Keby neboli vynašli tenzometre (a následne wattmetre), tak by si bol happy aj s tými pulzami. Všetci si pamätáme, teda s výmikou poprevratových ročníkov, aká to bola zmena, mať v ruke nejaké reálne čísla.
06.12.2018 - 00:00:21
02
mihallko napísal:
Určite ivanko. Dobrú.


No vidíš. Keď sa chce - dá sa to pochopiť. A ináč viete kde je problém so slovenskou cestnou cyklistikou presnejšie povedané - cestnou cyklistikou na slovensku ? V malom počte málo intenzívnych - rýchlych pretekov s malou členskou pretekárskou základňou. Nedostatočnou konkurenciou malého počtu a nízkej kvality pretekov a malého množstva pretekárov generujúceho menej talentov v menej priaznivom prostredí pre ich rozvoj - prameniacom z predchádzajúcich dvoch dôvodov. Chyba nie je v metodike tréningu, najazdených objemoch, ale v nedodržiavaní zásady polopravdivej vety: ,,Najlepší tréning je pretek,,. Jej správne znenie je: ,,Najlepší tréning je 100 kvalitných - rýchlych pretekov za rok.,,. V tých pretekoch je ukrytá celá tréningová kvalita. Potrebný objem aj intenzita - 20 % z celkového počtu hodín, kilometrov v zmiešanom a anaeróbnom režime.


Naposledy upravil Hosť dňa 06.12.2018 - 01:04:30, celkovo upravené 1 krát.

06.12.2018 - 00:30:19
00
bedo napísal:
Tých Belgičanov by mali povinne premenovávať - Van Aert, Van Avermaet, Van Der Poel, Evenpoel - kto sa v tom má vyznať? :P


Ako kedysi povedal klasik Lintner ,parafrázujúc . Volajme ich belgicania
06.12.2018 - 00:32:22
00
Dobrý článok :y:
https://sport.pravda.sk/cyklistika/clanok/494195-popularitu-pretekom-mieru-a-ich-hrdinom-by-mohol-zavidiet-aj-sagan/
06.12.2018 - 07:32:00
02
tulenik napísal:
Keby neboli vynašli tenzometre (a následne wattmetre), tak by si bol happy aj s tými pulzami. Všetci si pamätáme, teda s výmikou poprevratových ročníkov, aká to bola zmena, mať v ruke nejaké reálne čísla.


Tak. Ale vynašli.
06.12.2018 - 08:29:06
00
V tom čase neexistovala nijaká dohoda so železnicami a pelotón viackrát zastavili spustené závory. V Žiline sa tešil z víťazstva československý reprezentant Krejčů. Keď už nebolo do cieľa ďaleko, podliezol šranky. V cieľovom meste musel čakať päť minút na rozhodcov, ktorí zostali v aute na železničnom priechode…

no v súčasnosti naozaj vec nevídaná, že by pelotón zastavil na železničnom priecestí :D dnes by ho logicky diskvalifikovali...
06.12.2018 - 08:32:08
00
no dobre teda a pre nás neznalých v čom nemá ten článok pravdu, že mladým sa nechce viac trénovať, či nie je na to čas, či ísť za hranicu "bolesti" a vyberajú si dnes ľudia často tú ľahšiu cestu... asi bude pravda v tom, že v iných športoch ten prechod medzi juniormi a seniormi asi nie je až taký rozdielny ako v cyklistike...

možno len nejaké objasnenie pre nás neznalých... je jasné, že "amatér" ťakžo najazdí tréningových 30 000 km za sezónu... na to proste v dnešnej rýchlej dobe asi nie je čas popri zamestnaní, a cyklistika človeka asi moc neuživí... kým sa nedostane do nejakého tímu alebo do štátnej repre... to je asi taký začarovaný kruh

čo som zachytil sem tam na komentároch Tour... tak aj Sagan kritizoval všetky tie kalkulačky v cyklistike, sa proste vytratilo to srdce, bojovnosť, ochota ísť za hranicu aj keď vieš že na druhý deň to bude sakra bolieť... všetci sa len kontrolujú, počítajú, kalkulujú, počúvajú pokyny vo vysielačkách... žiadna emócia, duch...
06.12.2018 - 08:57:08
03
A preto je uplna parada co spravil Froome pocas 19.etapy tohtorocneho Gira
-myslel som na to, ze taky robot ako on sa dokazal utrhnut z retaze a ist 80 km v kopcoch uplne sam


Naposledy upravil iron.hide dňa 06.12.2018 - 10:27:11, celkovo upravené 1 krát.

