Chlapi ja vam to zhrniem asi takto. Ja by som od nich
bajk uz v zivote nebral. Riskovat, ze vam vazne pride poskodeny ram, tak to za usetrene peniaze si mozem kupit inu znacku. Oni zabezpecuju dopravu, ale povedia vam, ze za nu nenesu zodpovednost. Ak vam teda pride zosrotovany
ram mate smolu, lebo oni nie su zodpovedni, to vy zato mozte. Nehovoriac o tom, ze som platil 50 eur za vymenu komponentov v pripade reklamacie, naco som nedostal ani fakturu, nic, len proste poslite 50€ sem. Na oplatku mi prisiel poskodeny ram s obalom z croissantu. Ako odpoved na moje zhrozenie mi prisili odpovede typu:
Nemozme ovplyvnit prepravnu sluzbu, ale v ramci zachovania vztahov Vam mozme poslat tricko.
alebo
Novy ram ste uz dostal, ten co vam prisiel domov. Ram od nas odchadzal bez poskodenia.
a podobne srandy, v klude by som to zverejnil nech sa zasmejete, ale nechcem tu porusit nejaky zakon o osobnej komunikacii.
Novy ram som nedostal, kedze je poskodeny a dopravu som nezabezpecoval, tak nemam byt ako zodpovedny.
Po dlhych natahovackach mi z nemeckej strany schvalili 60€ voucher na ich stranke. Rozmyslam, ze zoberiem ten voucher a nejdem to uz riesit dalej, ptz to uz vidim asi na nejaky sudny spor...