ti geo matt alebo ideš späť na ráfkové brzdy? :)
30.11.2018 - 18:02:46
00
Ninja600 , vsetko sadlo tak ako malo, len bohuzial na buduci rok mam tak "nabity kalendar" roznymi udalostami a povinnostami ze by som ho asi nestihol vobec vyuzit...tak snad by ho niekto prehnal a vyuzil podstatne lepsie ako ja :) ( budem rad ak vybehnem obcas nachvilu na biku do lesa co tu mame hned pod nosom )
02.12.2018 - 11:34:13
04
Nevie mi niekto povedať ako promptne suncycle vybavuje reklamácie? Pretože ja som im posielal mail 15.10.2018 o probléme ktorý mám s ich tovarom. K mailu bola priložená aj fotodokumentácia aby sa vedeli rozhodnúť čo s tým (nechcel som im to zasielať aby som nepridával zbytočnú prácu sebe aj im). Odpoveď prišla hneď obratom že sa na to opýtajú dodávateľa, ale po mesiaci som musel ich musel urgovať keď sa neozvali. Nasledoval ďalší mail aby som upresnil problém. Ale neviem ako viac upresniť problém keď hneď na začiatku som poslal podrobný popis aj foto poškodeného miesta. Tak som znova špecifikoval to čo som im už raz zaslal....odpoveď až po štyroch dňoch s tým istým obsahom ako hneď na začiatku komunikácie .... budeme informovať dodávateľa .... dnes je 19.12. a odpoveď žiadna.
Tento e-shop mi pripadá ako celkom solídny, ale že za dva mesiace nie sú schopný zaujať stanovisko k problému mi pripadá neprofesionálne. Alebo im tovar treba poslať hneď bez predošlej komunikácie a držať sa iba zákonov a 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie?

PS: Pred rokom som v jednom českom e-shope kúpil nové pneumatiky, ktoré mali deklarované že sa dajú použiť ako bezdušové. Keď som ich nahodil na koleso zistil som že sa robia na bočniciach pľuzgieriky cez ktoré unikal vzduch. Keď som to napísal do e-shopu obratom mi poslali ďalšie dve na vlastné náklady a pôvodné si vyžiadali až dodatočne asi po dvoch týždňoch keď dostali od dodávateľa odpoveď na vzniknutý problém.
19.12.2018 - 15:10:36
00
z praktickeho hladiska si sa len informoval, nic si im na reklamaciu neposlal. ak by som naozal chcel nieco vyreklamovat a stojim si za tym ze je to vada tak to poslem na reklamaciu. co sa tvojho problemu tyka ked to tu precita matt urcite sa ti vyjadri.
19.12.2018 - 16:02:30
00
neron, vies mi prosim preposlat info o co ide na mail matus@suncycle.sk nakolko bohuzial takto neviem o aky problem ide/islo. Ak sa zakaznik mailom pyta na nejaky problem u ktoremu sa neviem/e vyjadrit, preposiela sa to hned dodavatelovi aby nam poslal nejake stanovisko. Ak sme odpoved ohladom toho od dodavatela nedostali, mohlo sa stat ze sme na to zabudli, nakolko to nemame "zaradene" medzi reklamaciami. Dakujem za pochopenie a zaslanie infa na dany mail.
19.12.2018 - 19:30:43
00
neron tvoj postup je veľmi nešťastný. V prvom rade musí byť tebe jasné, či má tovar vadu, ktorú chceš reklamovať. Máš si potom uplatniť riednu reklamáciu a predajca je zo zákona povinný to do 30 dní vyriešiť. Riešenie môže byť v tvoj prospech, ale aj nie, pokiaľ je to neoprávnené.

Chápem tvoju snahu si to zjednodušiť, ale v prípade zlého obchodu na to len doplácaš. Ak dobre počítam, tak už prešlo 64 dní a ty si len na začiatku. Až keď podáš riadnu reklamáciu, začne plynúť 30 dňová zákonná lehota.
Moja skúsenosť je, že Suncycle je veľmi nespoľahlivý obchod, preto by som to hneď riešil oficiálnou reklamáciou. Potvrdzuje to aj matt -ova reakcia. keď ani nevie, že má niečo také ako tvoju reklamáciu riešiť.

There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark...
and the thing that makes it look alight is the sun.

20.12.2018 - 08:24:43
02
Kice, nic v zlom, ale na zaciatku pises ze chyba zakaznika ze to hned neriesil ako reklamaciu a na konci napises ze ja neviem ako mam danu reklamaciu riesit. Kludne sa tu priznam ze ked aj zakaznik posle nejake fotky mailom, nie vzdy to viem posudit podla fotiek/videa ( a to mnohokrat nevie ani fundovany clovek za to zodpovedny u dovozcu ). To ze si bol kedysi nespokojny s nasimi sluzbami ma mrzi ( samozrejme mas plne pravo sa hnevat a nase sluzby nevyuzivat ), ale zase nemusis za kazdu cenu pri kazdej nejakej "negativnej" reakcii v tomto vlakne pisat aky sme "nespolahlivy" obchod. Myslim ze tak ako ty v tvojej praci a aj sporte sa snazis zlepsovat, tak sa snazime zlepsovat aj my ( a stale sa mame co ucit a stale sa mame kde zlepsovat )