06.12.2018 - 09:07:28
03
Nevidel som. Co si zakryl Garmin? :D
06.12.2018 - 09:42:50
01
Hosť napísal:
Watty na kilogram nie sú absolútne číslo ale relatívne - ,,na kilogram,,. Hovoria o všetkom. Intensity faktor je báchorka pre naivných. Rovnako ako záťažové zóny podľa pulzov, ...


dojdi niekedy pozriet na UTP a pochopis ze w/kg ti trt pomozu pokial sa nejazdi v kopcoch.

(s radostou ti opat rozsirujem obzory)
06.12.2018 - 10:18:13
02
madbugie napísal:
no dobre teda a pre nás neznalých v čom nemá ten článok pravdu, že mladým sa nechce viac trénovať, či nie je na to čas, či ísť za hranicu "bolesti" a vyberajú si dnes ľudia často tú ľahšiu cestu... asi bude pravda v tom, že v iných športoch ten prechod medzi juniormi a seniormi asi nie je až taký rozdielny ako v cyklistike...

možno len nejaké objasnenie pre nás neznalých... je jasné, že "amatér" ťakžo najazdí tréningových 30 000 km za sezónu... na to proste v dnešnej rýchlej dobe asi nie je čas popri zamestnaní, a cyklistika človeka asi moc neuživí... kým sa nedostane do nejakého tímu alebo do štátnej repre... to je asi taký začarovaný kruh

čo som zachytil sem tam na komentároch Tour... tak aj Sagan kritizoval všetky tie kalkulačky v cyklistike, sa proste vytratilo to srdce, bojovnosť, ochota ísť za hranicu aj keď vieš že na druhý deň to bude sakra bolieť... všetci sa len kontrolujú, počítajú, kalkulujú, počúvajú pokyny vo vysielačkách... žiadna emócia, duch...

No neviem, vsak prave ten wattmeter ti ukaze ze prd nakladas a mas ist viac cez bolest :D
Vcera 300W intervaly podla pulzu by som uz bol mimo 149bpm, 152bpm, 154bpm, 157bpm
06.12.2018 - 10:40:30
02
Hosť napísal:
dojdi niekedy pozriet na UTP a pochopis ze w/kg ti trt pomozu pokial sa nejazdi v kopcoch.

(s radostou ti opat rozsirujem obzory)


Zas trepeš somariny. Kde som písal, že W/kg rozhodujú na rovine. Watty na kg sú rozhodujúce aj u top WT špurtérov. Trt povedia možno tebe. Aj u Cavendisa, Kittla a ďalších sú limitujúcim ukazovatelom ak chcú prežiť všetky etapy na GT, viacdňových etapákoch, ... Niektorí rovinári na nízku hodnotu wattov na kilo doplatili na tohtoročnej Tour, niektorí sa poučili z vlaňajška, ,,popracovali,, na FTP a došli až do Paríža /Demár/.


Naposledy upravil Hosť dňa 06.12.2018 - 13:08:32, celkovo upravené 1 krát.

06.12.2018 - 12:18:05
00
Ivan je ako tí silno veriaci, ktorí sa ťa zakaždým snažia presvedčiť, že Boh existuje. Aj keď im dávaš logické argumenty, že neexistuje, vždy na to nájdu protiodpoveď, presne ako Ivan (čítaj Ivan Hrozný)...
06.12.2018 - 13:07:59
04
Už len tvoje ideo logické argumenty druhej generácie wattmetrov 4i - 2i3l tu chýbali.
06.12.2018 - 13:13:24
00
Ivan IV., posledný z rodu Rurikovcov, nikoho nepresviedčal, ale staval pred hotové veci :D
skrátka, bol to starý praktik a technológ moci
06.12.2018 - 13:31:18
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up