Ano, v tomto pripade nastala niekde chyba v komunikacii co ide na nas ucet ( ci uz to bolo medzi zakaznikom a nami alebo medzi nami a dovozcom ), ale nakolko to nikde nemame vedene ako reklamaciu, bohuzial sa na to v tomto pripade "zabudlo" ( ono sa to predsa len moze stat ked ma clovek kazdy den desiatky a niekedy az 100+ mailov ). Napr poslednu poriadne podla obchodnych podmienok vyplnenu a odoslanu reklamaciu tu mame s systeme z 11.10. kde zakaznik poznacil ze chce vymenit tretry velkosti 45 za 44 ( sice to reklamacia v pravom zmysle slova nie je, ale poznacil to do systemu ze potrebuje mensie cislo ako objednal )...12.10. mu uz cestovali kurierom tretry 44 a tie 45 dal kurierovi obratom na vymenu ( s nasim rizikom ci uz napr tretry neboli nejako pouzivane, poskodene alebo tam neboli namontovane kufre ). Myslim ze vacsina nasich zakaznikov vie ze sa snazime veci riesit tak aby mohli co najskor opat jazdit, no bohuzial niekedy nastanu situacie kedy to aj pri velkej snahe mozne nie je. Samozrejme toto ta situacia nie je, tu niekde zlyhala komunikacia, ale cakam teda na mail od neron-a aby sme to mohli cim skor doriesit.
20.12.2018 - 11:20:24
011
matt máš pravdu, nesprávne som v závere použil slovo reklamácia. To ešte reklamácia nie je. Ono to ale z môjho príspevku jasne vyplýva, nuž beriem to tak, že si sa nemal čoho chytiť, tak aspoň ...

Mojím príspevkom som chcel hlavne pomôcť chalanovi na základe skúseností s vašou firmou. Však on sám tú nespoľahlivosť dokumentuje tým, že po dvoch mesiacoch hľadá pomoc tu na fóre a nie u vás vo firme. Tam totiž už dvakrát nepochodil a podľa tvojej reakcie by sa asi ani ničoho nedočkal. Zabudli ste...

Áno, moja skúsenosť s vami je taká, že ste nespoľahliví. Argumentácia je jednoduchá. V priebehu možno dvoch rokov som u vás mal tri objednávky. Všetky tri ste vybavili zle. Musel sa tovar vymieňať a podobné komplikácie. Matematicky mi vychádza nespoľahlivosť 100%. Podľa hesla trikrát a dosť, som už ďalšiu objednávku neposlal. Ak sa ti k tomuto stavu slovo nespoľahliví nehodí, tak mi poraď iné slovo.

Matt píšeš: "ale zase nemusis za kazdu cenu pri kazdej nejakej "negativnej" reakcii v tomto vlakne pisat aky sme "nespolahlivy" obchod."
Vedel by si prosím uviesť príklad, keď som toto o vás verejne napísal? Lebo mám pocit, že si vymýšľaš. Len tak si si zas chcel pichnúť do bývalého zákazníka. Žiaľ asi aj za cenu klamstva.

There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark...
and the thing that makes it look alight is the sun.

20.12.2018 - 13:27:49
00
4teho augusta naposledy. co ti alzheimer schoval prispevok?
21.12.2018 - 00:10:27
00
stax myslíš tento? https://www.mtbiker.sk/forum/post1399767.html#p1399767
stax, bol by si prosím tak láskavý a podčiarkol by si tam slová "nespolahlivy" a "obchod"? Neviem ich tam nájsť, lebo som v ňom napísal len tri znaky dvojbodku, pomlčku a pravú zátvorku.

No a píšeš, že štvrtého to bolo naposledy. Vedel by si uviesť aj ten predtým? Mne sa to nedarí nájsť.

There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark...
and the thing that makes it look alight is the sun.

21.12.2018 - 00:22:51
00
takto nejak som si tvoju alibisticku odpoved predstavoval :) lebo chvala a spolahlivost z toho kontextu vyslovene krici.

na toho alzheimra fakt bacha. potom sa ti z 3 znakov vykluje cela veta...
Kice napísal:
Luigi ty vieš čo je to smajlík? :-)

No a vytiahnuť to v takejto kombinácii mi napadlo na základe mojich niekdajších skúseností.


stacilo najst prvy k tomu ze si matt nevymysla - dalsie v tvojich 1600 hladat nebudem...
21.12.2018 - 00:36:14
00
Aha, takže nebudeš už viac hľadať. Hm, chápem, ale vieš, že tam sú. Hm, si rovný chlap. Hm vieš čo hovoríš. Hm, nie si žiadny táraj a klamár. Ani matt

Áno, tvoj prístup má veľmi ďaleko od tebou kritizovaného alibizmu.
Ale počíta sa, že si si kopol. Si frajer.

There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark...
and the thing that makes it look alight is the sun.

21.12.2018 - 00:44:33
00
este raz si precitaj tie 4 prispevky z ktorych na 2y si poslal link a skus v kontexte tvojho prispevku na ktory som povodne reagoval nieco o rovnom chlapovi este raz.

pekne sviatky prajem :)
21.12.2018 - 00:49:31
00
Tak ešte raz: Vidím, že si rovný chlap. Nebudeš už viac hľadať. Veríš, že sú. A viera je nadovšetko. Netreba argumenty.

There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark...
and the thing that makes it look alight is the sun.

21.12.2018 - 00:59:55
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up